خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 195

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 195 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 195

دفنه و عمر با خوشحالی به بازارچه می روند و خبر نامزدی دوباره خود را به جومالی می دهند. جومالی از اینکه زمرد چنین کاری کرده است متعجب و خوشحال شده و به بچه ها تبریک می‌گوید. او وقتی می فهمد که حافظه عمر برگشته است، خیلی خوشحال شده و او را بغل میکند.
عمر به خانه می رود و موضوع را به ویلدان می‌گوید. ویلدان نیز خوشحال می شود. زمرد از دور با حسرت به آنها نگاه میکند و چیزی نمی‌گوید.
در بیمارستان، ملک با تصور اینکه قرار است بمیرد، برای همه نزدیکانش نامه وصیتنامه نوشته و داخل پاکت‌های جداگانه می‌گذارد.
عمر دوباره به بیمارستان سر کار برگشته و لباس پزشکی خودش را میپوشد. او و دفنه به اتاق ملک می روند و ملک با دیدن لباس عمر و برگشتن او به بیمارستان و خوب شدن حافظه اش، خوشحال می شود.
بک هفته بعد، عمر و دکتر ملک به اتاق او می آیند و خبر میدهدند که حال او خوب و رو به بهبود است و نتایج آزمایشات نیز همگی خوب بوده است و او میتواند مرخص بشود. ملک تصور میکند که آنها به دروغ میخواهند به او امید بدهند. او می‌گوید که خودش خبر دارد که قرار است بمیرد و درمان فایده نداشته است. دکتر چنین چیزی را انکار میکند و میگوید که او همیشه با ملک رک بوده است و اگر مشکلی بود به او راستش را می‌گفت. ملک حرف دکتر را باور میکند و خوشحال می شود.
دفنه با خوشحالی به بازارچه می رود و به سیدعلی و جومالی خبر میدهد که ملک مرخص می شود. سیدعلی و جومالی پیشنهاد می‌دهند که ملک و خلیل را سورپرایز کنند و برای آنها در خانه مراسم نامزدی بگیرند. دفنه نیز استقبال کرده و سریع به خانه می رود تا با کمک دیگران کارها را انجام دهد. آنها وسایل تزیین و گل خریده و همه چیز را برای مراسم نامزدی آماده میکنند. سیدعلی دنبال ملک به بیمارستان می رود و او را به خانه می آورد. کرم و دفنه به بهانه استراحت ملک را سریع به اتاق می برند تا آنها حیاط را برای مراسم تزیین کنند.
خلیل پیش میرزا به کارگاه می رود و با خوشحالی خبر میدهد که ملک مرخص شده است. او بابت خوب شدن ملک خوشحال است، اما از اینکه نباید با او ازدواج کند و باید او را ترک کند، ناراحت است و نمی‌تواند چگونه باید به ملک بگوید که نمی‌توانند با هم باشند.
آلپای و فوندا به خانه سیدعلی می روند تا سیدعلی کوچک را تحویل بدهند. سیدعلی کوچک، ملک را صدا می زند و ملک با شوق از اتاق بیرون می آید و سیدعلی را بغل میکند.
کنعان وسایل عتیقه دارویی را که برای میتات تهیه کرده،به مغازه زینال می برد و از او میخواهد که آنها را از طرف خودش به میتات بدهد و نگوید که او داده است. زینال دلیل رفتارهای کنعان را نمی‌داند. کنعان می‌گوید که او نمیخواهد به خاطر کسی که دوستش دارد، با بقیه دشمنی کند. زینال متوجه می شود که کنعان به ویلدان علاقه دارد و شوکه می شود.
بعد از رفتن کنعان، زینال وسایل را به میتات میدهد. میتات خوشحال شده و از او تشکر میکند.
کنعان متوجه می شود که ویلدان میخواهد به همراه عمر در خانه دیگری زندگی کند. او به آدرس می سپارد تا خانه ای را که آنها میخواهند اجاره کنند را پیدا کند تا آن را بخرند.
خلیل در کارگاه نشسته و با گریه مشغول نوشتن نامه برای ملک است و برای او توضیح میدهد که نمی‌توانند با هم باشند و مجبور است او را ترک کند. آلپای با خلیل تماس می‌گیرد و می‌گوید که ملک مرخص شده و حالا نوبت او است که به حرفش عمل کند. فوندا از پشت سر حرفهای آلپای را می شنود.
خلیل بعد از قطع تماس، با عصبانیت صندلی کارگاه را پرت میکند و همه چیز را می شکند و گریه میکند.
دفنه لباس عقد را به اتاق ملک می آورد و او را غافلگیر میکند و ماجرا را می‌گوید. ملک خوشحال می شود.
جومالی به خانه رفته و به زمرد می‌گوید که حاضر شود تا به خانه سیدعلی بروند،زیرا قرار است مراسم نامزدی ملک و خلیل را برگزار کنند. زمرد ناراحت است اما نمی‌تواند مخالفتی کند.
همه به خانه سیدعلی می روند. آنها با خلیل تماس میگیرند تا به آنجا برود.
در این حین، محمود با میتات تماس می‌گیرد و خبر میدهد که دوقلوها به دنیا آمده و او پدر شده است. میتات این خبر را به همه میدهد و شادی آنها دو چندان می شود.
خلیل به خانه سیدعلی می رود و با دیدن مهمانها و بساط مراسم، شوکه می شود.
همان لحظه ملک با لباس سفید از اتاق بیرون می آید و همه به او خیره می شوند. خلیل نیز به ملک نگاه میکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 195 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 196 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *