خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 209

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 209 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 209

شب محمود با خوشحالی با میتات تماس می‌گیرد و خبر میدهد که فردا بچه ها مرخص می شوند و همه قرار است آنجا جمع شوند. میتات نیز خوشحال می شود.
در خانه جومالی، زمرد با حرص از آمدن فوندا به آنجا تعریف می‌کند و می‌گوید که با چشم خریدار در حال بررسی خانه بوده است. سپس از آلپای بدگویی میکند و میگوید که دلش نمیخواهد به بهانه دفنه، پای آنها به خانه باز بشود. دفنه از پشت در حرفهای آنها را شنیده و ناراحت می شود.
ویلدان با زمرد بحث کرده و با کلافگی از سالن بیرون می آید. جومالی نیز از گلایه های همیشگی زمرد عصبی است.
دفنه با فوندا تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که از این به بعد اگر قصد آمدن به خانه آنها را دارد، از قبل خبر بدهد. سپس با دلخوری تماس را قطع میکند.
فوندا در خانه سندها را پیدا کرده و مقابل آلپای می‌گذارد و از او توضیح میخواهد. او از اینکه آلپای چیزی به او نگفته است گله میکند. آلپای می‌گوید که آنها هنوز به نامشان نخورده برای همین او چیزی نگفته است.جومالی با آلپای تماس می‌گیرد و برای صبح با او دم محضر قرار می‌گذارد. فونده به او می‌گوید که همراهش می رود. سپس سندها را نیز خودش برمیدارد.
در خانه نفیسه مشغول خواندن نامه های مهمت شده و گریه اش میگیرد. او با ناراحتی پای صندوقچه می رود و پارچه لباس عروس خود را درآورده و نگاه میکند.
در خانه زمرد بابت اینکه ویلدان، دفنه و عمر را به ماه عسل میفرستد گله میکند و میگوید که میداند او عمدا برای اذیت کردن زمرد این کار را کرده است. ویلدان چنین چیزی را انکار میکند.
نفیسه به اتاق ملک می رود و نامه ها را به او نشان میدهد. ملک ناراحت شده و برای عشق نافرجام آنها ابراز تأسف میکند. نفیسه پارچه لباس عروسش را به ملک میدهد تا برای خودش لباس بدوزد، و او را نصیحت میکند که از عشقش دست نکشد.
صبح، جومالی به کارگاه پیش خلیل می رود. او با خلیل صحبت کرده و می‌گوید که نمی‌تواند به خاطر چنین موضوعی، خودش را پیش سیدعلی سر افکنده کند و مانع ازدواج‌ او و ملک بشوند. او خلیل را راضی میکند تا سند ها را به اسم آلپای بزنند و او را سراغ کارهای عروسی میفرستد. سپس خودش گریه میکند.
کنعان سر زده دم خانه آلپای می رود و از او میخواهد که همان لحظه حاضر بشود تا او را به آدانا ببرد و شرکت را به او نشان بدهد. فوندا مخالفت میکند، اما کنعان اهمیتی به او نمی‌دهد و از آلپای میخواهد که چمدانش را آماده کند. فوندا به اتاق رفته و از آلپای میخواهد که برای سند زدن، بهانه ای پیدا کند و بعداً به آدانا برود، اما آلپای می‌گوید که امکان چنین کاری را ندارد.
سیران با میتات تماس می‌گیرد و سراغ کتاش را می‌گیرد. میتات که کتاب را پاره کرده است، به دروغ میگوید که آن را ندیده است. سپس با زینال به فکر چاره ای است. زینال به میتات می‌گوید که کتاب باعث شده که شاعر گونه صحبت کند و این روی رابطه اش با اونزیله تاثیر خوبی دارد.
دفنه و عمر آماده می شوند تا به ماه عسل بروند. آنها چمدان به دست از همه خداحافظی می‌کنند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 209 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 210 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *