خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 205

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 205 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 205

آخر شب سیدعلی به قهوه خانه می رود و جومالی را که پکر است آنجا میبیند. او میخواهد بداند که مشکل جومالی چیست، اما جومالی به او چیزی نمی‌گوید و با کلافگی از سیدعلی میخواهد که کاری به او نداشته باشد.
در خانه آلپای، او و فوندا از اینکه کنعان چیزی در مورد توافق نامه فهمیده باشد نگران هستند. آلپای از فوندا میخواهد که فکر کند و نقشه ای برای دور کردن کنعان از آنجا پیدا کند.
سیدعلی به خانه می رود و پیش نفیسه از رفتار جومالی گله میکند. نفیسه می‌گوید که آنها بهتر است زودتر به فکر عروسی ملک و خلیل باشند و آنها را سر و سامان بدهند.
آخر شب، خلیل در خانه باغ کلافه است و به عمل ملک خیره شده و نمی‌داند باید چه کند.
روز بعد وقتی کنعان به مغازه می رود، ادریس علت شکسته شدن شیشه مغازه را به او توضیح میدهد و او متعجب می شود.
میتات کتاب سیران را به زینال نشان میدهد و می‌گوید که فکرش درگیر این است که علی کیست. زینال تصمیم میگیرد کتاب را بخواند تا بفهمد که علی قصد رساندن چه منظوری را به سیران داشته است.
جومالی در بازار آلپای را میبیند و با عصبانیت با او دعوا میکند و از او میخواهد که دست از سر خلیل و ملک بردارد. آنها با هم دعوا می‌کنند. سیدعلی آنها را میبیند و سراغ جومالی می رود و علت دعوایش با آلپای را میپرسد. جومالی بهانه می آورد و اصل ماجرا را نمی‌گوید.
در خانه جومالی، عمر بعد از خوردن صبحانه می‌گوید که امروز قصد دارد با دفنه برای گشت و گذار بروند. زمرد به عمد قبول نمیکند و میگوید که قصد دارد به دفنه آشپزی یاد بدهد و او باید خانه باشد. دفنه با ناراحتی به ناچار قبول میکند.
در خانه، کرم و اکراه حاضر شده تا به خلقتی بروند. قدریه آنها را میبیند و بابت اینکه اخیرا زیاد با یکدیگر بیرون می روند ، به آنها طعنه می زند. کرم اهمیتی نداده و با اکراه می روند.
در بازارچه، سیدعلی پیش آلپای رفته و علت مشکل او با جومالی را سوال میکند. آلپای می‌گوید که آنها با هم فامیل شده اند و بینشان بحث پیش می آید. سیدعلی از اینکه آلپای خودش را فامیل آنها بداند عصبی شده و می‌گوید که او صرفا به خاطر بچه ها و با آنها نسبت دارد. آلپای داخل مغازه می رود و در مقابل کنجکاوی کنعان به خاطر بحثش با سیدعلی، روابط فامیلی را بهانه می کند. کنعان مسأله کار در آدانا را برای آلپای تکرار میکند و میگوید که او آنجا در شرکت جدید، شریک او خواهد بود و مانند آنجا حقوق بگیر نیست. سپس تهدید می‌کند که اگر به آنجا نرود، از این مغازه نیز او را بیرون خواهد کرد.
در خانه زمرد دفنه را به آشپزخانه برده و از او میخواهد که گوشت تکه کند. دفنه که تا به حال چنین کاری نکرده، حس خوبی ندارد و اذیت می شود. خدمتکار خانه به خاطر زورگویی زمرد ناراحت شده و پنهانی با ویلدان تماس می‌گیرد و موضوع را می‌گوید. ویلدان از اینکه زمرد به عمد قصد ناراحت کردن دفنه را دارد کلافه می شود. او با عمر تماس می‌گیرد و از او میخواهد که با دفنه به گردش بروند و وقت برای آشپزی زیاد است. عمر او را تأیید میکند و پیش دفنه می رود و از او میخواهد آشپزی را رها کرده و بیرون بروند. دفنه خوشحال شده و زمرد حرصش میگیرد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 205 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 206 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *