خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 101

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 101 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 101

سرکان در حالی که سعی می کند چیزهایی را به یاد بیاورد و اعصابش به خاطر عروسی ادا خرد است، کارت عروسی ادا به دست به خواب می رود. ادا هم وقتی صبح بیدار می شود تازه می فهمد که چه اشتباهی کرده و آماده می شود تا پیش دنیز برود.
وقتی سلین می بیند سرکان با کارت عروسی ادا به خواب رفته با نگرانی پیش دنیز می رود و به او می گوید که باید سعی کنند ادا و سرکان را از هم دور نگه دارند و از طرفی پیشنهاد می دهد تا به بهانه ای دنیز را وارد شرکت کند که بتوانند بیشتر روی ادا و سرکان تسلط داشته باشند. آنها مشغول صحبت هستند که ادا سر میرسد. دنیز با عجله سلین را پنهان می کند. ادا با نگرانی به دنیز می گوید: «ما چیکار کردیم دنیز؟ کارت عروسی یعنی چی؟ خیلی پیش رفتیم. » دنیز می گوید: «ادا من حسادتو تو چشمای سرکان دیدم. نگران نباش تا وقتی وقت عروسی برسه سرکان تورو به یاد آورده. » و با این حرف ها ادا را آرام می کند.
انگین و لیلا متوجه می شوند پروژه ی کمر بورگاز که هفته ها روی ان کار کرده بودند کنسل شده است. لیلا جرئت این که این را به سرکان بگوید ندارد.
آیفر بعد از سفرش با الکس به خانه می رسد اما به خاطر لاس زدن های الکس با زن های دیگر با او از پشت تلفن دعوا می کند. سیفی که آمده تا سر و گوشی آب بدهد، وقتی بحث کردن آنها را می بیند با خوشحالی به آیدان خبر می دهد و می گوید: «این دوتا اصلا به هم نمیان آیدان خانم! » الکس بعد از تماسش با آیفر زیرلب می گوید: «چه زن گیریه! آدمو قفل میکنه! » و همان موقع با زن دیگری که قرار داد، روبرو می شود و با لبخند شاخه گلی به او هدیه می دهد!
وقتی ادا به شرکت می رسد، سرکان فریاد می زند و به خاطر پروژه ی کنسل شده ناراحت است. ادا می گوید که با حرف زدن با مشتری می تواند این مشکل را حل کند اما سرکان پوزخند می زند و این را قبول ندارد. ادا به او می گوید که این مشکل را به او بسپارد.
آیدان همراه سیفی در فکر این است که چطور به الکس نزدیک بشود که الکس خودش با او تماس می گیرد و می گوید که دلش خیلی گرفته و احتیاج به یک دوست دارد. آیدان از او دعوت می کند به دیدنش برود. الکس با دیدن آیدان هم به او شاخه گلی می دهد و می گوید که روح او و آیفر خیلی با هم متفاوت است و اصلا به هم نمی خورند! و دستان آیدان را می بوسد! در حالی که آیفر در خانه با به یاد آوردن خاطرات سفرش با الکس لبخند می زند و دلش شاد می شود.
ادا با مشتری صحبت می کند و او را راضی می کند که پروژه را تحویل بدهد اما هنوز این خبر را به سرکان نداده تا او همچنان عصبانی بماند. سرکان طاقتش تمام می شود و سراغ ادا می رود تا نتیجه را بفهمد. ادا می گوید که پروژه را گرفته و از سرکان انتظار تشکر دارد. سرکان خیلی سرد از او تشکر می کند.
سلین از سرکان می خواهد برای طراحی اتاقش در شرکت از دنیز استفاده کنند. سرکان زیاد راضی نیست اما به او نه نمی گوید. وقتی دنیز از راه می رسد اول به ادا در این مورد می گوید و اضافه می کند که همه چیز به خاطر این است که حسادت سرکان را بیشتر کنند. ادا قبول می کند. وقتی سرکان آن دو را همراه هم و نزدیک به هم در شرکت می بیند به عصبانیت به انگین می گوید: «یعنی چی این اداها؟ اینجا محل کاره! باید به قوانین احترام گذاشت! » انگین هم روی کاغذ می نویسد عشق ممنوع و روی در و دیوار شرکت می چسباند! ادا با دیدن آن، کاغذ ها را می کند و سراغ سرکان می رود و می گوید: «این یعنی چی؟ تو نمیتونی آدمارو کنترل کنی! نمیتونی احساساتشون رو دستت بگیری! » سرکان لبخند می زند ومی گوید: «فقط به خاطر این که تورو یادم نمیارم دلیل نمیشه این کارارو بکنی! » همان موقع سرکان لحظه ای را به یاد می آورد که به ادا گفته بود: هیشکی جز من نمیتونه به تو دست بزنه. و این را زیرلب زمزمه می کند. ادا با امیدواری و بغض به او خیره می شود.
آیفر که کارت دعوت عروسی ادا و دنیز را می بیند خیلی عصبانی می شود و به ادا می گوید که فقط یک هفته فرصت دارد تا این بازی را ادامه بدهد و بعد باید بیخیال سرکان بشود.
سرکان بعد از کار سراغ همان کافه ای می رود که همراه ادا رفته بود. ادا هم دلش می گیرد و اتفاقی به آن کافه می رود. آنها با دیدن هم جا می خورند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 101 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 102 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *