خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 319

در این مطلب خلاصه قسمت 319 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 319

چاعتای سراغ سرن می رود و او را برای گرفتن انتقام آریک تشویق می کند. آنها در قدم اول دستور شکنجه دادن مرتضی را می دهند تا بخاطر محافظت نکردن از اریک تنبیهش کنند. سرن درمورد اقدامات اریک علیه یاماچ، به چاعتای می گوید:« مقبوله سعی داشت یاماچو بکشه و آریک هم بهش کمک می کرد اما افسون بر خلاف انتظار وارد عمل شد و مادربزرگشو کشت. چون می خواست از یاماچ و بچه ش محافظت کنه.» چاعتای که انتظار نداشت افسون بخاطر یاماچ تا این حد پیش برود جا می خورد و از خبر بارداری او ناراحت می شود.
سلیم با نگاه کردن به انگشتر یاماچ خاطره ای از او به یاد می اورد و لبخند می زند. ده سال قبل، مردی به نام فکرت که از دوستان ادریس است از قهرمان می خواهد تا خلیل ابراهیم را برایش پیدا کند و برای این کار ابتدا مردی که معجون مواد مخدر درست می کند را گیر بیندازد چون خلیل ابراهیم در کار مواد است و از طریق معجون فروش می توان او را هم پیدا کرد. قهرمان این ماجرا را برای سلیم تعریف می کند و آنها نمی دانند که کار را از کجا شروع کنند و چگونه بدون داشتن رد و نشانی معجون فروش را پیدا کنند. یاماچ که هجده سال بیشتر ندارد و درحال مطالعه ی درس شیمی است حرفهای آنها را می شنود و می گوید:« اون معجونی که می گید توش متانول داره. به متانول می گن روح هیزم چون راحت پیدا نمی شه و فقط تو کارخونه های چوب و زغال هست. گیر آوردن اونهمه متانول تقریبا غیر ممکنه و به شدت زیر نظر گرفته می شه. بنابراین اگه اون کسی که زیرمیزی متانول رو می فروشه گیر بیارین شما رو به کسی که می خواین می رسونه.» قهرمان و سلیم با تعجب به یاماچ نگاه می کنند و از اطلاعات او جا می خورند اما قهرمان که دلش نمی خواهد یاماچ را قاطی این کارها کند سر او داد می کشد و می گوید دیگر در کارشان دخالت نکند. همان روز قهرمان در قهوه خانه حرفهای یاماچ را به جوانهای محله می گوید تا از طریق پیشنهاد او کار را پیش ببرند.
جومالی مدتی در کوچه های محله قدم می زند و از رفتار مردم متوجه می شود که اهالی محله درگیر مشکلات مالی اند و سختی می کشند. او خودش را بخاطر این اتفاقات سرزنش می کند اما تحت تاثیر قدردانی مردم خوشحال می شود و صبح خودش را به قهوه خانه می رساند تا در حل کردن مشکلات محله کمک کند. جومالی تصمیم می گیرد که اموال اردنتها را پیدا کند و بخشی از آن را بدزدد تا ضررشان جبران شود. او قصد دارد برای این کار از علیچو کمک بگیرد. از طرفی یاماچ هم که با آکین در ارتباط است و از او اطلاعات می گیرد از تصمیم جومالی حمایت می کند و به آکین می گوید:« باید صندوق پولهای اردنتها رو پیدا کنیم. شاید افسون جاشو بدونه. من بهت خبر می دم که چیکار کنین.»
چاعتای به خانه ی افسون می رود و مودبانه به او می گوید:« تو منو انتخاب کرده بودی و اومده بودی سمتم. کنجکاوم بدونم چی نظرت رو عوض کرد؟» افسون می گوید:« فهمیدم که یاماچ دوسم داره.» چاعتای می گوید:« خیلی سخته تا آدم مطمئن بشه طرف دوسش داره واقعا یا نه اما فهمیدن اینکه دوست نداره فقط چند ثانیه طول می کشه. من می دونم که یه روز متوجه این خواهی شد اما می خوام اینو بدونی که اون روز من به تو پشت نمی کنم.» این حرفها افسون را کمی دو به شک می کند. یاماچ صحنه ی خارج شدن چاعتای از خانه ی افسون را می بیند اما افسون این قضیه را از او پنهان می کند و یاماچ سر همین موضوع با او دعوا می کند.
علیچو که توسط سلطان مامور شده سراغ یاماچ می رود و قضیه ی حامله بودن نهیر را به او می گوید. افسون هم بعد از دعوایی که با یاماچ داشته او را تعقیب می کند. علیچو یاماچ را به دم در خانه ی نهیر می برد. نهیر از دیدن یاماچ جا می خورد و باز هم حامله بودنش را انکار می کند اما بعد از اینکه می فهمد یاماچ از همه چیز خبر دارد تسلیم می شود و اعتراف می کند که بچه شان را سقط نکرده. نهیر مدتی با یاماچ جر و بحث می کند و از اینکه یاماچ او را دوست نداشته گله می کند. یاماچ برای آرام کردن نهیر او را در آغوش می گیرد و می گوید:« بهم وقت بده. یکم وقت بده تا بدون ناراحت کردن هم یه چاره ای پیدا کنیم. من واقعا این بچه رو می خوام اجازه بده ازش محافظت کنم.» نهیر می گوید:« این بچه به دنیا می یاد و زندگی می کنه، اما دور از تو.» افسون که از دور درحال تماشای این صحنه است خیال می کند که یاماچ او را گول زده و فکر این موضوع عصبانی اش می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 319 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 320 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *