خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 104

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 104 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 104

سلین و دنیز وارد کلبه می شوند و ادا و سرکان را در آغوش هم به خواب رفته می بینند. سلین نمی تواند عصبانیتش را کنترل کند و فریاد می زند: «این چه وضعیه؟ » ادا و سرکان چشمانشان را باز می کنند و سرکان می گوید: «باور کن چیزی نبود. فقط خوابمون گرفته. » سلین خیلی عصبانی است و می گوید: «یعنی چی؟ من دنبالت میگردم و در حالی پیدات میکنم که تو بغل دوست دختر قبلیت به خواب رفتی! » ادا پوزخند می زند و می گوید: «چیزی نبوده که بخوای بزرگش کنی! » سلین با عصبانیت می گوید: «کسی از تو نظر نخواست! » و بعد سرکان را بیرون می کشد و می گوید: «درست وقتی که روز تولدم میخواستم کیک ببرم تو پریدی رفتی دنبال ادا و بعدش تو این حالت پیدات کردم. سرکان من دارم دیوونه میشم. » سرکان از او می خواهد آرام باشد و عصبانیتش را کنترل کند.
صبح سرکان و ادا در خیابان به هم برمی خورند و شروع به مسابقه دادن با هم می کنند. ادا از او سبقت می گیرد و زودتر از سرکان خودش را به شرکت می رساند.
آیدان که تمام تلاشش را کرده تا تغییر قیافه بدهد خودش را به خانه ی آیفر می رساند تا در مورد مرگ الکس به نتیجه ای برسند. آیفر می گوید که او تقصیری ندارد اما آیدان می گوید: «تو شریک جرممی آیفر! نمیتونی در بری! »
سلین به دیدن دنیز می رود و هردو با دیدن هم یاد دیشب و بوسه ناگهانی سلین می افتند. سلین به خاطر آن اتفاق معذرت خواهی می کند. بعد هم در حالی که لبخند می زند می گوید: «سرکان یه فرصت بهم داده و منم دارم نهایت استفاده رو میکنم. جوری خودمو ناراحت نشون میدم که خودش به خاطر کاری که کرده ناراحت و پشیمون شه! »
سلین به شرکت برمی گردد و وسایلش را جمع می کند تا برود. بعد هم استعفا نامه اش را روی میز سرکان می گذارد. ادا لبخند می زند و فورا می گوید: «قبوله! برو بیرون! » اما سرکان به او چشم غره می رود و از سلین می خواهد این کار را نکند و بعد هم از او می خواهد تا در جلسه ای که کمی بعد برگزار می کند شرکت کند چون جلسه مربوط به او است. وقتی فرید و جرن هم سر می رسند، سرکان می گوید که پنج درصد از سهامش را به اسم سلین زده. ادا به این کار او اعتراض می کند و می گوید: «باید قبلش از ما میپرسیدی! » سرکان می گوید: «سهام خودمه و میتونم این کارو بدون خبر از شما انجام بدم! » سلین سهام را از سرکان قبول نمی کند اما بعد با اصرار سرکان قبول می کند و می گوید: «این سهام رو کاغذ مال منه اما کاراشو به خودت میسپارم سرکان. »
پیرل به خاطر حاملگی اش وزن زیاد کرده و از این بابت خیلی ناراحت و افسرده است. او تمام روز از انگین می خواهد که با هم به خرید بروند اما وقتی حالش خوب نمی شود تصمیم می گیرد ورزش کند. بعد هم از ان خسته می شود و داخل پارک شروع به گریه می کند. مردم فکر می کنند انگین مزاحمش شده و چند مرد به سمت انگین می روند تا حسابش را برسند که پیرل مانعشان می شود.
ادا با عصبانیت سراغ جرن می رود و به او می گوید: «تو از قضیه سهام خبر داشتی و به من نگفتی؟ » جرن می گوید: «چرا باید بهت بگم؟ مگه من بیکارم بیام خودمو قاطی این بازی مسخره تون کنم! سرکان خودش خواسته سهامش رو به سلین بده و این به من و تو مربوط نیست! »
ادا با عصبانیت در کافه تریای شرکت است که سرکان به سمتش می رود. آنها دوباره شروع به بحث کردن می کنند و سرکان می گوید: «تو وقتی با من حرف میزنی از چشات آتیش شعله ور میشه اما درونت یه چیز دیگه میگه! » ادا جا می خورد و می گوید: «درونم پر از نفرت از توئه! » سرکان لبخند می زند و می گوید: «نه نفرت نیست. عشقه. » ادا معذب می شود و می گوید: «خیلی وقته از عشق ما گذشته. » اما درون خودش می گوید: «خیلی عاشقتم سرکان و نمیتونم از تو دست بکشم… » که دنیز از راه می رسد و سرکان آنجا را ترک می کند.
ملو در مورد موهای جرن از دنیز می پرسد و دنیز می گوید که مدل قبلی را بیشتر دوست داشته. جرن این را می شنود و لبخند می زند و تصمیم می گیرد موهایش را مثل قبل بکند.
کسی عکس هایی که نشان می دهد سلین و دنیز آن شب همدیگر را بوسیده اند داخل پاکتی می گذارد و برای سرکان بولات می فرستد. اما به خاطر بی توجهی های اردم، پاکت روی میز دیگری قرار می گیرد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 104 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 105 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *