خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 323

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 323 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 323

ییلدیز و آسمان تصمیم میگیرند که فریده را اذیت کنند. ییلدیز با چاتای قرار می‌گذارد تا با هم به دکتر بروند و بچه را چک کنند.
جانسو دم شرکت می رود و از سدایی کمک میخواهد. سدایی با عصبانیت کارهای او را یادآوری میکند و از او میخواهد برود. جانسو وقتی از حرفهای سدایی متوجه می شود که ییلدیز باردار است، به شدت حرصش گرفته و در پی انتقام است.
زهرا در مقابل نجلا، در تظاهر به اینکه دوست دختر امیر است زیاده روی میکند و مدام رفتار عاشقانه و زننده ای با امیر دارد. نجلا کلافه شده و میخواهد برود. امیر از اینکه زهرا را آورده است پشیمان است. او سراغ نجلا می رود و می‌گوید که زهرا دوست دختر او نیست و مقابل او فیلم بازی کرده اند، زیرا او تصور قدیم را از نجلا داشت و نمیدانست که انقدر تغییر کرده است. نجلا از این حرف امیر به شدت ناراحت و دلخور شده و می رود.
طرفداران محیط زیست و حیوانات، دم خانه حسنعلی جمع شده و تظاهرات کرده اند. حسنعلی از ماشین پیاده می شود و میگوید که قصد قربانی کردن ندارد. سپس گوسفندها را آزاد می‌کند. او یکی از بره ها را نگه میدارد تا مانند حیوان خانگی به او رسیدگی کند تا ثابت کند که حیوانات را دوست دارد و حامی آنها است.
وقتی ییلدیز به خانه می آید، به عمد با آسمان طوری صحبت میکند که فریده تصور کند آنها در مورد بارداری دروغ گفته اند. آنها با صدای بلند صحبت میکنند تا فریده از پشت دیوار حرفهایشان را بشنود. فریده موضوع را به چاتای خبر میدهد و می‌گوید که ییلدیز باردار نیست و او و مادرش برای چاتای نقشه کشیده اند و باز هم دروغ گفته اند. چاتای با عصبانیت میگوید که فریده به زنش تهمت می زند و خودش امروز با ییلدیز دکتر بوده است و او واقعا باردار است. فریده متوجه می شود که ییلدیز به عمد کاری کرده که او پیش چاتای خراب بشود و حرصش میگیرد.
جانسو پنهانی به خانه حسنعلی می رود و اسلحه را پیدا میکند و برمیدارد.
شب در خانه، جانر حس می کند که اندر ناراحت و کسل است. او علت را جویا می شود و اندر میگوید که حس میکند کایا قصد انتقام از او را دارد و واقعا نمیخواهد که با او باشد. جانر از او میخواهد که رک با کایا صحبت کند ، اما اندر میگوید که با این کار خودش را کوچک میکند و قبول نمیکند. کایا برای شام به خانه اندر می رود. جانر برای آنکه آنها تنها باشند، به خانه حسنعلی پیش زهرا می رود. هنگامی که اندر به آشپزخانه می رود، کایا پشت تلفن به یک نفر می‌گوید که کارهایش را که تمام کرد، دوباره برمیگردد ، زیرا دلیلی برای ماندن در ترکیه ندارد. اندر این حرفها را می شنود.
روز بعد، در حیاط خانه ییلدیز، به مناسبت حاملگی او مهمانی برپا شده و همه دعوت هستند. جانسو به عمد آنجا رفته منتظر فرصت است تا داخل برود .
در مهمانی، اندر به کایا جواب رد داده و می‌گوید که مطمئن است که کایا قصد انتقام از او را دارد.
جانسو داخل مهمانی آمده و با فریاد می‌گوید که همه را میکشد. سپس به سمت ییلدیز تیر اندازی میکند. همهمه ایجاد می شود و دو نفر در این بین تیر می‌خورند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 323 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 324 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *