خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 109

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 109 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 109

سلین با نگرانی پیش دنیز می رود و عکس ها را به او نشان می دهد. دنیز خیلی عصبانی می شود و می گوید: «اینا همش تقصیر توئه سلین! پس خودت برو حلش کن و کسی که این کارو کرده رو پیدا کن! »
سرکان ادا را با دست هایش نگه میدارد و خودش را به او نزدیک می کند و می پرسد: «اگه ما یه عشق خیلی فوق العاده رو تو یه سال تجربه کردیم پس چرا تو میخوای ازدواج کنی؟! » ادا برای لحظه ای نمیداند چه بگوید که ناگهان به سرکان حمله می کند و مشت محکمی به صورت او می زند که سرکان بیهوش روی زمین می افتد.
آیفر به همراه آیدان و سیفی به بانک می روند تا پول را بگیرند. آیفر به او قول می دهد که به هر نحوی که شده نصف این پول را به او برگرداند. وقتی انها از بانک خارج می شوند، الکس با ماشین از مقابلشان رد می شود و آیفر برای لحظه ای او را می بیند و جا می خورد اما حدس نمیزند که خود الکس باشد.
ادا سرکان را به هوش می اورد و می گوید: «ازت متنفرم سرکان بولات! » سرکان می گوید: «این حس جدیدیه؟ که ازم متنفری؟ » ادا می گوید: «نه. همیشه ازت متنفر بودم. » و بعد می گوید: «دیگه حتی به یک متری من هم نزدیک نشو. » سرکان می گوید: «به نظرم یه بار دیگه به این فکر کن چون بین عشق و نفرت یه خط باریک هست. » و می پرسد: «راستشو بگو. میخوای باهاش ازدواج کنی؟ خوب فکرکن. » ادا با مکث می گوید: «آره. » همان موقع دنیز می آید و سرکان می گوید: «در مورد یه چیزی کنجکاوم. قبل از قطعی برق جوابتون رو نشنیدیم. چیزی که رویاتون بود چی بود؟ » ادا می گوید: «الان اینه که از اینجا بریم! » وبلند می شود و همراه دنیز آنجا را ترک می کند.
اردم و ملو انگین را در کافه ای همراه هاندان می بینند که مشغول بگو و بخند است. آنها تصمیم می گیرند این را به پیرل بگویند اما در نهایت نمی توانند.
سرکان در مورد حال جرن از فرید می پرسد. فرید می گوید: «اصلا خوب نیست. قرص هاش رو مصرف نمیکنه. واقعیت هارو اشتباه میبینه و برداشت میکنه. » سرکان سراغ انگین می رود و می گوید: «دیگه نمیدونم چی راسته چی دروغ! معلوم نیست جرن واقعیت رو گفته باشه یا نه. » انگین فکری می کند و می گوید: «الان باید ببینیم همه محضرایی که واسه بیستم این ماه قرار عقد دارن تا ببینم عقدشون واقعیه یا دروغ! » سرکان قبول می کند و وقتی به یکی از دوستانش زنگ می زند تا برایش این را جستجو کند. دنیز حرف های او را می شنود.
اکیپ شرکت و دنیز و ادا به شو می روند. ادا می رود که اماده بشود. ناگهان پیامی برای پیرل می آید که در ان نوشته شده انگین با کسی رابطه دارد. ملو پیش پیرل می رود و وقتی ناراحتی بیش از حد او را با ان وضع حامله می بیند، می گوید: «فکر نکنم انگین همچین آدمی باشه. این آدم اسم انگین رو که ننوشته فقط گفته شوهرت. لابد اشتباه شده خودتو ناراحت نکن. » پیرل هم فورا اشک هایش را پاک می کند.
آیفر و آیدان و سیفی چمدان پول به دست به محل قرار می روند و پول را تحویل می دهند. ناگهان الکس با ماشین از جلوی آنها رد می شود و با خوشحالی برایشان دست تکان می دهد و پول ها را می گیرد و می رود!
در شو، ملو سراغ دنیز می رود و به او می گوید که بهتر است بهانه ای بیاورد و روی صحنه نرود تا به جای او سرکان همراه ادا روی صحنه برود. دنیز کلافه می شود اما قبول می کند. وقتی ادا مشغول اماده شدن است سرکان کنارش می رود و ادا از دیدن او جا می خورد. سرکان با دیدن لباس زیادی کوتاه ادا کمی حساس می شود و می گوید: «دوست ندارم شرکت رو اینجوری نشون بدی! » ادا لبخند می زند و می گوید: «من به عنوان ادا ییلدیز اینجام! » انها با هم روی سن می روند و جشن به خوبی تمام می شود. آتش از زوج ادا و دنیز و سرکان و سلین دعوت می کند تا برای جشن گرفتن به کشتی خصوصی اش بروند. آنها هم قبول می کنند. موقع ناهار، دوباره به گوشی سلین از طرف شماره ناشناسی عکس بوسه ها فرستاده می شود و او آشفته به کابین کشتی می رود. به سرکان هم خبر می رسد که عقد ادا و دنیز در بیستم بسته شده. دنیز زیرچشمی به سرکان خیره می شود. ادا برای لحظه ای بلند می شود و روی لبه کشتی می ایستد که ناگهان متوجه نبود گردنبندش می شود و وقتی می خواهد برگردد پایش به طناب گیر می کند و داخل دریا می افتد. سلین متوجه صدایی می شود و برمی گردد و ان طرف را نگاه می کند اما خبری از ادا نیست.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 109 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 110 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *