خلاصه داستان سریال ترکی وصلت قسمت 142

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 142 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال وصلت قسمت 142

فریده جوری که انگار برای بار آخر است به عزیز خیره می شود و با گفتن دوستت دارم فورا از پیش او می رود. عزیز متوجه این که فریده مثل روزهای پیشین نیست می شود اما چیزی نمی گوید.
یالچین به در خانه ی فائق می رود و از او سراغ فریده را می گیرد. فائق که نگران فریده شده از یالچین می خواهد تا حقیقت را به او بگوید. یالچین با نگرانی می گوید که فریده اسلحه ای که با آن عمه اش کشته شده را برداشته و حالا باید هرچه سریعتر او را پیدا کنند.
کرم با خوشحالی اسمش را به عنوان مدیر شرکت سر در اتاقش می چسباند. او وقتی داخل اتاق می شود، خود کودکی اش را می بیند که خیلی ناراحت است. کرم کوچک با سازدهنی ای که تحسین برایش خریده بود مشغول نواختن می شود. کرم سر او را با بغض در دست می گیرد و صدای دعواهای پریهان و تحسین را می شنود. وقتی که پریهان دوست داشت کرم را بیرون کنند اما تحسین همیشه هوای او را داشت…
فائق فیرات را صدا می کند و در مورد قضیه فریده به او می گوید. فیرات از پدرش می خواهد تا اسم قاتل عمه اش را به او بدهد تا بتواند زودتر به فریده برسند و مانع او بشوند. فائق سکوت می کند و نمیداند گفتن آن درست است یا نه. فائق می گوید: «فیرات نمیخوام تورو هم تو این اتیش بندازم. توروخدا خواهرت رو پیدا کن. »
کرم مشغول نواختن همان ساز دهنی است که تحسین وارد اتاق می شود و با لحنی آرام می گوید:«فراموش نکردی… انگار دوباره یادت افتاده من باباتم… بازم مثل قبل ادامه میدی؟ » کرم می گوید: «اگه برای مصالحه اومدی اشتباه کردی.. » تحسین می گوید: «کرم کشش نده… تو از من میخوای چیزیو که تمام زندگیم رو پاش گذاشتم به همین راحتی به تو بدم؟ » کرم به سردی می گوید: «دوباره برگه رو مقابلت میذارم امضا کنی اما شانس دومی بهت نمیدم! یا آزادی یا زندان. انتخاب با خودته. »
یامور در اتاقش در کلانتری نشسته که از طرف کرم برایش پاکتی فرستاده می شود. کرم داخل پاکت نوشته: «حالا نوبت توئه به قولت وفا کنی! » و اطلاعاتی که نشان می دهد تحسین قاتل فریده چائلار یعنی خواهر فائق است و می توانند او را گیر بیندازند را برای یامور فرستاده. یامور خیلی خوشحال می شود که می تواند بالاخره قاتل پدرش را دستگیر کند!
تحسین قبل از امضا می گوید: «این امضا معنیش اینه هر رابطه ای که با هم داشتیم تا ابد از بین میره کرم. » وقتی می بیند کرم به این موضوع بی توجه است، قرارداد را امضا می کند و از کرم می خواهد تا پاکت را به او بدهد. کرم لبخند می زند و می گوید: «ولی پاکت دست من نیست. من به قولی که دادم وفا کردم اما قبل از تو به کمیسر یامور قول داده بودم. پاکت دست اونه! » تحسین به شدت عصبانی می شود و سعی می کند قرارداد امضا شده را از دست کرم بگیرد اما وقتی نمی تواند خودکاری برمیدارد و روی گلوی کرم می گیرد. کرم در نهایت آرامش می گوید: «پلیس تو راهه تحسین! » تحسین کرم را لعنت می کند و پا به فرار می گذارد.
عزیز به اتاق کرم می رود و می گوید: «یه زمانی کسی که بهش میگفتم داداش قلب پاکی داشت. اومدم ازش خداحافظی کنم… » کرم خیلی عادی می گوید: «زندگی بدون تو خیلی برام لذیذه! » عزیز می گوید: «دوست داشتی برم نه؟ نمیرم. میدونو برات خالی نمیکنم. اومدم با کودک پاک درونت که خودت کشتیش خداحافظی کنم. » کرم می گوید: «خدا پشت و پناهت. میتونی بری. » عزیز می گوید: «از این به بعد برام غریبه ای. ممنونم که شانس اینو بهم دادی مجدد سرپا بشم و همه چیو از صفر شروع کنم. زیر سایه اش خوب فهمیدم کی دوستمه کی دشمن. » عزیز جلو می رود و ساعت مهمت شفیق را از توی کشو میز بیرون می آورد و مقابل کرم می گیرد و می گوید: «زمان همه چیزو بهت نشون میده. » و می رود. او وقتی دست در جیب کتش می کند با حلقه ای که فریده در جیبش انداخته روبرو می شود و جا می خورد. همان موقع یالچین از راه می رسد و در مورد این که فریده دنبال قاتل عمه اش است می گوید و بالاخره به زبان می آورد که قاتل فریده چائلار، تحسین بوده… عزیز از شنیدن این حقیقت شوکه می شود.
فریده در تعقیب تحسین است. تحسین به خانه اش می رود تا هرچقدر می تواند پول بردارد و فرار کند. او وقتی در را باز می کند با فریده که با نفرت به او خیره شده و اسلحه را با دستان لرزانش به سمتش گرفته روبرو می شود. تحسین با دیدن فریده در نگاه اول می گوید: «سهیلا… » و با التماس به فریده چشم می دوزد.

امیدواریم از مطالعه  خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 142 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 143 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *