خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 322

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 322 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 322

ییلدیز از اینکه دوباره به چاتای دروغ گفته است ناراحت است اما راه دیگری ندارد. او بعد از ظهر همان روز، به همراه امیر به سونوگرافی رفته بود و با امیر مقابل یکی از زنان باردار نقش بازی کرده بودند که زن و شوهر هستند و جون ییلدیز باردار نمی شود، خانواده شوهرش او را اذیت میکنند، و با این ترفند از آن زن خواسته بود که از بیبی چک استفاده کند و به او بدهد تا به خانواده شوهرش نشان بدهد. سپس آن بی بی چک را به چاتای نشان می‌دهد.
چاتای به همراه ییلدیز پایین رفته و موضوع را به آسمان و فریده می‌گوید. آسمان از دروغ ییلدیز خبر دارد و تظاهر به خوشحالی میکند. چاتای خبر را به حسنعلی میدهد. حسنعلی به شدت خوشحال شده و با چند نفر نوازنده، به همراه سدایی و زهرا دم خانه چاتای می روند و مشغول رقص و آواز می شوند. آسمان از اینکه دروغ گفته اند و انقدر جدی شده است، نگران است. ییلدیز از او میخواهد که فعلا اهمیت ندهد و به رقص و شادی بپردازد تا بعد فکری بکنند.
روز بعد، مدیر هتل جانسو را به خاطر پرداخت نکردن هزینه هتل از آنجا بیرون میکند.
در خانه،کایا به شاهیکا می‌گوید که اندر را دیده است و متوجه شده که اندر هنوز به او حس دارد و او نمی‌تواند در چنین شرایطی اندر را فریب بدهد و برای او نقش بازی کند. شاهیکا کلافه شده و به کایا یادآوری میکند که اندر به او خیانت کرده بود و حالا بهترین فرصت است که کایا از او انتقام بگیرد. کایا کلافه می شود.
حسنعلی به خاطر حاملگی ییلدیز، سفارش چند گوسفند را می دهد تا قربانی کنند. یکی از همسایه ها که حامی حیوانات است متوجه می شود و با عصبانیت دم خانه حسنعلی آمده و شروع به فحاشی و دعوا میکند. سدایی و حسنعلی سریع از خانه می روند . آن زن عصبی شده و دوستان خود را دم خانه حسنعلی جمع میکند و بر علیه کشتار حیوانات شعار می‌دهند. موضوع رسانه ای می شود و حسنعلی و سدایی دوباره از شرکت به خانه می روند.
کایا اندر را میبیند و به او پیشنهاد میدهد که دوباره با هم وارد رابطه بشوند. اندر متعجب و خوشحال می شود، اما وقتی به خانه می آید به جانر می‌گوید که همه چیز خیلی سریع پیش می رود و نگران است که واقعی نباشد و کایا تحت تاثیر شاهیکا، در پی انتقام باشد.
در خانه شاهیکا با کایا بر سر اندر بحث میکند و به او یادآوری میکند که باید اندر را اذیت کند، اما کایا قبول نمیکند و می‌گوید که اهل نقش بازی کردن نیست. شاهیکا با عمر قرار شام دارد. کایا بابت رابطه عمر و شاهیکا به او طعنه می زند، اما شاهیکا می‌گوید که آنها با هم دوست نیستند.
ییلدیز پیش دکتر می رود تا تلاش کند که باردار بشود. دکتر بعد از معاینه و سونوگرافی به ییلدیز میگوید که احتیاجی به تلاش ندارد، زیرا او باردار است . ییلدیز شوکه و خوشحال شده و در خانه ماجرا را به آسمان می‌گوید. آسمان نیز از اینکه دروغشام واقعی شده است خوشحال می شود و خیالش راحت می شود.
امیر به ناچار با دختری که همشهری خود است و سالها پیش آن دختر او را دوست داشته، قرار می‌گذارد. او برای اینکه آن دختر دوباره به امیر نزدیک نشود، از زهرا میخواهد که به عنوان دوست دخترش همراهش باشد. آنها به همراه جانر بیرون می روند. وقتی که آن دختر، نجلا، به رستوران می آید، امیر از دیدن او حالا دختر زیبا و لاغری شده است متعجب می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 322 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 323 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *