خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 370

در این مطلب خلاصه قسمت 370 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 370

یاماچ به محله می رود و علیچو را آنجا می بیند. علیچو می گوید که دیگر خانه ای ندارد و خانه اش را گرفته اند. یاماچ ناراحت می شود و با او به سمت خانه ی علیچو می روند که حالا غذاخوری کوچکی شده. یاماچ جلو می رود و به صاحب آنجا می گوید: «اینجا مال یه ادمه که شما گرفتینش! مال علیچوعه. » صاحب انجا می گوید: «درسته اما ما با عمو جومالی طرفیم. اینجارو از اون اجاره کردیم. » یاماچ دستش به جایی بند نمی شود و پیش علیچو برمی گردد و از او می خواهد تا به خانه ی اممی برود و انجا بماند.
وارتلو به دستور عمو جومالی می رود تا مشکلی که پیش آمده را حل کند. وقتی کسی که درخواست 25 درصد از سود را از انها می کند روی حرفش پافشاری می کند، وارتلو با عصبانیت همه شان را می کشد تا دیگر حدشان را فراتر نگذارند.
یاماچ که وضع دوستانش در محله را می بیند تصمیم می گیرد کمی از کار عمو جومالی سردربیاورد و می فهمد که واقعا راه درامدشان از طریق مواد مخدر است.
عمو جومالی برای این که یاماچ با او در نیفتد و اممی هم چیزی به او نگوید، سراغش می رود. اممی با دیدن جومالی عصبانی شده و لعنتش می کند و از او می خواهد محله را همانطور که ادریس از او خواسته بود برای همیشه ترک کند. جومالی می گوید: «اما ادریس خودش بهم گفت برگرد. گفت اینجا خونه ی تو هم هست. » اممی که عقلش درست کار نمی کند این حرف او را باور می کند و لبخند می زند و می گوید: «درسته. من کی باشم که بخوام رابطه ی دوتا برادر شکراب بمونه. »
یاماچ وارد قهوه خانه می شود و مقابل عمو جومالی می نشیند. وارتلو و ندیم هم انجا هستند. یاماچ از او می خواهد اول از همه خانه ی علیچو را به او برگرداند. جومالی قبول می کند. بعد یاماچ می گوید: «تو هم خون منی. نصف بابامی. بمون و با ما زندگی کن. با هم یه خانواده بشیم نه این که خانواده رو از هم بپاشونی. جای تو اینجا پشت این میز نیست. یه زندگی بی دردسر و آروم رو انتخاب کن. تو مایه گودال رو خراب کردی، اینجا عین گودال بو نمیده. اینجا گودال ادریس کوچوالی نیست. من اینجارو به وضع قبلیش برمیگردونم. چه با تو چه علیرغم تو، برمیگردونم. » عمو جومالی بعد از مکث کوتاهی می گوید: «تو برای من حق انتخابی نذاشتی پسرم. » یاماچ با جدیت می گوید: «من پسر تو نیستم. » و بلند می شود و می رود. وارتلو دنبالش راه می افتد و سعی می کند با او صحبت کند تا راضی به این گودال جدید باشد اما یاماچ می گوید: «این آدم دروغ میگه. به گودال ما اصلا فکر نمیکنه. » وارتلو می گوید: «یاماچ تو در اشتباهی. اینور درسته. بیا دستشو ببوس و قبولش کن. » جومالی به هردوی انها خیره شده. یاماچ با جدیت به سمت او برمی گردد و در حالی که خیره به چشمانش است می گوید: «من اگه اون دست رو ببوسم، خدا هفت جد و آبادمو لعنت کنه. »

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 370 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 371 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *