خلاصه داستان سریال استانبول ظالم قسمت ۲۹ + زیرنویس و دوبله

کمی بعد از رفتن دمیر به شرکت، لروکس نیز که داروهایش را خریده، به شرکت می رود. آیدا و مروه او را صدا زده و یک جعبه به دست لروکس می‌دهند، و میگویند«امروز عملیات چیتا شروع میشه.». آنها یک مشتری بد اخلاق به اسم دریم خانم دارند که تصمیم گرفته اند او را به جان دمیر بیندازند. لروکس از این قضیه خوشحال می شود. داخل جعبه یک اسپری خوشبو کننده هوای خیلی تند، النگوی پر سر و صدا برای از بین بردن تمرکز دمیر و همچنین فیلم های هندی و غیره است که بچه ها آنها را برای عذاب دادن دمیر در خانه به لروکس میدهند. لروکس از اسپری به خودش می زند.
آنها سر جلسه می روند. لروکس کنار دمیر می نشیند و دمیر از بوی عطر لروکس عصبی می شود. کمی بعد فرخ که از کارکنان شرکت است بخاطر حساسیت به بوی عطر لورکس عطسه اش میگیرد و جلسه را مختل میکند. دمیر کلافه می شود. کمی بعد وسط جلسه، عظمیه که منشی شرکت است آمده و به دنیز خبر میدهد که دریم خانم آمده است. لورکس و بقیه از این خبر خوشحال می شوند. آنها به هوای اذیت شدن دمیر از دست دریم هستند. لروکس به خواسته دمیر همراه آنها به اتاق می رود. او متوجه می شود که دریم خانم بر خلاف همیشه این بار حرفهای دمیر را گوش کرده و مشکلی پیش نمی آید. لوکرس از دست دمیر حرصش میگیرد‌.
لورکس که در حال طراحی خانه فردی است که مشکل مالی دارد، با دمیر در مورد فضای خالی یکی از اتاق ها با دمیر مشورت میکند. دمیر که متوجه می شود آن فرد به گربه علاقه دارد، به لروکس پیشنهاد می‌کند که اتاق خالی را پانسیون گربه کند تا محل کسب درآمد باشد. لروکس از این پیشنهاد استقبال میکند.
فرخ و بوراک، سر قرار با یک خانم میانسال و چاق می روند که همراه خودش بادیگارد دارد. آنها از آن خانم که اسن نام دارد، حساب می برند‌‌. اسن خانم فرخ و بوراک را تهدید میکند تا کاری که از آنها خواسته را هرچه زودتر انجام دهند. بوراک و فرخ که قبلاً برای سرن خانم کار خلاف کرده اند، حالا مجبورند دوباره خواسته او را بپذیرند. سرن خانم از آنها میخواهد که از طریق پروژه ای در شرکت برای او پولشویی کنند. بعد از رفتن سرن خانم، فرخ و بوراک حسابی ترسیده اند و دنبال راه حلی می‌گردند. آنها به پیشنهاد بوراک تصمیم میگیرند خانه ای را که خیلی وقت است کسی سراغ آن را نمیگیرد را، وارد پروژه ساختگی کنند و از این طریق کار را درست کنند.
دو خواهری که برای فروش خانه، سر دمیر و لروکس کلاه گذاشته اند در حال صحبت هستند. آنها دنبال شخصی به اسم ثروت اوزون میگردند تا بتوانند کارشان را حل کنند و او بدهی آنها را پرداخت کند. آنها ثروت اوزون را در اینستاگرام پیدا می‌کنند اما حس میکند که گرفتن پول از او کار راحتی نیست.
در شرکت، لروکس که درگیر طراحی پانسیون گربه است، میخواهد از بوراک کمک بگیرد، اما بوراک که درگیر درست کردن پروژه پول شویی است، هول شده و سریع بحث را عوض میکند. لروکس که نمی‌تواند از او کمک بگیرد، با ایبو که دامپزشک است تماس میگیرد و از او کمک میخواهد. کمی بعد، ایبو به شرکت می آید. آیدا وقتی ایبو را می‌بیند از او خوشش می آید و چشم از او بر نمیدارد. ایبو به لروکس در طراحی پانسیون کمک میکند.
دمیر با فیروزه خانم تماس میگیرد تا بابت وضعیت خانه با او قرار گذاشته و صبحت کند. فیروزه خانم که هنوز نتوانسته است ثروت اوزون را پیدا کرده و با او صحبت کند، سعی میکند بهانه ای برای قرار گذاشتن بیاورد، اما راه چاره ای نداشته و مجبور می شود قبول کند. لیلا با نگرانی به فیروزه میگوید «اگه پول خونه رو بخوان پس بگیرن چی؟ هنوز نتونستیم با ثروت صحبت کنیم.». فیروزه میگوید «نمیزاریم حرف بزنن.». لیلا از حرفهای فیروزه سر در نمی آورد. فیروزه از لیلا میخواهد که سریع برای شب غذاهای خوب درست کند و آماده شوند.
هنگامی که ایبو میخواهد از شرکت برود، دمیر که موتور او را دم در دیده با آنها روبرو شده و بعد از اینکه لروکس، دمیر و ایبو را به یکدیگر معرفی میکند، دمیر و ایبو در مورد موتور با یکدیگر صحبت میکنند. دمیر میفهمد که ایبو یک تور موتور گردی را شروع کرده است. لروکس از حرفهای آنها سر در نمی آورد. دمیر میگوید «دوستت تور موتور گردی از یونان تا ایتالیا رو شروع کرده.» لروکس و آیدا هیجان زده شده و ایبو میگوید که بعداً برایشان جزییات تور را توضیح خواهد داد. هنگام رفتن ایبو، لروکس از او بابت کمکش تشکر میکند. ایبو همچنین به لروکس بابت بوراک تذکر میدهد و میگوید که حس میکند او آدم خوبی نیست. لروکس به حرف او اهمیتی نداده و بوراک را دوست خوب خود میداند. وقتی لروکس داخل شرکت برمیگردد، عظمیه خبر میدهد که یک مهمانی برای تمامی اعضای شرکت قرار است برگزار شود. مروه به خاطر بوراک نمیخواهد در مهمانی شرکت کند و بهانه می آورد، اما دمیر به همه تذکر میدهد که باید در مهمانی مربوط به شرکت حضور داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *