خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 145

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 145 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 145

شب در خانه آلپای،اسلی میگوید که لپتاپش خراب شده و باید لپتاپ بخرد و پول زیادی میخواهد.

فوندا مخالفت کرده و آلپای از توقع بیجای اسلی حرصش میگیرد و میگوید که چنین پولی نمی‌داند.

آسلی عصبی می شود و به اتاق می رود. او هرچه با کرم تماس میگیرد، کرم به عمد جوابش را نمی‌دهد.

در خانه سیدعلی، وقتی که شب همه در حیاط جمع شده اند، قدریه به عمد و از روی دلسوزی، شروع به طعنه زدن بابت کرم میکند و به ملک می‌گوید که باید بیشتر مراقب بچه ها باشد.

او سپس میگوید که کرم امروز دزدی کرده است. سیدعلی و ملک از شنیدن این حرف شوکه می شوند.

کرم نیز متعجب و عصبی می شود و می‌گوید که او کاری نکرده است. ملک و کرم به اتاق می روند تا ملک با کرم صحبت کند.

کرم قسم میخورد که چنین کاری نکرده و دوستش باعث این اتفاق بوده است. ملک می‌گوید که خودش پسرش را میشناسد و میداند که او چنین کاری نمیکند.

در حیاط، محمود با قدریه به خاطر صحبت در مورد این مسأله بحث میکند. نفیسه نیز قدریه را به خاطر دخالت و ایجاد ناراحتی دعوا میکند. قدریه با دلخوری به اتاق می رود.

خلیل با سیدعلی تماس میگیرد و از او میخواهد که به کارگاه بیاید. او به سیدعلی می‌گوید که در کارگاه یک اتاق را برای ملک درست کرده است تا در روز هنگام کار آنجا استراحت کند، زیرا ملک از اینکه در خانه سیدعلی نمی‌تواند خستگی و بیماری اش را بروز دهد معذب است.

او از سیدعلی میخواهد که جلوی کار کردن ملک را نگیرد، زیرا برای او هم سرگرمی و هم محلی برای استراحت است. سیدعلی میگوید که قصد او استراحت و فشار نیامدن به ملک بوده، و قبول میکند.

در خانه آلپای، آسلی پنهانی در اتاق در وسایل آلپای دنبال پول میگردد. او اتفاقی برگه سند یک خانه به این آلپای را پیدا میکند.

وقتی سیدعلی به خانه برمی‌گردد، به ملک می‌گوید که می‌تواند به کارآگاه برود. ملک خوشحال شده و از او تشکر میکند.

صبح در خانه میتات، دوست سیران تماس گرفته و میگوید که قرار است به استانبول بیاید.سیران از او دعوت میکند که به خانه آنها بیاید.

در خانه سیدعلی، کرم و دفنه به عمد با یکدیگر دعوا می‌کنند تا نشان دهند که نمی‌توانند با هم در یک اتاق با ملک باشند زیرا با هم کنار نمی آیند.

آنها می‌خواهند که ملک در اتاق تنها باشد تا پیش آنها معذب نباشد. سیدعلی برای ختم دعوا، پیشنهاد میدهد که آنها به اتاق میتات بروند.

قدریه عصبی شده و میگوید که او قصد داشت آن اتاق را برای بچه هایش آماده کند. سیدعلی به او وعده میدهد که بعد از تولد بچه ها، برای آنها نیز فکری میکند .

در بازارچه، کنعان به آلپای میگوید که حالا که خانه گرفته، میتواند بچه ها را به آنجا ببرد.

آلپای سراغ کرم دم باشگاه می رود و میگوید که برای آنها خانه گرفته است، اما کرم با سردی میگوید که برایش اهمیت ندارد و از آلپای میخواهد که از آنها فاصله بگیرد.

ملک به کارگاه رفته و با خوشحالی به خلیل میگوید که دوباره سر کار می آید. دکتر ملک با او تماس میگیرد و میگوید که باید به بیمارستان بیاید. خلیل و ملک به سمت بیمارستان می روند.

در بازارچه، سیدعلی از محمود می خواهد که با هم به بیمارستان بروند تا نتیجه آزمایش را بگیرند.

آسلی پیش کنعان می رود و می‌گوید که پول احتیاج دارد. کنعان نیز به او پول میدهد. وقتی آلپای این قضیه را می فهمد، از اسلی عصبی شده و به سمت خانه می رود.

در خانه سیدعلی، قدریه هنگام جابجایی وسایل ملک در خانه، چشمش به پرونده پزشکی او می افتد.

در خانه آلپای، او با آسلی به خاطر گرفتن پول از کنعان دعوا میکند. آسلی عصبی شده و سند آلپای را می آورد و به فوندا نشان میدهد.

در بیمارستان، دکتر با ملک در مرود پیوند مغز استخوان صحبت میکند. همان لحظه پرستار داخل آمده و به دکتر میگوید که نتایج تست نزدیکان ملک آماده شده است. ملک از شنیدن این حرف شوکه می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 145 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 146 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *