خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب قسمت 65

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 65 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ضربان قلب الو سریال

سریال ضربان قلب قسمت 65

علی به خانه برمیگردد و‌ سلیم را میبیند که با ایلول نشستند و میخواهند ماهی بخورند. ایلول با آمدن علی میگوید میل ندارم و‌ بالا میرود. سلیم به علی میگوید :«پیشش برو او حالا به تو نیاز دارد.او طوری که دیده میشود قوی نیست.»
علی پیش او میرود و‌ میبیند ناراحت است. علی میگوید هر اتفاقی هم بین ما بیفتد ما نباید قهر کنیم. ایلول از اینکه او‌ به بیمارستان دیگری رفته دلگیر است.علی دلیلش را اینطور میگوید که انجا کسانی هستند که به دکترهای خوب نیاز دارند.
صمد و آلپ صحبت میکنند که سلطان میاید و به آلپ میگوید که‌ به اتاق جلسه برود که در آنجا موفقیت بزرگی خواهد بود.
صمد به سلیم زنگ میزند و این خبر را به او میدهد.
در بیمارستان دو‌ تا دختر که از قسمت پشت کاملا بهم چسبیده هستند،وارد میشوند و‌ تعجب و‌ شگفتی همه کارکنان را باعث میشوند. آنها سراغ ایلول را میگیرند.علی ،ایلول را بیمارستان میرساند و میبیند که دم در سلطان به او نزدیک شده و با همدیگر داخل رفتند.
آلپ موقع رفتن به جلسه ایپک را مببیند و‌ میگوید شنیدم با علی دعوا کردید. همه حساس می شوند.انها وارد جلسه میشوند وبادیدن ان دونفر متعحب میشوند.
دم در بیمارستان ، زلیخا می‌آید و به علی میگوید من به برهان گفتم که از اینجا میرویم…او با برادرش همدستی کردند و پسرم را دزدیدند.
علی به چتین خبر میدهد و‌ میگوید راجع به مساله برهان باید حرف بزنیم. او و زلیخا وارد میشوند و می‌بینند ‌رییس بیمارستان بخاطر ورود او به این ببمارستان،مراسم جشن کوچکی برپا کرده است، و از او‌ میخواهند با انها عکس بگیرد.
در این موقع زلیخا یک قیچی را که انعجا بود ،برمیدارد. و به اتاق برهان میرود.
در جلسه سلطان راجع به وضعیت کلی این دخترها صحبت میکند که فلییز و شلیز را چند سال پیش دیده است.
موقع عکس گرفتن که میخواستند روبان را ببرند، متوجه میشوند که قیچی گم شده است…زلیخا پیش برهان میرود و با او حرفش میشود و‌ برهان میخواهد زلیخا را بزند که او با قیچی ضربه ای به سر برهان میزند… پرستار به علی خبر میدهد و‌ او انجا میرود و میبیند قیچی در گوشه سر برهان فرو رفته است. پلیس هم میرسد و‌ علی می‌گوید زلیخا حرفهایی برای گفتن دارد.
سطان راجع به‌ زندگی شلیز و فلیز و‌ مسایل و مشکلات آنها توضیحاتی میدهد و میگوید اخیرا شلیز دچار مشکل عرق شبانه و دردهای شدید شده است و من خواستم انها را به شما معرفی کنم. ایلول سوالاتی از آنها میکند و قرار میشود آزمایشاتی بگیرند.
علی به صمد زنگ میزند و از او میخواهد برای کمک به انجام عملی به آن بیمارستان برود. ایلول متوجه میشود در بیمارستان مردی او را تحت نظر دارد و در یک فرصت او را غافلگیر کرده و از او میپرسد که چرا دنبال من هستی؟
چتین پیش مرد فروشنده آن ماشین میرود و او میگوید من این ماشین را فروختم و‌ او سفارش کرد که زیر آن یک آینه بچسبانم.و اضافه میکند که بنظرم او یک دکتر بود، چون انروز اینجا خانمی زمین افتاد و او پایش را جا انداخت…چتین اسمش را پرسید و فهمید که او خودش را علی اصف معرفی کرده است. او به علی زنگ میزند و‌ میخواهد همدیگر را ببینند.
ایلول با سوال کردن از ان مرد میفهمد که چتین برای محافطت از او، آن مرد را مامور کرده است و می‌گوید من نیازی به محافظ ندارم. ایلول ،ایپک را در سالن میبیند و میخواهد با هم حرف بزنند ولی او رد میکند.ایلول عصبانی میشود و با ایپک بحث میکند. آغوز آنها را به آرامش دعوت میکند.
سلطان نتیجه ازمایشات و اسکن را به ایلول نشان میدهد.او‌ میگوید شلیز سرطان دارد ولی فلیز کاملا سالم است.
سلطان میگوید من میخواهم سینان هم اینها را ببیند ولی گویا رابطه شما بخاطر مادربزرگتان خوب نیست.ایلول میگوید ازشون وقت بگیرید.سلطان مییخواهد همه را برای یک جلسه دعوت کند.در جلسه پزشکان درباره دوقلوها بحث و صحبت میشود.سلطان نظرش این است که اگر ایلول همکاری کند، امکانش هست که بتوانیم آنها را از هم جدا کنیم.
چتبن پیش علی میرود و میگوید زلیخا همه چیز را تعریف کرد و ما برهان‌ را میگیریم. او حرفهای مرد فروشنده را به علی می‌گوید و اینکه او خیلی باهوش است و برنامه هایش را با جزییات انجام میدهد. او از علی میپرسد که چرا تو به این بیمارستان امدی؟ علی میگوید چون اولین بیمارستانی بود که بما نزدیک بود. چتین میگوید که هیچ چیز تصادفی نیست.
صمد بعد از عمل به علی درباره آن جلسه و موضوع دوقلوها و انجام آن عمل بزرگ میگوید و علی میپرسد خبر به این مهمی را چرا الان بمن میگویی ؟ پس با هم میرویم…

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 65 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ضربان قلب قسمت 66  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *