خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۵۶ + زیرنویس و دوبله

در شرکت، علیهان با زینب خیلی سرد برخورد میکند. زینب که از او انتظار این برخورد را ندارد، به او میگوید که فکر می‌کرده مثل دو دوست خواهند بود، اما علیهان چنین چیزی را انکار کرده و میگوید که هیچ دوستی با او ندارد. زینب عصبی می شود.
شب وقتی هالیت به هتل برمیگردد، اندر فضا را رمانتیک کرده و منتظر او بوده. هالیت از او میپرسد که چرا به آنجا آمده. اندر شروع به دلبری میکند.هالیت از او میخواهد که برود زیرا برای تصمیم گرفتن باید تنها باشد. اندر تمام سعی اش را میکند تا به او بفهماند که باید ییلدیز را طلاق دهد و دوباره با یکدیگر باشند.
کمال دوباره به خانه زینب می رود، کمی بعد ییلدیز نیز به آنجا می آید و از بودن کمال شاکی می شود. زینب به او توضیح میدهد که به عنوان یک دوست برای احوالپرسی آمده است. کمال به ییلدیز میگوید که برایش کار پیدا کرده است. ییلدیز به زینب که کنجکاو شده است توضیح میدهد که برای حلب توجه هالیت قصد کار کردن دارد. زینب به او بخاطر انجام این کار بدون خبر و اجازه هالیت گوشزد میکند اما ییلدیز گوش نمی‌دهد.
صبح، کمال ییلدیز را سرکار جدید به عنوان خدمتکار می برد. ییلدیز بخاطر حرفهای زینب کمی مردد شده و میترسد اما بالاخره استخدام می شود.
اندر از کمال میخواهد که این خبر را به هالیت بدهد. اندر خودش برای تحریک هالیت و غیرتی کردنش، با همکار او که هالیت روی آن حساس است قرار ملاقات کاری میگذارد و عمدا حاوی هالیت با او صحبت میکند تا هالیت روی او حساس شده و هرچه سریع تر بخواهد دوباره با اندر باشد.
هالیت وقتی میفهمد که ییلدیز کجا کار میکند، فورا به آنجا می رود و ییلدیز را با خودش به خانه می برد. او از دست ییلدیز خیلی عصبانی است.
زینب و هیرا در شرکت مشغول صحبت درباره کسی هستند که در زندگی شان است. زینب هیرا را تشویق میکند تا برای کسی که دوستش دارد قدمی بردارد. او به پیشنهاد زینب، برای شب که قرار است با هم بیرون بروند تصمیم می‌گیرد علیهان را دعوت کند. هرچند زینب نمی‌داند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *