خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 80

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 80 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 80

سرکان که همه تلاشش را می کند تا بتواند با ادا تنها باشد و صحبت کند، مقدار زیادی کیک و دسر سفارش می دهد تا به این بهانه او را به اتاقش بکشاند. اما خودش دست به دسرها نمی زند و به ادا خیره می شود. بالجا که آن دو را با هم می بیند، وارد اتاق می شود و به بهانه ی دادن پرونده ای کنار سرکان می نشیند. بعد هم با دیدن چیزکیک بدون اجازه قاشقی از آن برمیدارد و همانجا می نشیند!! سرکان و ادا که از بودن او معذب و عصبی شده اند حرفی نمیزنند. تا این که پیرل و انگین هم وارد اتاق می شوند و در مورد مشکلی که بوجود آمده به سرکان می گویند. پیرل می گوید پروژه ای که تا اخر روی ان کار کرده بودند کنسل شده و این به خاطر خبر پخش شده در اخبار و دستگیر شدن سرکان است. سرکان کمی عصبی می شود و ادا هم بلند می شود و اتاق را ترک می کند. او با عصبانیت سراغ سمیحا می رود و با عصبانیت می گوید: «تو بهم گفتی ضرری به اعتبار و شرکت سرکان نمیرسه. » سمیحا می گوید: «اما تو هم وظیفه ت نسبت به توافق رو انجام ندادی. » ادا می گوید که برای این کار کمی زمان می خواهد. سمیحا هم قبول می کند.
آیفر در گلخانه است که الکس سر می رسد. آیفر از دیدن او خیلی خوشحال و دستپاچه می شود. الکس برای سفارش گلدانی گل برای خودش به انجا آمده که آیدان و سیفی هم سر می رسند. الکس با آیدان هم شروع به خوش و بش می کند و آیفر از دیدن این صحنه دلخور می شود. برعکس این قضیه هم وقتی الکس با مهربانی با آیفر برخورد می کند، ایدان و سیفی قیاقه هایشان توی هم می رود.
سرکان دوباره جلسه ای ترتیب می دهد و بقیه پیشنهاد می دهند برای برگشتن اعتبارشان باید با مشتری مهمی قرارداد ببندد. ادا زود رو به سمیحا می کند و می گوید: «شما میتونین برامون مشتری جور کنین درسته؟! » سمیحا قبول می کند اما سرکان می گوید: «راستش من زیاد به شما اعتمادی ندارم. » سمیحا می گوید: «با این کار میتونم اعتمادتون رو هم جلب کنم! » و سرکان موافقت می کند.
ساعتی بعد سمیحا خبر می دهد که پرنس سمین که در بازارهای نفت عربی کار می کند و اعتبار بالایی دارد راضی به همکاری به آنها شده و به زودی به دیدنشان خواهد امد.
ذهن آیفر به خاطر دوباره کار کردن ادا پیش سرکان بهم ریخته و مشغول عوض کردن خاک گلدان هایش است که سمیحا از راه می رسد و دوباره از ظاهر بهم ریخته ی او ایراد می گیرد. بعد هم می گوید که ادا با سرکان کاری ندارد و از این موضوع مطمئن است. در آخر هم می گوید موضوع الکس را خوب میداند و می فهمد اما فعلا کاری به کار آیفر ندارد. آیفر از گیر دادن های او کلافه می شود اما چیزی نمی گوید.
ساعتی بعد پرنس سیمن سر می رسد. او پسری جوان و قد بلند و بور است که با دیدن ادا مدت زیادی خیره به او می ماند که این موضوع از چشم ملو هم دور نمی ماند. پرنس سیمن از سرکان و اکیپش می خواهد خانه ای در استانبول برایش طراحی کنند که پر از عشق باشد و طراحی منظره و حیاط خانه را هم به دست ادا میسپارد. سرکان به همه اکیپ میسپارد تا فردا روی این پروژه کار کنند و طرح ها را تحویل بدهند.
ساعت های آخر کاری، انگین به ملو و اردم و لیلا و جرن وفرید پیشنهاد می دهد تا شب را به خانه ی آنها بیایند که دور هم خوش بگذرانند. اما پیرل که وضعیت به هم ریخته ی خانه را میداند با انگین مخالفت می کند. انگین با سرخوشی می گوید که مشکلی نیست و همه شان را دعوت می کند! بعد از این که به خانه می رسند پیرل انگین را به آشپزخانه می کشد و غر می زند که چیزی برای خوردن ندارند و از طرفی اردم هم مدام فریاد می زند که گرسنه است. انگین هم تصمیم می گیرد پیتزا سفارش بدهد اما آن شب را کلی خوش بگذرانند.
الکس همزمان به آیدان و آیفر پیام می دهد و از انها دعوت می کند تا فردا به رستورانش بیایند. هردوی انها بی خبر از این که دیگری هم دعوت شده از این پیام الکس خیلی خوشحال و هیجان زده می شوند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 80 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 81 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *