خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 105

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 105 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 105

سیفی پیش آیدان و آیفر می رود و وقتی بالاخره متوجه می شود آنها باعث قتل الکس شده اند وحشت می کند و جیغ می کشد. آیفر و آیدان او را به زحمت ساکت می کنند.
وقتی جرن، ادا و دنیز را کنار هم می بیند که مشغول صحبت هستند، با عصبانیت سطل زباله را با پایش آن طرف پرت می کند و فرید این صحنه را می بیند. کمی بعد سلین به کافه تریا می رود و ادا به او متلک می اندازد و می گوید: «دردت سهام بود میگفتی ده درصد از سهاممو بهت بدم! » سلین خیلی ریلکس می گوید: «من مسئول از دست دادن چیزای تو تو زندگیت نیستم! » ادا جوش می آورد و دنیز به سختی مانعش می شود و او را عقب می کشد.
انگین پیرل را برای خورن غذا به رستوران می برد. پیرل برای این که وزن اضافه نکند به غذاها لب نمیزند و انگین می گوید: «عشقم این غذاها واسه بچه لازمه اما وقتی به دنیا بیاد همه اون چربیا هم باهاش بیرون میاد! » و اینگونه پیرل را راضی به خوردن غذا می کند.
انگین وقتی به اتاق سرکان می رود متوجه می شود سرکان دعوت نامه ی عروسی ادا را در دست دارد و سعی دارد آن را از چشم انگین پنهان کند. انگین می گوید: «پس تو نتونستی ادا رو فراموش کنی! » سرکان کلافه می شود و می گوید: «آره نتونستم! هرکاری میکنم میاد تو کله م! هروقت نزدیکمه منو برمیگردونه به خاطرات محو گذشته. سردرگم شدم. » انگین می گوید: «درونت ادا رو پیدا کن و باهاش صحبت کن. بذار اون تصمیم بگیره. »
سیفی پیشنهاد می دهد تا با هم به رستوران الکس برگردند تا ببینند خبری از او هست یا نه. وقتی به آنجا می روند، آیدان و سیفی همه جای رستوران را می گردند اما مسئول آنجا به آیفر می گوید که دو روز است از الکس خبری نیست.
سرکان از اردم جایی که ادا رفته را می پرسد. سلین هم که دنبال سرکان می گردند وقتی می بیند که نیست از اردم سراغش را می گیرد و می فهمد که دنبال ادا رفته.
سرکان به گلفروشی می رود و ادا را مشغول درست کردن باغچه های گل کوچک می بیند. وقتی ادا اخم روی صورت سرکان را می بیند جلو می رود و با انگشت هایش لب او را بالا می کشد تا بخندد. سرکان به خنده می افتد و هردو خنده شان می گیرد. بعد هم ادا از سرکان می خواهد که کمکش کند. سرکان می گوید که بلد نیست و ادا می گوید: «قبلا یدونه درست کردی! حتی میتونم نشونت بدم! پس بیا کمکم کن. » و سرکان با او همراه می شود. سلین از دور آنها را می بیند و حرص می خورد و فورا به دنیز زنگ می زند تا خودش را برساند. دنیز کمی بعد از راه می رسد و ادا از دیدنش جا می خورد اما چیزی هم نمی گوید. همان موقع سلین به سرکان زنگ می زند تا با هم برای خوردن ناهار بروند. سرکان می گوید که نمی تواند و کار دارد. سلین هم عمدا ماشینش را به تیر چراغ برق می کوبد و از سرکان کمک می خواهد! سرکان فورا خودش را به او می رساند و کمکش می کند تا به خانه بروند.
صبح سلین به کافه دنیز می رود و وقتی مشغول گوش دادن به حرف های ملو و جرن در مورد دروغ بودن رابطه ی ادا و دنیز است، دنیز سر می رسد و با عصبانیت آن وویس را حذف می کند و می گوید: «من و تو، تو یه جبهه ایم دیگه پنهون کاری نباشه! »
آیفر و آیدان تصمیم به فرار گرفته اند. آیفر اشک می ریزد و با ناراحتی به ادا و ملو خیره می شود و از انها می خواهد که مراقب خودشان باشند اما چیزی در مورد اتفاقی که افتاده نمی گوید. صبح پلیس به در خانه ی آیفر می آید و سراغ الکس را از او می گیرد. آیفر می گوید که دو روز است خبری از او ندارد. پلیس به خانه ی آیدان هم می رود و آیدان هم اظهار بی اطلاعی می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 105 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 106 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *