خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 196

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 196 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 196

خلیل از دیدن همه و تزیینات خانه برای نامزدی، شوکه شده و در عمل انجام شده قرار میگیرد. او نمی‌تواند چیزی بگوید. ملک از اتاق بیرون می آید و با خوشحالی به خلیل نگاه میکند. مراسم نامزدی آنها برگزار می شود و حلقه ها را دوباره به دستشان می اندازند. محمود و قدریه با میتات تماس تصویری میگیرند تا در مراسم نامزدی حضور داشته باشند. آنها به ملک تبریک می‌گویند و ملک نیز بابت بچه هایشان به آنها تبریک می‌گوید. اونزیله با دیدن زینال، از او به خاطر لباسهایش ایراد میگیرد. زینال می‌گوید که از نامزدی خبر نداشته و عجله ای آمده است. او از حرف اونزیله کمی ناراحت می شود.
شب وقتی خانواده جومالی به خانه برمیگردند، زمرد با طعنه می‌گوید که مجبور نبودند به این زودی نامزدی بگیرند و وقت زیاد بود. جومالی و خلیل به بالکن می روند. خلیل از جومالی به خاطر گرفتن مراسم بدون خبر آنها ایراد میگیرد و میگوید که ملک تازه مرخص شده و باید استراحت میکرد. جومالی می‌گوید که آنها به خاطر خوشحالی ملک و خلیل چنین کاری کردند، زیرا نامزدی در بیمارستان برایشان کافی نبود. خلیل که به خاطر ماجرای آلپای با نامزدی مشکل دارد، با جومالی بحث میکند. جومالی از خلیل دلخور می شود.
آلپای با خلیل تماس می‌گیرد، اما او جواب نمی‌دهد. فوندا متوجه می شود که آلپای با خلیل تماس میگیرد و علت را از او میپرسد. آلپای به او جوابی نمی‌دهد و بحث را عوض میکند.
خلیل پیش میرزا در خانه باغ است و با ناراحتی در مورد تکلیف وضعیت‌شان صحبت میکند. ملک با خلیل تماس می‌گیرد و بابت نامزدی شان ابراز خوشحالی و هیجان میکند. خلیل بعد از قطع تماس، عصبی شده و پرده ها و وسایلی را که به امید ازدواج با ملک عوض کرده بود، به هم میریزد و میشکند. میرزا او را آرام میکند.
در بیمارستان، قدریه مدام بیتابی بچه ها را میکند و نگران آنهاست. او دم اتاق نوزادان می رود و به پرستار تذکر میدهد که مراقب بچه ها باشد. محمود دنبال قدریه می آید و او را به اتاق می برد و از او میخواهد که آرام باشد.
صبح وقتی آلپای به مغازه می رود، کنعان بابت دیر رفتن به مغازه به او تذکر میدهد و به او میفهماند که نمی‌تواند مانند سابق در آنجا کار کند.
در خانه سیدعلیل سر میز صبحانه، دفنه می‌گوید که قرار است برای خرید وسایل خانه با ویلدان بیرون برود. کرم نیز به تمرین می رود. سیدعلی می‌گوید که امروز در خانه میماند تا پیش دخترش باشد.
کنعان به املاک می رود و خانه ای را که خریده است به آنها می سپارد تا به ویلدان معرفی کنند. او به صاحب املاک پول میدهد تا هویت صاحبخانه را فاش نکند. املاکی با ویلدان تماس می‌گیرد و خبر میدهد که خانه ای مناسب پیدا کرده است و قرار میگذارند تا ویلدان آنجا را ببیند.
دفنه پیش عمر می رود. آنها در مورد بعد از ازدواجشان صحبت میکنند و دفنه می‌گوید که با زندگی کردن با ویلدان در یک خانه مشکلی ندارد. عمر از این قضیه خوشحال می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 196 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 197 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *