خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 193

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 193 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 193

شب کنعان به خانه آلپای می رود. او می‌گوید که شنیده است که خلیل و ملک نامزد کرده اند. فوندا متعجب می شود و وقتی می فهمد که آلپای خبر داشته و به او نگفته، علت را از او سوال میکند. آلپای می‌گوید که این موضوع اصلا خبری مهمی نبوده است و به او ارتباطی ندارد. فوندا با طعنه می‌گوید که از لحنش مشخص است که برایش مهم بوده است.
در خانه سیدعلی، اکراه پیشنهاد میدهد که برای محمود و قدریه شام ببرند. نفیسه استقبال کرده و به او و کرم ظرف غذا میدهد. آنها به بیمارستان می روند و غذاها را به محمود می دهند. کرم پشت در اتاق مادرش می رود و با ناراحتی و استرس دعا میکند که ملک خوب بشود. اکراه پیش او می رود و می‌گوید که همین که امید به داشتن مادرش دارد، چیز خوبی است، زیرا او خودش هرگز نمی‌تواند چنین امیدی داشته باشد و کرم از این بابت شانس دارد.
ویلدان به اتاق عمر می رود و به او می‌گوید که بهتر است از آن خانه بروند تا هر دو آسایش داشته باشند و عمر بتواند به راحتی با دفنه ازدواج کند. زمرد از پشت در حرفهای ویلدان را میشنود و وقتی ویلدان بیرون می آید به او طعنه می زند. ویلدان به او می‌گوید که آدمها نتیجه اعمال خودشان را می‌بینند.خلیل پشت شیشه اتاق ملک می رود و او را که خواب است تماشا میکند و به این فکر میکند که چگونه میتواند به او بگوید که نمی‌توانند با هم ازدواج کنند. ملک کابوس میبیند که روز ازدواج آنهاست و او متوجه می شود که خلیل او را ترک کرده است. او با فریاد از خواب می پرد و خلیل را میخواهد. خلیل لباس مخصوص پوشیده و داخل اتاق می رود. ملک خوابش را برای او تعریف می‌کند و از خلیل قول می‌گیرد که او را ترک نکند. خلیل با درماندگی او را بغل کرده و قول میدهد. صبح، محمود ساک وسایل قدریه و همچنین ساک بچه ها را آماده میکند تا به بیمارستان ببرد. او از دفنه میخواهد که طبق خواسته ای که قدریه داشته، به مغازه رسیدگی بکند تا وقتی قدریه بیرون می آید همه چیز آماده باشد و او خوشحال بشود. دفنه با اینکه خودش سرحال نیست، اما قبول میکند. دفنه و اونزیله به سمت بازار می روند. استاد دفنه با او تماس می‌گیرد و خبر میدهد که مدارک او از طرف استانبول تایید شده است و او میتواند به استانبول برود و همین امروز میتواند برای مصاحبه برود. دفنه ابتدا خوشحال شده اما سپس جواب رد داده و می‌گوید که به خاطر وضعیت مادرش نمی‌تواند به استانبول برود. کمی جلوتر، عمر دفنه را میبیند و میخواهد با او حرف بزند. دفنه قبول نمیکند و از لج او، می‌گوید که قرار است به استانبول برود و میخواهد به کارهایش رسیدگی کند. سپس می رود.
ملک به بخش منتقل می شود و سیدعلی با خوشحالی به اتاق او رفته و قربان صدقه ملک می رود.
در بازارچه، میتات به زینال می‌گوید که برای هدیه تولد سیران، میخواهد یک کمد با وسایل دارویی عتیقه تزیین کند و به داروخانه سیران ببرد. کنعان حرفهای میتات را می شنود و از ادریس میخواهد لیست موجودی ها را بیاورد.
ملک وقتی متوجه می شود که قدریه نیز در بیمارستان بستری است، با محمود به اتاق قدریه می رود و او را دلداری میدهد و می‌گوید که به زودی دو قلو هایش را بغل می‌گیرد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 193 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 194 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *