خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۵۸ + زیرنویس و دوبله

زینب که بعد از رفتن به خانه علیهان حالش بد شده و برای دیدن کمال به خانه هالیت آمده بود، در اتاق او را باز کرده و کمال و ییلدیز را در حال بوسیدن میبیند. او از دست آنها بخصوص ییلدیز عصبانی شده و از آنجا می رود.
هالیت متوجه علت بحث کردن آنها نمی شود. ییلدیز با او نیز بر سر ماجرای پول دادن بحث میکند و به او میگوید که متوجه شده است این کار هالیت برای امتحان کردنش بوده. هالیت انکار میکند و بعد از کمی مجادله، یا یکدیگر آشتی میکنند.
اندر وقتی میفهمد که ییلدیز پول را قبول نکرده و آن دو باز با یکیدکر خوب هستند، توی ذوقش میخورد و باز هم به دنبال راه چاره ای برای از میان برداشتن ییلدیز است.
ییلدیز بخاطر اتفاق صبح، استرس دارد و میخواهد با زینب حرف بزند و به او توضیح بدهد، اما زینب از دست او عصبی است و جوابش را نمی‌دهد. ییلدیز پنهانی با کمال تماس گرفته و از او میخواهد که پیش زینب برود و با او صحبت کند. زینب با کمال بخاطر کار اشتباهش بحث میکند و از او میخواهد که از زندگی ییلدیز بیرون برود و او را فراموش کند.زینب بعد از دیدن کمال، روز بعد با ییلدیز صحبت میکند و از او میخواهد که خوب فکر کند و تصمیمی برای زندگی اش بگیرد زیرا او متأهل است و این کار او درست نیست. ییلدیز بخاطر محبت‌های کمال و از طرفی پولدار بودن هالیت مستأصل است و نمی‌داند باید چه کند.
زرین به خانه علیهان رفته و از دیدن هیرا در خانه او شگفت زده و خوشحال می شود.
در شرکت،وقتی علیهان سر کار می آید، زینب پیش او می رود و بخاطر اینکه به سرعت وارد رابطه ای شده و او را فراموش کرده، به او تیکه می اندازد. علیهان زینب را بخاطر گوش ندادن به حرفهایش و فرصت ندادن به او مقصر می‌داند. زینب از اینکه هیرا مدام از عشقش نسبت به علیهان با او صحبت میکند معذب است و وقتی رابطه نزدیک آنها را میبیند، بخاطر لج کردن با علیهان، با جم قرار دوستانه شام میگذارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *