خلاصه داستان بازیگر نقش کوزگون در سریال کلاغ کیست؟ باریش اردوچ را بیشتر بشناسید + زیرنویس و دوبله

خانواده، تحصیلات و فعالیت ها

باریش اردوچ در ۹ اکتبر ۱۹۹۸ در سوئد به دنیا آمد. پدر و مادر باریش از سال ها پیش از آن برای کار کردن به سوئد مهاجرت کرده بودند. پدرش ارل اردوچ و مادرش گلیه اردوچ هر دو آلبانیایی تبار هستند. او تا ۸ سالگی با خانواده اش در سوئد زندگی کرد و در سال ۱۹۹۵ برای همیشه به ترکیه برگشتند. در حال گذراندن تحصیلاتش در Golcuk  بود که حادثه ی زلزله ی Golcuk  رخ داد و خانواده اش در  Bolu  ساکن شدند. او در رشته های مختلف ورزشی مانند شنا، غواصی، فوتبال، بسکتبال، هندبال و قایقرانی فعالیت کرده بود و به همین دلیل اولین بورسیه دانشگاهی که به دست آورد برای آکادمی ورزشی Kayseri Erciyes  بود که نتوانست با آن سازگار شود و انصراف داد. به دلیل اینکه شناگر ماهری است ۸ سال به عنوان غریق نجات فعالیت کرد.

آغاز بازیگری

بعدها با بازیگر پیشکسوت تئاتر Ayla Algan  آشنا شد و این مسیر زندگی او را عوض کرد و در نهایت باریش اردوچ شروع به آموختن بازیگری کرد. با بازی در تئاترSadri Alisik  قدم به دنیای تلویزیون گذاشت و به یکی از نام ها در دنیای چهره ها تبدیل شد.

اولین حضور او در مقابل دوربین در سریال «در مورد من نگران نباش» سال ۲۰۱۱ بود که سریال موفقی شد و در ترکیه بسیار مورد استقبال قرار گرفت. باریش اردوچ اولین حضورش در فیلم سینمایی سال ۲۰۱۴ بود که در فیلم «امروزه» در نقش مکمل نقش آفرینی کرد.

در سال ۲۰۱۵ با ایفای نقش در سریال عشق اجاره ای در کنار الچین سانگو همه توجه ها را به سوی خود جلب کرد. این اتفاق در کارنامه حرفه ای او یک نقطه عطف بود. او برای این نقش دو بار برنده جایزه پرنده طلایی تلویزیون  شد.

او در سریال هایی مثل بانوی کوچک Küçük Hanımefendi ، به خاطر من غمگین نشو  Benim İçin Üzülme  و دلیها Deliha  ، زمان خوشبختی Mutluluk Zamani   بازی کرده و حالا هم در سریال کلاغ Kuzgun  در نقش Kuzgun  ظاهر شده است. این سریال از Star Tv  پخش می شود. قد باریش ۱۸۲، وزنش ۷۸ و متولد ماه میزان (مهر) است.

فعالیت های اجتماعی

باریش اردوچ به عنوان سفیر خیرخواهی برای انجمن زندگی بدون سرطان ترکیه فعالیت می کند.

اردوچ همیشه حامی پروژه های مسئولیت اجتماعی هست. او در پروژه هایی مثل زندگی بدون سرطان، هاچیکو، TEGV  به مردم کمک می کند. هم چنین در کنار سایر کارهای که انجام می دهد فیلم نامه هم می نویسد. او یک چهره مشهور در تبلیغات تلوزیون است.اولین تبلیغات اش را در دریمود بازی کرد و اکنون هم در تبلیغ گارانتی بانکاسی بازی می کند و از گزینه های اصلی کارگردانان و شرکت های تبلیغاتی به شمار میرود. در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام حضور فعالی دارد و حساب اینستاگرامی او اکنون ۵٫۵ میلیون دنبال کننده دارد.

 رابطه عاطفی

طبق گفته های منابع مختلف در حال حاضر با خانم گوپسه اوزای، بازیگر ترک در ارتباط است و معمولا با هم دیده می شوند. گوپسه اوزای متولد ۳۰ جولای سال ۱۹۸۴  شهر ازمیر ترکیه است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *