خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 1

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 1 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه اسن بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 1

صبح، ادا چشمانش را باز می کند.

او در مورد زندگی اش می گوید: «به خاطر حرفه مامانم مجبورم گلفروشی همراه عمه م اداره کنم. مامان و بابامو تو دبیرستان از دست دادم و برای همین همه زندگیم شد درس خوندن. حتی به آرزوم رسیدم و قرار بود تو ایتالیا بورس بشم که یه مرد همه زندگیمو بهم ریخت! »

او پیش عمه اش می رود و مشغول چیدن گل ها می شود. عمه اش با افتخار از او استعدادش تعریف می کند.

اما ادا از این که به خاطر یک نفر به آرزوی همیشگی اش نرسیده دلخور است و بعد هم به آیفر می گوید: «عمه جون من امروز کاری واسه انجام دادن ندارم. ولی قراره برم فرودگاه دنبال جنک. بعد یک سال داره میاد. »

آیفر آهی می کشد و کلافه می گوید :«اون یه ساله داره میگه میاد اما هربار یه بهونه ای میاره! »

ادا توی دلش دوباره یاد کسی که زندگی اش را بهم ریخته می افتد و با نفرت می گوید: «به خاطر اون آدم خوشتیپ و بی احساس من به این حال و روز افتادم. »
سرکان بولات از هواپیمای شخصی اش پیاده می شود و به سمت شرکت می رود. لیلا دستیار او به انگین، یکی از دوستان و کارمندان سرکان با استرس می گوید: «در مورد دعوت نامه چیزی به آقای سرکان نگم؟ » انگین از او می خواهد اصلا حرفی در این مورد نزند.

وقتی سرکان وارد شرکت معماری آرت لایف می شود، همه کارکنان با استرس هول می کنند و با ورود او سرجای خودشان می نشینند.

سرکان قرار مهمی با مشتری اش دارد اما قبل از آن برای سخنرانی باید به یکی از دانشگاه های معتبر سر بزند.

لو و فیفی و جرن دوستان ادا، پنهانی خوشتیپ می کنند و آماده می شوند تا به دانشگاه بروند. ادا متوجه آنها می شود و می پرسد که کجا می روند.

جرن و ملو، همزمان جاهای مختلفی را می گویند. ادا متوجه می شود آنها چیزی را پنهان می کنند که فیفی می گوید: «به خاطر جشن فارغ التحصیلی ها داریم میریم دانشگاه نخواستیم به تو بگیم تا ناراحت نشی ادا. »

ادا می گوید: «نه چرا ناراحت بشم. اتفاقا استادم هم به من گفت بیا تا باهات صحبت کنم. منم باهاتون میام. » دخترها دوباره جیغ و داد می کنند و از ادا می خواهند که نیاید.

فیفی دوباره می گوید: «ادا امروز قراره سرکان بولات تو دانشگاه سخنرانی داشته باشه! » ادا عصبانی می شود اما به روی خودش نمی آورد و با انها همراه می شود.

موقعی که سرکان می خواهد از شرکت خارج بشود، با اینکه انگین با اشاره چشم و ابرو از لیلا می خواهد دعوت نامه را به سرکان نشان ندهد اما لیلا نمی تواند جلوی خودش را بگیرد و دعوت نامه را به سرکان می دهد و می گوید: «سلی نداره نامزد میکنه! »

سرکان با عصبانیت به سمت انگین برمی گردد و می گوید: «چی؟ این داره راست میگه؟ سلین نمیتونه این کارو کنه. ما تازه از هم جدا شدیم! »

انگین می گوید: «سرکان اون خیلی منتظرت موند تا باهات صحبت کنه اما تو لندن بودی! »

سرکان می گوید: «چه صحبتی؟ اون داره با کسی ازدواج میکنه که دوست و همکار کان کاراداغه! » و با عصبانیت شرکت را ترک می کند.

استاد ایسل به ادا می گوید که می تواند به تحصیلش ادامه بدهد ادا خیلی خوشحال می شود اما ایسل می گوید که دیگر بورس نخواهد شد.

ادا دوباره ناراحت می شود و می گوید: «چه فایده ای داره… ممنوعیت رو برنمیداشتن هم من نمیتونستم کاری کنم. من پولی ندارم تا هزینه دانشگاه رو بدم… » و بعد از رفتن استاد، اشک هایش را پاک می کند.

سرکان روی سن می رود تا برای دانشجویان سخنرانی بکند. حتی ملو و جرن هم از خوشتیپی او به وجد می آیند که ادا با عصبانیت نگاهشان می کند.

وقتی سرکان شروع به صحبت می کند و می گوید: «باید قبل از هرچیزی بگم من برای رشته معماری و کسایی که این هنر رو یاد میگیرن اهمیت میدم. »

ادا از بین جمعیت با صدای بلند می گوید: «خیلی اهمیت میده با اخراج کردن دانشجوها اهمیت میده! » و هربار سرکان چیزی می گوید ادا متلک می اندازد.

سرکان به خاطر نور صحنه، نمی تواند چهره ی او را تشخیص بدهد و بالاخره می گوید: «خانم محترم اگه جرئت نشون دادن چهره تون رو دارین بهتره جلو بیاین تا رو در رو صحبت کنیم! »

با این که ملو و جرن و فیفی از ادا می خواهند این کار را نکند اما ادا جلو می رود و می گوید: «دروغ هم حدی داره. شما به دروغ دانشجو ها رو بورسیه کردین و بعدش هم کنسل کردین! زندگی من به خاطر شما زیر و رو شد! » و آنجا را ترک می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 1 لذت برده باشید ؛

در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2  مراجعه فرمایید .

 

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *