بازیگران سریال ترکی روزگارانی در چوکوروا

همراهان عزیز سلام. در این بخش به معرفی بازیگران سریال ترکی روزگارانی در چوکوروا پرداخته و بازیگران هر سه فصل را معرفی خواهیم کرد . اگر شما هم طرفدار این سریال جذاب و دوست داشتنی هستید با ما همراه باشید تا جزو اولین کسانی باشید که از اخبار روزگارانی در چوکوروا مطلع می شوند.

بازیگران سریال ترکی روزگارانی در چوکوروا

بازیگران سریال ترکی روزگارانی در چوکوروا

 

در این پست به معرفی سریال روزگارانی در چوکوروا  خواهیم پرداخت که این روز ها جزو پر طرفدارترین سریالهای ترکیه ای است و در کشور های دیگر از جمله ایران هواداران زیادی را جذب خود کرده .

برای مطالعه داستان این سریال به خلاصه داستان سریال روزگارانی در چوکوروا مراجعه کنید

 

 

وحیده پرچین در نقش هونکار یامان

هونکار یامان

واحده پرچین یا واحده گوردوم (به ترکی استانبولی: Vahide Perçin، یا Vahide Gördüm، زادهٔ ۱۳ ژوئن ۱۹۶۵) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ترکیه است.

او جایزهٔ بهترین بازیگر زن ترکیه‌ای را برای بازی در فیلم İlk Aşk از آنِ خود کرد.

او هم‌چنین بازیگر نقش میان‌سالیِ خرم سلطان در سریال حریم سلطان بوده‌است.

وی پس از ازدواج، نام خانوادگی خود را به گوردوم (نام همسرش) تغییر داد. اما پس از جدایی، دوباره نام خانوادگی پرچین را برای خود برگزید

 

 

کرم آلیشیک در نقش علی رحمت فکلی ( تکین )

علی رحمت تکین (فکلی)

کرم آلیشیک (انگلیسی: Kerem Alışık‎؛ زادهٔ ۵ ژوئن ۱۹۶۰) هنرپیشه، و بازیگر سینما اهل ترکیه است. او تنها فرزند دو بازیگر مشهور سینمای ترکیه، چولپان ایلهان و صدری آلیشیک است. کرم آلیشیک یا همان تکین فکلی سریال روزگارانی در چکوروا تحصیلکرده دبیرستان فرانسوی ها می باشد که اولین بار سال 1988 در 38 سالگی جلوی دوربین رفت.

 

 

مرات اونالمیشدر نقش دمیر یامان

دمیر یامان

مرات اونالمیش (Murat Ünalmış) متولد 23 آپریل 1981 در قیصریه ، تحصیلکرده رشته مدیریت بازرگانی می باشد

او فعالیت هنری خود را از آکادمی آموزش بازیگری Hayat Bağları در استانبول شروع کرد ، ابتدا در تئاتر و سپس از سال 2003 در قاب تلویزیون ظاهر شد

 

 

هلال آلتینبیلک در نقش زلیخا

هلال آلتینبیلک (به انگلیسی :‌Hilal Altınbilek) (متولد ۲۱ ژانویه ۱۹۹۱) بازیگر ترکیه ای است.

خانواده وی مهاجر آلبانیایی از کوزوو است. او در دوران دبستان به بازیگری علاقه‌مند شد.

هنگام تحصیل در دانشکده ارتباطات دانشگاه اژه، بازیگری را شروع کرد. او سپس در یک مسابقه زیبایی شرکت کرد، که در آن بین ۵ نفر برتر قرار گرفت.

وی بعداً به عنوان مدل کار کرد. وی بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۰۵، در رشته هنر بازیگری در مرکز هنر Mjdat Gezen در استانبول تحصیل کرد.

او همچنین توسط جامعه درام معاصر و علی حیدر الچی آموزش دید.

آلتینبیلک اولین بازی تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۱ با بازی در Derin Sular در مقابل شوکرو اوزیلدوز انجام داد.

در سال ۲۰۱۳، او به جمع بازیگران سریال رز سیاه به عنوان اوزلم پیوست. این سریال موفقیت در زندگی حرفه ای او بود.

در سال ۲۰۱۶، او در مجموعه تلویزیونی Hayatımın Aşkı ظاهر شد و درنقش نیل بازی کرد. از سال ۲۰۱۸، او شخصیت زلیخا را در مجموعه تلویزیونی روزگارانی در چوکوراوا به تصویر می‌کشد. او اولین فیلم سینمایی خود را در سال ۲۰۱۸ با نقش یشیم در کودکان به شما اعتماد می‌کنند بازی کرد.

 

 

اوغور گونش در نقش ییلماز آک کایا ( ایلماز  آک کایا )

ییلماز آک کایا

اوغور گونش متولد (13 ژانویه 1987) ۲۳ دی ۱۳۶۵ در آنکارای ترکیه بازیگر سینما و تلویزیون ترکیه که با بازی در نقش شخصیت Çetin در سریال Urfalıyam Ezelden به شهرت رسید .اوغور گونش کل دوران کودکی و نوجوانی خود را در آنکارا گذراند است و در خانواده ای پنج نفره به همراه یک برادر و یک خواهر زندگی می کرده است.

وی به صورت اتفاقی با پیشنهاد یکی از دوستان خود در تئاتر هنری آنکارا شروع به یادگیری اصول بازیگری می کند.

پس از فارغ التحصیلی از مدرسه زبان ، تاریخ و تئاتر دانشگاه آنکارا ، بازیگری را به عنوان یک حرفه انتخاب می کند و به صورت حرفه ای وارد عرصه سینما می شود.

وی با بازی در نقش توگتکین بیگ در درام محبوب ترکیه ای Diriliş: Ertuğrul (رستاخیز: Ertuğrul) به شهرت رسید شد و جایزه بهترین بازیگر مرد را از طرف وزارت جوانان و ورزش در سال 2016 دریافت کرد.

 

 

سلین گنج متولد 5 تیر 1373 به میلادی 23 ژوئن 1994 در استانبل پایتخت فرهنگی ترکیه است .او با درخشش در سریال روزی روزگاری در چوکوروا به شهرت و محبوبیت زیادی بین طرفداران سریال های ترکیه پیدا کرده.

سلین گنج سلین جنک در دانشگاه ایشیک ترکیه در رشته مهندسی صنایع مشغول تحصیل بوده که با تشویق یکی از دوستان خود در حین تحصیل در دانشگته به صورت همزمان در هنرستان دولتی هنر sabanci در رشته تئاتر ثبت نام می کند.

او که از چهره ای زیبا و چشمانی درشت برخوردار است در اولین حضور کارگردان سریال روزی روزگاری در چوکوروا در این هنرستان برای انتخاب بازیگر مورد توجه تیم سازنده و کارگردان این سریال قرار میگیرد.سلین از بین 50 نفر که برای این نقش تست بازیگری گرفته می شود رتبه نخست را از آن خود می کند.

سلین گنج سلین جنک از نظر ظاهری و چهره مورد توجه زیادی قرار گرفته قد وی 175 سانتی متر و وزن وی 54 کیلو گرم است.

 

همراهان عزیز بیوگرافی سایر بازیگران را به زودی برای شما خواهیم نوشت…

منبع : ویکی پدیا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *