خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 153

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 153 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 153

صبح روز بعد، نفیسه پیش ملک آمده و از او میخواهد که تحمل کند تا نقاهت سیدعلی کوچک تمام بسود. ملک برای سیدعلی کوچک فرنی درست میکند تا حالش بهتر بشود.

در باشگاه، کرم نشسته و با تردید به فیلم دزدی نگاه میکند و نمی‌داند آن را پاک کند یا به مربی نشان دهد. آسلی به آنجا می آید و از اینکه گرم جواب تماس‌هایش را نمی‌دهد گلایه میکند.

او می‌گوید که خبر نداشته که شوهر خاله اش، پدر کرم است. سپس از کار دفنه و برخوردش با آلپای در جمع ایراد میگیرد. کرم کلافه شده و به او می‌گوید که حق دخالت در مسایل خانوادگی آنها را ندارد و خاله او خودش مسبب از هم پاشیده شدن خانواده آنها بوده است. سپس سر زمین بازی می رود.

در زمین، امره جلو آمده و به کرم می‌گوید که او و آسلی را در حال بحث دیده است و حتما مشکلی دارند. کرم بی مقدمه شروع به کتک زدن امره میکند. مربی جلو می آید و کرم فیلم دزدی امره را به او نشان میدهد.

مربی از امره عصبانی می شود. امره می‌گوید که فقط قصد شوخی داشته است. مربی می‌گوید که کرم میتواند از او شکایت کند، اما این کار را نکرده است. سپس او را یک فصل از بازی محروم میکند. امره کلافه می شود.

در بازارچه، کنعان به بهانه تعمیرات برق را قطع کرده است و گوشتهای مغازه سیدعلی خراب شده و جومالی نیز نمی تواند فر ها را روشن کند. آنها کلافه هستند و کنعان خوشحال است.

عمر دفنه را بیرون می برد. او قرار است فردا به خدمت برگردد و آنها روز آخر با یکدیگر وقت می‌گذرانند. عمر دفنه را به رستورانی میبرد که تزیین کرده است.

دلمه خیلی خوشحال می شود. آنها با یکدیگر از آینده صحبت میکنند.‌ سپس از هم فیلم می‌گیرند و برای هم صحبت میکنند تا در زمان دوری و دلتنگی فیلم ها را ببینند.

کنعان دوباره دم کارگاه برای دیدن ویلدان می رود. ویلدان از او میخواهد که دیگر به آنجا نرود. کنعان از ویلدان خواهش میکند که همراه او بیاید.

سپس او را به جایی می برد که کارگران مشغول کار هستند و می‌گوید که روزگاری خودش اینگونه بوده است و همیشه میخواست کسی کنارش باشد تا تنها نباشند. او با حرفهایش ویلدان را متاثر میکند و از او میخواهد که یک فرصت به او برای شناخت بدهد.

در کارگاه، خلیل که می‌داند ملک به نقاشی علاقه‌مند است، برای او وسایل نقاشی تهیه کرده و او را به اتاق می برد و غافلگیرش میکند. ملک خیلی خوشحال می شود و تشکر میکند.

بانو پیش سیران می رود و از او میخواهد با هم به بانک بروند تا او وام بگیرد.

میتات در پارک مشغول فکر کردن به حرفهای سیران است و تصمیم میگیرد از سیدعلی پول قرض بگیرد تا بدهی کنعان را بدهد. سپس با محمود تماس می‌گیرد و پیش او می رود.

وقتی کرم از باشگاه بیرون می آید، امره با عصبانیت سمت او می رود و به خاطر اینکه او باعث شد که نتواند دیگر بازی کند، میخواهد به کرم حمله کند.

آسلی همان لحظه می آید و به امره می‌گوید که او نیز فیلم ها را دارد و خودش میتواند از امره شکایت کند. امره عقب‌نشینی میکند. کرم و آسلی می روند، اما امره همچنان به فکر انتقام است.

کرم از آسلی میخواهد که از او فاصله بگیرد. آسلی می‌گوید که او ماجرای خانواده اش را نمیدانسته است. با این حال کرم از او میخواهد که دیگر سراغش نرود. همان لحظه فوندا دنبال آسلی آمده و از او و کرم میخواهد با هم برای نهار برود.

کرم با بی محلی به راهش ادامه می‌دهد. آسلی نیز پشت سر کرم می رود و به فوندا اهمیت نمی‌دهد.

در بازارچه، سیدعلی با آلپای که در حال طعنه زدن است بحث میکند. میتات به آنجا آمده و وقتی وضعیت را می‌بیند، از گفتن درخواستش منصرف می شود.

زمرد شب برای شام از عمر میخواهد به خانه بیاید تا خانوادگی با هم باشند. عمر میخواهد با دفنه باشد، اما زمرد قبول نمیکند و از او میخواهد شب به خانه بیاید.

میتات به خانه می رود. کمی بعد، سیران می آید. میتات او را بغل کرده و عذرخواهی میکند. سیران پاکت پول را به میتات میدهد و می‌گوید که وام گرفته است تا مشکلاتشان حل بشود.

در کارگاه، ظروفی که خلیل سفارش داده بود و کنعان پنهانی هماهنگ کرده بود تا برای آنها ارسال شود، به دستشان رسیده و خلیل و میرزا متوجه می شوند که سرشان کلاه گذاشته اند و ظروف پایینی جنس خوبی ندارند.

ملک به خانه می رود. همان لحظه سید علی کوچک از اتاق بیرون آمده و به سمت ملک می دود. دفنه و سیدعلی سعی دارند جلوی او را بگیرند. سیدعلی مقابل ملک می ایستد و به او می‌گوید که به سیدعلی کوچک نزدیک نشود، زیرا نمیخواهد ملک بیشتر از این مریض بشود. ملک شوکه می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 153 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 154 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *