خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 212

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 212 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 212

آلپای را به بیمارستان برده و خلیل را به کلانتری می برند.
در خانه ملک می‌گوید که او با خلیل ازدواج نمیکند. همه شوکه و متعجب می شوند و از او دلیل میپرسند. ملک برای آب خوردن به آشپزخانه می رود تا کمی حالش بهتر شود.
جومالی نیز پشت سر ملک به آشپزخانه می رود. او به ملک می‌گوید که مشکل را حل کرده و خانه و مغازه را به آلپای میدهد و از او میخواهد که با ازدواج مخالفت نکند. ملک می‌گوید که او نمی‌تواند چنین ظلمی در حق آنها بکند و به خاطر خودش نمیتواند آنها را بی خانمان کند. زمرد از داخل حیاط شروع به داد و فریاد کرده و ملک را مخاطب خودش قرار میدهد و به همه می‌گوید که ملک دوباره مانند بیست سال قبل، پسرش را مسخره کرده و دوباره آبروی آنها را برده است. سیدعلی با حرص می‌گوید که باید صبر کنند تا ملک بیاید و توضیح بدهد. ملک بیرون می آید و زمرد خطاب به او شروع به قضاوت و توهین میکند. ملک به او چیزی نمی‌گوید و با معذرت خواهی، تکرار میکند که نمی‌تواند با خلیل ازدواج کند. زمرد بیش از قبل سر و صدا میکند. جومالی از او میخواهد که به خانه بروند و خودش بعد علت را توضیح میدهد. سیدعلی از او میخواهد که به آنها نیز توضیح بدهد.جومالی می‌گوید که ملک خودش به آنها توضیح خواهد داد. سپس می روند.
ملک با ناراحتی به اتاقش می رود.
فوندا با عصبانیت به خانه رفته و با آلپای تماس می‌گیرد، اما کسی جواب نمی‌دهد.
در خانه سیدعلی، قدریه با ناراحتی و دلخوری از اینکه ملک باعث شده بهترین روز آنها خراب شود، گله میکند. ملک به اتاق رفته و از قدریه معذرت خواهی میکند. سپس ماجرا را برای همه تعریف می‌کند و می‌گوید که آلپای به او اهدا کرده و در عوض خانه و مغازه جومالی را خواسته است. همه از آلپای عصبانی می شوند. سیدعلی به ملک بابت منصرف شدن از ازدواج حق میدهد.
در خانه جومالی نیز برای زمرد و ویلدان ماجرا را تعریف میکند. زمرد عصبانی شده و از اینکه جومالی تصمیم داشت همه چیز را به آلپای بدهد و به او چیزی نگفته بود، با او بحث میکند. سپس ملک را مسبب این قضیه میداند و میگوید که اگر او با خلیل ازدواج میکرد، به جای ملک زمرد از غصه می‌مرد.
سیدعلی با عصبانیت به سمت خانه آلپای می رود. فوندا دوباره با آلپای تماس گرفته و پلیس جواب میدهد و می‌گوید که آلپای در بیمارستان است. فوندا با عجله از خانه بیرون می آید و در محوطه سیدعلی را میبیند که به او پرخاش میکند. فوندا با حرص می‌گوید که فعلا آلپای در بیمارستان است
خلیل از کلانتری با میرزا تماس می‌گیرد و موضوع را می‌گوید. میرزا متعجب و ناراحت می شود و به سمت کلانتری می رود.
در بیمارستان، ادریس پیش فوندا آمده و می‌گوید که آلپای را خلیل کتک زده است. سپس می‌گوید که آلپای از فرودگاه همراه او نرفته و گفته که جایی کار دارد. فوندا کمی فکر کرده و حدس می زند که آلپای همه چیز را خراب کرده و پیش ملک رفته و همه چیز را به او گفته است و خلیل نیز برای همین او را کتک زده است. او از کار آلپای حرصش میگیرد. با این حال نگران است، زیرا حال آلپای بد است و هنوز به هوش نیامده و خطر مرگ دارد.
در خانه جومالی آنها مدام با خلیل تماس میگیرند و از او خبری ندارند. میرزا به آنجا رفته و ماجرا را تعریف می‌کند و می‌گوید که خلیل در کلانتری است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 212 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 213 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *