خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 106

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 106 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 106

جرن موهایش را مثل قبل کرده و فریده برایش قهوه می برد و از موهایش تعریف می کند. جرن برایش قیافه می گیرد اما با دیدن لیوانی که طرح کفش روی آن است و فرید برایش گذاشته لبخند می زند.
وقتی صبح ادا، سلین و سرکان را صمیمی تر از هرروز دیگر می بیند حرصش می گیرد و مقابل سرکان به دنیز زنگ می زند و با ناز و عشوه با او صحبت می کند. سرکان اعصابش بهم می ریزد و گوشی زا از دست ادا می گیرد و قطع می کند. ادا لبخند می زند و می گوید: «اعتراف کن حسودی کردی! » بعد از رفتن ادا، سرکان، جرن و ملو را صدا می زند و از انها می خواهد تا ادا را برای خوردن شام به آدرسی که می گوید بیاورند که سورپرایزش کند. ملو و جرن از شنیدن این حرف از زبان سرکان خیلی خوشحال می شوند.
جرن به دیدن دنیز می رود و می گوید: «دنیز من خیلی دوستت دارم. حتی نمیتونیم یک بار هم امتحانش کنیم؟ شاید دوستم داشته باشی.» دنیز چیزی نمیگوید اما وقتی اصرارهای جرن را می شنود عصبانی می شود و می گوید: «من نمیخوام جرن! چیزی رو که نخوام امتحان نمیکنم. حتما باید از خودم میشنیدی؟ آره من ادا رو دوست دارم! » جرن با ناراحتی و دلشکستگی آنجا را ترک می کند.
آیفر و آیدان چمدان هایشان را جمع کرده اند و با غصه راهی شده اند. اما سیفی که دلش برای آیدان تنگ شده به پلیس زنگ می زند و آنها را لو می دهد. بین راه پلیس ماشین آیدان را نگه میدارد و هردو را دستگیر می کند! از طرفی الکس در رستورانی همراه زنی نشسته و مثل گذشته مشغول بگو و بخند با او است.
ملو ادا را به یک رستوران شیک می برد و منتظر آمدن سرکان می ماند. درست وقتی که سرکان می خواهد از خانه خارج بشود، سلین از راه می رسد و از سرکان می خواهد تا کمی وقت بگذرانند. سرکان می گوید که کلی کار دارد و سلین که فهمیده او چیزی را پنهان می کند، انجا را ترک می کند. بعد از رفتن سلین، سرکان می خواهد خانه را ترک کند که جرن را جلوی در می بیند. جرن آمده تا در مورد مسئله مهمی با او صحبت کند.
جرن بعد از این که خانه ی سرکان را ترک می کند حس بدی نسبت به خودش دارد و به فرید زنگ می زند تا کنارش باشد. وقتی فرید خودش را می رساند جرن گریه می کند و او را در آغوش می گیرد.
ادا در رستوران نشسته که سرکان وارد می شود. ادا با دیدن او جا می خورد. سرکان مدتی به او خیره می شود و بعد ادا را جلو می کشد و لبان او را می بوسد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 106 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 107 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *