خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 150

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 150 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 150

خانواده جومالی برای خواستگاری دفنه به خانه سیدعلی می روند. خانواده سیدعلی غافلگیر و خوشحال می شوند. ملک با ذوق به دفنه نگاه میکند. دفنه و ملک به اتاق می روند تا حاضر شوند.

دفنه لباس زیبایی پوشیده و آرایش میکند. در حیاط همگی نشسته اند. نفیسه با خوشرویی از اینکه زمرد بالاخره به وصلت رضایت داده است، ابراز تعجب میکند. زمرد با ترحم می‌گوید که جومالی ماجرا را به او گفته و امیدوار است که خدا شفا بدهد.

نفیسه متعجب می شود. همان لحظه ملک و دفنه پایین می آیند. خلیل به ملک که زیبا شده خیره می شود. دفنه قهوه می آورد .

سپس جومالی دفنه را از سیدعلی خواستگاری میکند و سیدعلی با رضایت دفنه، رضایت خودش را نیز اعلام کرده و تبریک می‌گوید. همگی خوشحال می شوند. آنها حلقه ها را به دست بچه ها می اندازند. از نگاه های زمرد مشخص است که اصلا راضی نیست.

در خانه میتات، او و سیران و بانو مشغول شام خوردن هستند. سیران از میتات و رابطه خوبشان تعریف می‌کند. بانو خطاب به سیران می‌گوید که امیدوار است این بار بر خلاف انتخاب قبلی، زندگی خوبی داشته باشد.

میتات ناراحت شده و می‌گوید که گذشته ها تمام شده و آنها زندگی خوبی خواهند داشت. زینال دم در خانه میتات می رود.او از اینکه میتات جواب تماس نمی‌دهد گله میکند. میتات می‌گوید که از او به خاطر اینکه برای میتات از کنعان پول گرفته بود ناراحت و دلخور است.

زینال از کنعان تعریف کرده و می‌گوید که او قصد کمک دارد، اما میتات می‌گوید که زینال اشتباه فکر میکند و کنعان چک های او را دست آلپای داده است. همان لحظه سیران دم در آمده و حرف میتات را می شنود.

زینال می رود و میتات و سیران سر این موضوع با یکدیگر بحث میکنند. سیران از اینکه میتات با کارش باعث دردسر شده عصبانی است. میتات ناراحت شده و با عصبانیت از خانه بیرون می رود. بانو پیش سیران می آید و سعی دارد او را دلداری بدهد.

میتات به پارک می رود. محمود با او تماس می‌گیرد و خبر میدهد که مراسم خواستگاری دفنه است و او بیاید‌. میتات می‌گوید که با سیران به خاطر مسأله چک ها دعوا کرده و نمی آید.

در خانه آلپای، آسلی با فوندا به خاطر اینکه با علم بر شناختن کرم، او را به خانه آنها برده بود، بحث میکند. فوندا طلبکارانه می‌گوید که او باعث آشتی آنها شده و کار بدی نکرده است.

همچنین می‌گوید که دوستی آنها به خودشان مربوط است و او دخالتی ندارد و آنها می‌توانند با هم باشند.

در خانه سیدعلی، دفنه و عمر دست بزرگتر ها را می بوسند. کمی بعد، دفنه به آشپزخانه رفته و عمر نیز به بهانه تمیز کردن لباسش پیش دفنه می رود. آنها از اینکه به هم رسیده اند خوشحالند.

زمرد متوجه رفتن عمر به آشپزخانه شده و به آنجا می رود و با حرص به آنها نگاه میکند و با طعنه می‌گوید که وقت برای با هم بودن بسیار است.

وقتی آلپای به خانه می رود، فوندا از اینکه او باعث شد تا آنها در جمع به خاطر حرفهای دفنه تحقیر بشنود، بحث میکند. آلپای خیالش آسوده است و می‌گوید که مهم این است که خواستگاری به هم خورد و آنها ازدواج نمی‌کنند.

در خانه میتات، بانو با سیران صحبت کرده و می‌گوید که شاید انتخاب او درست نبوده است و او و میتات به هم نمی آیند. سیران دلخور شده و می‌گوید که آنها فقط بحث کرده اند ولی یکدیگر را خیلی دوست دارند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 150 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 151 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *