خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 368

در این مطلب خلاصه قسمت 368 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 368

کولکان، یاماچ را به سمت پاویونی می برد که افسون آنجا کار می کند. یاماچ که می خواهد هرچه زودتر به افسون برسد، بدون توجه به کولکان از ماشین پیاده می شود. کولکان هم فورا بعد از دور شدن او با ماشین فرار می کند و سراغ ندیم می رود و می گوید: «حالا که شما منو به یاماچ لو دیدن، از این به بعد هم باید مراقبم باشین! »
یاماچ وارد رستوران می شود و از گوشه ی دیوار به افسون خیره می شود. افسون برای رفتن به دستشویی از جمع جدا می شود و با دیدن یاماچ خشکش می زند. یاماچ اسم او را به زبان می آورد و به سمتش می رود و او را می بوسد. افسون برای لحظه ای همراهی اش می کند اما بعد با بطری شیشه ای محکم به سر یاماچ می زند و بدون این که انگار اتفاقی افتاده باشد سر کارش برمی گردد! مردهای سر میز با هم شروع به جنگ و دعوا و اسلحه کشیدن به روی هم می کنند و جومالی که نگران یاماچ است او را گوشه ای می کشد. یاماچ که نمی خواهد افسون را گم کند با عجله و همراه جومالی دنبالش می کند.
وارتلو نگران این است که یاماچ چه تصمیمی می گیرد.
عمو جومالی به دیدن کولکان می رود تا ببیند حرف حسابش چیست. کولکان می گوید که اگر به او هرچه که می خواهد را ندهند و از جانش محافظت نکنند، همه چیز را تک به تک به وارتلو خواهد گفت. عمو جومالی هم چاره ای نمی بیند تا قبول کند.
یاماچ و جومالی در تعقیب ماشینی که افسون داخل ان است، به خانه ای می رسند. یاماچ بدون ترس وارد خانه می شود و ناگهان با دیدن اتاق بازی و تخت و وسایل یک بچه، می فهمد که پدر شده و با خوشحالی بغض می کند.
صبح زود متین با خوشحالی به دیدن یاماچ می آید و او را در آغوش می گیرد. انها با هم به محله می روند. یاماچ متوجه می شود که دیگر محله مثل قبل نیست و مردم می ترسند. انها از دور سالم را می بینند که بین زباله ها می گردد و کارتن خواب شده و وقتی ماشینی به او برمی خورد و راننده سالیم بی دفاع را کتک می زند، دوستان سالیم از دور این صحنه را می بینند اما از او رو می گیرند. یاماچ به سمت سالیم می رود و کمکش می کند سرپا بایستد. سالیم گریه می کند و می گوید: «همه شون دوستای قدیمی منن. چرا اینجوری شدن؟ چون عمو بهشون کار و پول داده؟ چرا از من رو برمیگردونن؟ » یاماچ او را می فرستد تا به خانه ی اممی برود.
نظام به افسون می گوید که دیروز سر و کله ی یاماچ پیدا شده و حالا باید خانه را عوض کنند تا دست او به آنها نرسد.
عمو جومالی برای این که وارتلو ذهنش را درگیر یاماچ نکند، به او ماموریتی می دهد تا سرش گرم بشود!
متین با یاماچ در محله چرخی می زند و به او می گوید که وضع خیلی تغییر کرده و حالا همه از عمو می ترسند و غمگین هستند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 368 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 369 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *