خلاصه داستان سریال استانبول ظالم قسمت ۱۳ + زیرنویس و دوبله

 

جرن در ویلا پنهانی وارد اتاق جنک می شود، موهایش را پریشان میکند و روی تخت لم می دهد تا جنک بیاید. اما سحر موچ دخترش را می گیرد. هرچه جرن به دروغ می گوید که برای تمیز کردن به اتاق جنک آمده، مادرش باور نمیکند. شنیز به اتاق ندیم رفته و در اتاق را قفل کرده است. او به ندیم می‌گوید که حالش خیلی فرق کرده و زیادی خوب شده است. برای همین قرص هایی بیرون می آورد تا به ندیم بدهد و او را مانند سابق بی حرکت و بدون حافظه ببیند. اما ندیم دست شنیز را محکم میگیرد و اجازه نمی دهد به او قرص بخوراند. در همان لحظه نورتن در می زند و شنیز را صدا می زند، تا آمدن پلیس ها را خبر دهد.
جیوان به جرم حمل موادمخدر دستگیر شده و اینک پلیس ها به ویلا آمده اند تا آگاه کاراچای را به جرم قاچاق موادمخدر با خود ببرند. آگاه از این موضوع بهم ریخته است و نمی داند این اتهام از کجا آمده. او به همراه وکیل هایش به اداره پلیس میرود و می‌گوید که این پاپوش را دشمنان شرکت ساخته اند و می خواهند نام کاراچای را لکه دار کنند. جیوان در اتاق بازجویی مردی (بنام فتحی) که به او جعبه ی مواد را داده بود معرفی می‌کند. اما پلیس ها این اظهارات را باور نمی کنند. زیرا شخصی به این نام آنجا نبوده و حتی دوربین های اطراف هم فیلم یا عکسی از او ندارند. پلیس ها با حکمی که دارند، همه جای ویلا را میگردند. آنها حتی تمام شرکت و وسیله های حمل و نقل کاراچای را بازرسی میکنند. شنیز و داملا به اخبار نگاه می کنند. همه آگاه و شرکتش را متهم به قاچاق مواد کرده اند.
از طرف دادگاه پیشنهادی برای جیوان می آید و آن این است که جیوان اعتراف کند موادمخدر برای آگاه بوده سپس خودش آزاد شود. اما جیوان این پیشنهاد را قبول نمی کند و روی حرف اش می ایستد.
پس از آنکه جمره با چشم های بسته روی صحنه اجرا میکند، جنک برایش دست میزند. جمره چشم هایش را باز میکند و جنک را می‌بیند که رو به رویش نشسته است. او ‌‌شوکه می‌شود و به جنک بد و بیراه می‌گوید. جنک فکر میکند جمره از آن دختر های فقیریست که با پا پس می زند و با دست پیش می کشد. او نزدیک تر می آید و میخواهد به جمره دست بزند اما جمره با شیشه ی مشروب به سرش می کوبد. سر جنک زخم میشود و احساس گیجی می‌کند. در همین لحظه جرن به جمره زنگ می زند و خبر دستگیری برادرشان را میدهد. سحر و جرن در اداره پلیس آرام و قرار ندارند و هیچ کس به آنها در مورد جیوان پاسخ نمی دهد. جمره و جنک با هم به اداره پلیس می روند و تمام مطبوعات و خبرنگارها از آن دو عکس می گیرند.
جرن با دیدن خواهرش که لباس مجلسی و آرایش کرده و همراه جنک است، حالت تهوع می گیرد و به سرویس میرود. سحر، جمره را با جنک می بیند اما آنقدر به دخترش اعتماد دارد که فکر بدی نمی کند. جرن به جمره می‌گوید :{ تو ادای دخترهای پاک و معصوم رو درمیاری اما تو باطن داری برای جنک نقشه می کشی} جمره می‌گوید که بودنش با جنک دلیل محکمی دارد و این موضوع هیچ ربطی به جرن ندارد. جرن این حرف هارا باور ندارد. آگاه به همراه وکلا از اتاق بازجویی بیرون می آید. سحر که عصبانی است به روی آگاه هجوم می برد و میگوید :{ اینم بازی جدید شماست. باز چه نقشه ای ریختین، پسر من به خاطر شما توی دردسر افتاده} آگاه توضیح می دهد که این قضیه متفاوت است و کار او نیست. جیوان را نیز از اتاق با دستبند در دستش بیرون می آورند تا با ماشین به زندان منتقل شود. جیوان خطاب به مادرش فریاد می زند که کاری نکرده است و برایش تله گذاشته‌اند. سحر گریه می کند اما کاری از دستش بر نمی آید. او به همراه جمره و جرن به سمت خانه میرود.
شنیز به نورتن دستور می دهد تا خانه ی سرایداری را تخلیه کنند و آن خانواده را بیرون بیندازند. نریمان از شنیدن این حرف ها التماس میکند و می‌گوید که زنی پیر و مریض است و این وقت شب جایی برای ماندن ندارند. شنیز هیچ اهمیتی به آن حرف ها نمی دهد. نورتن برای اینکه کار خودش به خطر نیوفتد، از دستورات اطاعت می کند. نریمان که می بیند نورتن هیچ کاری برایش نمی کند به اتاق ندیم می رود و التماس میکند بیرون اش نکنند. اما ندیم فقط نگاهش می کند و نمی تواند حرف بزند. وقتی متوجه می شود جمره و خانواده اش قرار است بیرون شوند ناراحت میشود. سحر و دخترانش به ویلا می رسند. سحر به روی شنیز و داملا میرود و از داملا دلیل این اتفاقات را می پرسد. داملا می گوید که این بار از هیچ چیز خبر ندارد و کاری نکرده است. ندیم که روی ویلچر نشسته، با آسانسور پایین می آید و بیرون شدن جمره و مادرش را می بیند…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *