خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 214

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 214 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 214

جومالی و سیدعلی تصمیم میگیرند سراغ فوندا بروند تا بتوانند برگه توافقنامه را از او بگیرند. دفنه حاضر شده و به خانه پیش ملک می رود. دفنه با وجود اشتباهات آلپای، برای او ناراحت است و می‌گوید که آلپای پدر اوست. کرم از او عصبانی شده و می‌گوید که حق ندارد برای آلپای ناراحت باشد و او مسبب اتفاقات بوده است، و اگر دفنه برای آلپای ناراحت باشد او را نمی‌بخشد. سپس بیرون می رود.
در بیمارستان، دکتر به فوندا خبر میدهد که منتظر نتایج آزمایشات آلپای هستند تا متوجه بشوند که وارد خونریزی و ضربه مغزی شده است یا نه. فوندا ناراحت و نگران می شود. سیدعلی و جومالی پیش فوندا می روند و سعی دارند با آرامش او را قانع کنند که برکه توافقنامه را بدهد تا در دادگاه آن را ارائه دهند. فوندا با عصبانیت میگوید که حاضر نیست در دادگاه حقیقت را بگوید و برگه را نمیدهد، زیرا خلیل باید مجازات بشود. همان لحظه عمر می رسد و میخواهد برای سر زدن به آلپای داخل اتاق برود، اما فوندا اجازه نمی‌دهد و به دکتر می‌گوید که نمیخواهد عمر به آلپای نزدیک بشود.
زمرد در خانه متوجه می شود که دفنه به خانه مادرش رفته و عصبی می شود. او پیش ویلدان از این کار دفنه گلایه میکند. ویلدان کلافه شده و از او میخواهد که کاری با دفنه نداشته باشد، با این حال، زمرد از آشپزخانه بیرون آمده و با دفنه تماس می‌گیرد و بابت رفتنش او را دعوا کرده و از او میخواهد زودتر برگردد.‌ دفنه ناراحت می شود. نفیسه از او میخواهد که صبور باشد و به زمرد بی احترامی نکند. ملک ناراحت می شود، اما نفیسه نمی‌گذارد که او پیش زمرد برود و می‌گوید که با گذشت زمان اخلاق او درست می شود.
در بیمارستان، سیدعلی و جومالی و عمر متوجه می شوند که آلپای دروغ گفته و او به ملک اهدا نکرده است. آنها بیشتر عصبی و کلافه می شوند.
دفنه به خانه برگشته و زمرد از اینکه او در شرایطی که خلیل در بازداشت است، به فکر پدر خود است او را سرزنش میکند. دفنه با بغض به اتاقش می رود. زمرد می‌گوید که او حق ندارد برای دیدن پدرش به بیمارستان برود.
سیدعلی و جومالی به بازارچه رفته و ملک نیز به آنجا می رود. آنها دروغ آلپای را به ملک می‌گویند و ملک نیز شوکه و ناراحت می شود. او تصمیم میگیرد برای گرفتن برگه توافقنامه پیش فوندا برود تا تلاش خودش را بکند. او به بیمارستان می رود و به فوندا می‌گوید که آلپای به او اهدا نکرده و درد او خانه و مغازه نیست، بلکه نمیخواهد ملک ازدواج کند. فوندا با شنیدن این قضیه از آلپای به شدت ناراحت می شود و گریه اش میگیرد، اما با این حال حاضر به دادن برگه نیست و می‌گوید که خلیل باید مجازات بشود. او بعد از رفتن ملک، با ادریس تماس می‌گیرد و ادریس نیز تایید میکند که از اهدا نکردن آلپای خبر داشته است.
در بازارچه میتات سراغ ادریس رفته و با دعوا و عصبانیت از او میخواهد که به گوش کنعان برساند که او را پیدا میکند و از او حساب پس می‌گیرد. ادریس می‌گوید که کنعان از کارهای آلپای خبر ندارد و در استانبول است. میتات نمی‌تواند باور کند که کنعان در کارهای آلپای دستی نداشته باشد. سیران به آنجا آمده و میتات را از ادریس جدا میکند و از او میخواهد آرام باشد.
در خانه، سیدعلی کوچک از همه میخواهد که با او بازی کنند، اما همه به خاطر ناراحتی و درگیری، بهانه آورده و از او می‌خواهند که خودش بازی کند. سیدعلی ناراحت می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 214 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 215 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *