خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 103

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 103 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 103

سرکان از ادا می خواهد که کنارش بنشیند و می گوید که اتفاقی به آن کافه و برای بار اول امده. ادا که با دیدن او یاد همان روزی که با هم امده بودند افتاده، ناراحت می شود. وقتی سرکان از او می پرسد که او چرا آمده، ادا سکوت می کند و می گوید بهتر است که برود.
صبح زود ادا از همانجا برای سرکان قهوه می گیرد و می برد. سلین هم وارد اتاق می شود و سرکان با دیدن او لبخند می زند و می گوید: «زنی که صبح رو برام روشن میکنه اومد! » ادا جا می خورد و به سرکان می گوید: «وقتی عشق برای بقیه ممنوعه. باید برای تو هم باشه. » سرکان می گوید: «رئیس بودنو قرار نیست از تو یاد بگیرم! » بعد هم ادا حسابی روی پروژه ی کمربورگاز کار می کند تا آن را برای تحویل اماده کند.
فرید به اتاق جرن می رود و با این که با قیافه ی اخموی او روبرو می شود هدیه ای روی میزش می گذارد و می رود. جرن با باز کردن هدیه و دعوت نامه ای که او را به شوی کفش معروفی دعوت کرده خوشحال می شود و لبخند می زند. فرید از دور لبخند او را می بیند و لبخندش عمیق می شود.
الکس به دیدن آیفر می رود و بعد از صبحانه به آیدان زنگ می زند تا به دیدن او هم برود. آیدان با خوشحالی قبول می کند.
سلین با دنیز قرار می گذارد تا فردا همگی به هتل بروند اما ادا هرگز به آنجا نخواهد رسید. او شب پروژه ی اماده ی ادا را از لپ تاپ پاک می کند. صبح که ادا به شرکت می رسد تا اول پروژه را ارائه بدهد متوجه می شود که پروژه نیست شده و مضطرب می شود. او تصمیم می گیرد در عرض چند ساعت یک طرح دیگر اماده کند.
وقتی بقیه در هتل هستند، ملو به گوش بقیه می رساند که ادا در شرکت به مشکل خورده. سرکان بدون این که به کسی بگوید به سمت شرکت می رود تا کنار ادا باشد. ادا با دیدنش خوشحال می شود و او را در آغوش می گیرد. هردو کنار هم سخت کار می کنند و طرح را آماده تحویل می کنند. مشتری با دیدن پروژه خیلی از ان خوشش می آید و ادا از سرکان به خاطر این که کنارش بود تشکر می کند. بعد هردو اماده میشوند تا به هتل بروند. بین راه ادا خوابش می گیرد و سر روی شانه ی سرکان می گذارد.
تولد سلین است و او حدس می زند که سرکان برای خرید هدیه برای او رفته باشد اما وقتی سرکان همراه ادا وارد محوطه هتل می شود سلین خیلی ناراحت می شود و فورا به دنیز زنگ می زند که خودش را برساند و او را به خاطر این که کنار ادا نبوده سرزنش می کند. سلین با سرکان هم بحثش می شود و سرکان می گوید: «خوب میدونی که از حساب پس گرفتن خوشم نمیاد! من باید تو شرکت میبودم تا کارو تحویل بدیم! » سلین می گوید: «مشکل من اینه تو بدون این که چیزی بگی رفتی! » و انجا را ترک می کند. بعد از رفتن او ملو به سمت ادا گوله برف پرت می کند و بقیه هم درگیر این بازی می شوند و کنار هم کلی خوش می گذرانند!
وقتی الکس و آیدان همراه هم در خانه هستند، آیفر از راه می رسد و الکس با گفتن این که آیفر دیوانه است و ممکن است خودکشی کند پشت مبل آیدان پنهان می شود! آیدان با این که از حرکات او تعجب کرده اما چیزی نمی گوید و الکس تا شب همانجا می ماند!
دنیز از ادا می خواهد روی برانگیختن حسادت سرکان تمرکز کنند. در حالی که سرکان چند قدم با آنها فاصله دارد ادا با صدای بلند می گوید: «دنیز بریم کمی قدم بزنیم! » وقتی سلین به سرکان می گوید: «من میرم آماده شم و صدات میکنم گردنبندمو ببندی که بریم بیرون! » ادا این را می شنود و از دنیز می خواهد داخل بروند تا کنار شومینه گرم بشوند. سرکان از شنیدن این موضوع از روی کنجکاوی در سوئیت ادا را میزند و مسئله ای در مورد کار را پیش می کشد! ادا خنده اش می گیرد و جواب سربالا به او می دهد. اما بعد خودش از حسادت به در اتاق سرکان می رود و او هم در مورد کار سوال می پرسد. اما وقتی می بیند سرکان توجهی به او ندارد با عصبانیت می گوید: «تو اول اومدی در اتاقمو زدی! دیگه نزن! چون من ازت متنفرم! »

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 103 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 104 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *