خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 58

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 58 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 58

انگین به صورت ناگهانی به ذهنش می رسد که از پیرل تقاضای ازدواج بکند و می پرسد: «تو خوب بلدی غذا درست کنی؟ » پیرل از سوال او تعجب می کند و همان موقع گردنبندش روی زمین می افتد.

انگین روی زانو خم می شود و وقتی گردنبند را برمیدارد حلقه ی ان را به سمت پیرل می گیرد و می گوید: «با من ازدواج میکنی؟ » پیرل جا می خورد و می گوید: «یعنی تو الان داری با حلقه ی گردنبندم ازم تقاضای ازدواج میکنی؟ » انگین فورا می گوید: «پس حداقل بیا با من تو یه خونه زندگی کنیم؟ » پیرل خنده اش می گیرد و قبول می کند.

سرکان برای آخرین بار به خانه ای که همراه خانواده اش در آن زندگی میکرد نگاه می کند. آیدان به خاطر دلتنگی زیاد به عکس های قدیمی او چشم دوخته.

سرکان کنارش می نشیند و آیدان اولین نقاشی سرکان را به او می دهد تا در خانه اش بگذارد و بعد هم از او قول می گیرد تا فردا برای صبحانه به آنجا بیاید و کنارش باشد.

ادا به کتابخانه ی دانشگاه می رود که ناگهان سرکان را انجا می بیند و با عصبانیت از او می خواهد که تنهایش بگذارد اما سرکان لبخند می زند و ادا با عصبانیت و صدای بلند می گوید: «تو یه آدم خودخواهی که به هیشکی اعتماد نمیکنی. سعی نکن منو کنترل کنی! » مسئول کتابخانه هم انها را بیرون می کند و هردو مجبور می شوند پیاده قدم بزنند.

سرکان از ادا می خواهد تا طرح های منظره را همراه او و در خانه اش کار کنند. ادا قبول می کند و سرکان برای روز اول دانشگاه او خودکاری مخصوص معماران را به او هدیه می دهد که باعث می شود ادا لبخند بزند.

فرید با جرن قرار می گذارد. جرن خوشحال می شود و دلیل این دیدار را می پرسد. فرید می گوید که به خاطر کار مشکلاتی پیش امده و جرن ناامید و عصبانی آنجا را ترک می کند.

وقتی ادا وارد خانه ی سرکان می شود در کتابخانه ی او و بین یکی از کتاب های عکسی از خودش و سرکان را می بیند. او تصمیم می گیرد به خانه برگردد اما سرکان از ادا می خواهد که با هم روی طرح ها کار کنند و ادا قبول می کند. آنها چند ساعتی را مشغول می شوند تا این که آیفر به ادا زنگ می زند و ادا فورا خانه ی سرکان را ترک می کند.

آلپ تکین دوباره انرژی گرفته و به خودش می رسد و ورزش می کند. او به آیدان می گوید که مربی اش اونور خیلی به فکر او است و به ظاهرش اهمیت می دهد. آیدان از انجایی که فکر می کند مربی باید مرد باشد زیاد کاری به کار آلپ تکین ندارد.

جرن به خاطر عصبانیت بیش از حدش در مورد فرید با دخترها درد دل می کند. انها پیشنهاد می دهند تا به فرید زنگ بزند. جرن فورا به فرید زنگ می زند اما چون نمیداند باید چه بگوید در مورد کار سوالی می کند تلفن را قطع می کند!

انگین همراه پیرل وارد خانه اش می شود. پیرل از بهم ریختگی و شلختگی آنجا جا می خورد و از انگین می خواهد فورا خانه را ترک کنند و به کارهایشان برسند.

آیدان با هیجان زیاد مشغول درست کردن صبحانه برای سرکان است که سرکان به او زنگ می زند و می گوید که نمی تواند امروز خودش را برساند. آیدان حسابی ناراحت می شود و گریه اش می گیرد. همان موقع ادا خودش را می رساند و همراه بسته ای چای آرامش بخش مخصوص که پیشنهاد آیفر بوده کنارش می نشیند.

سیفی اشتباهی مقدار زیادی از آن چای را به خورد آیدان می دهد و آیدان مثل سرخوش ها شروع به خوشحالی می کند و بعد با هیجان می گوید: «بریم بیرون! » و ماشین شیکش را از گاراژ بیرون می کشد. ادا پشت فرمان می نشیند و آیدان با هیجان به خیابان ها خیره می شود و بعد از ادا می خواهد او را پیش سرکان ببرد.
به سلین خبر می رسد که لوله آپارتمانش ترکیده و خانه را آب برداشته.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 58 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 59   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *