خلاصه داستان سریال ترکی شعله های آتش قسمت 4

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال شعله های آتش قسمت 4 را برایتان آماده کرده ایم. امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال شعله های آتش قسمت 1

سریال شعله های آتش قسمت 4

گونش نامه ای را که جمره همراه نقاشی گذاشته را هم می خواند. جمره از او می خواهد منتظرش بماند و شب هم سر ساعت داستانی که خیلی دوست دارد را گوش بدهد و بعد هم نامه را پاره کند.
همه ی فکر و ذکر چلبی، جمره شده و حالا دیگر کم کم به این که مرده، ایمان می آورد. از طرفی جمره از اوزان می خواهد تا دو روز دیگر حتما پاسپورت به دستش برسد که بتواند فرار کند. اوزان هم برای کمک به او تصمیم می گیرد خودش پاسپورت را برایش جور کند. مادر اوزان که فالگوش ایستاده حرف های انها را می شنود.
جمره یاد چهار سال پیش خودش می افتد که چلبی با ادعاهای دروغین به همه او را دیوانه جلوه داده بود و جمره را در تیمارستان شوک الکتریکی داده بودند.
وقتی چلبی قیافه ی خندان دخترش را می بیند به او مشکوک می شود. گونش با دیدن نگاه پدرش فورا اخم می کند و وقتی چلبی نزدیکش می شود گونش می گوید که هنوز هم خیلی ناراحت است. اما چلبی به چیزی مشکوک می شود.
اوزان سراغ که دوست صمیمی اش است می رود و از او می خواهد در عرض دو روز برایش پاسپورت برای جمره جور کند و عکسش را هم نشان عمر می دهد. عمر می گوید که نمی خواهد این کار را کند چون خطرناک است و ممکن است اوزان به دردسر بیفتد اما اوزان می گوید: «زنیه که بهش ظلم شده. سالها عذاب کشیده. تنها چیزی که میخواد فرار با دخترشه. تو بودی کمکش نمیکردی؟ » عمر قبول می کند. آنها به سمت ماشین می روند که جمره هم داخلش است. عمره انها را به جایی راهنمایی می کند و پیاده می شود. مسئول جعل به او می گوید که اگر پول بیشتری بدهد سریعتر کارش راه می افتد. عمر منصرف می شود و وقتی این را به جمره می گوید جمره خودش از ماشین پیاده می شود و می گوید: «من چیزی برای از دست دادن ندارم! واسم مهم نیست. » و تمام پولش را به عمر می دهد.
پلیس به چلبی می گوید که کسی هست که بهش مضنون هستند و آن شب با لباس گارسون و بدون اسم اصلی خودش وارد مهمانی شده. بعد هم می گوید که هفت مرده داشته اند اما گزارش مفقودی تعداد هشت را اعلام می کند. چلبی به فکر فرو می رود. او به دست راستش می گوید: «حتی یک درصد هم احتمال زنده بودن زنم وجود داشته باشه، من سراغ اون احتمال میرم! »
چیچک چشمانش را باز کرده اما به سختی می تواند صحبت کند. رویا تمام روز به او فکر می کند که مثل خواهر دوستش داشت. او مقصر مرگ چیچک را اسکندر می داند. همان موقع با اسکندر در خانه شان روبرو می شود. اسکندر می گوید: «کاری که من کردم یه کار غریزی بود رویا. من ترسیدم. میفهمی؟ » رویا می گوید: «من روی دیگه ای از تورو اونجا دیدم! من نمیتونم دیگه توی چشمات نگاه کنم! هرچی بوده تموم شده. » اسکندر عصبانی می شود و می گوید: «همونقدر که من قاتلم توام هستی! تو اون همه آدم رو اونجا جمع کردی! » رویا گریه اش می گیرد و وقتی به پدرش کنعان خبر جدا شدنش از اسکندر را می دهد، کنعان خیلی ناراحت می شود!
رویا برای سر زدن به شیمال به خانه ی تورمیس می رود. وقتی چیچک صدای او را می شنود تمام تلاشش را می کند تا رویا متوجه اتاق بشود و حتی خودش را روی زمین می اندازد. رویا و پرستارها وارد خانه می شوند اما رویا او را تشخیص نمی دهد. حرف های اسکندر مدام در سرش تکرار می شود و رویا با ناراحتی خانه را ترک می کند و به شدت گریه میکند.
چلبی سراغ تورمیس می رود و از او می خواهد تا اسم تمام کارکنانش در سردخانه را به او بدهد. تورمیس کمی نگران می شود که او از این که چیچک را به جای شیمال جا زده، شک کند اما وقتی چلبی تهدیدش می کند که اگر پلیس وارد این کار بشود خیلی برایش بد می شود، تورمیس قبول می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال شعله های آتش قسمت 4 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال شعله های آتش قسمت 5 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *