خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 222

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 222 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 222

در بازارچه همه از نیامدن زمرد و قهر کردن او ناراحت و کلافه می شوند. آنها با زمرد تماس میگیرند اما زمرد جواب نمی‌دهد. جومالی حدس می زند که زمرد به خانه آنها در خلفتی رفته باشد.
سیدعلی کوچک از مدرسه با میتات تماس می‌گیرد و خبر میدهد که حال سیران بد شده و بیهوش شده است. میتات سریع به سمت مدرسه می رود. سیران به هوش آمده و گریه میکند. او برای میتات تعریف می‌کند که اردال گولجه را برده است. میتات شوکه شده و سعی دارد سیران را آرام کند.
کنعان آلپای را داخل گودال می اندازد و از راننده میخواهد ماشین را روشن کند و خاک روی گودال بریزد. فوندا به دست و پای کنعان افتاده و التماس میکند که آلپای را ببخشد و فرصت دیگری به او بدهد. آلپای نیز با ناراحتی و ترس از کنعان میخواهد او را ببخشد و قول میدهد که دیگر کاری خلاف میل او انجام ندهد. کنعان عصبانی است و می‌گوید که آلپای همه فرصت‌ها را از بین برده و قابل اعتماد نیست و باعث بیچارگی و دردسر کنعان و دیگران شده است. فوندا قسم میخورد که کنعان هرکاری بخواهد برای او انجام میدهند و از او میخواهد که آلپای را نکشد.
کنعان به خانه آلپای و فوندا می رود و آلپای را مجبور میکند که یک کلیپ برای خلیل و ملک ضبط میکند و از آنها به خاطر کارهایش معذرت خواهی میکند و میگوید که دیگر مزاحم آنها نمی شود و قرار است از آنجا برود. کنعان سپس آلپای را مجبور میکند که در یک کلیپ دیگر، تمام کارهایی که انجام داده و بلاهایی که سر ملک آورده است را توضیح بدهد. آلپای با اکراه این کار را انجام میدهد. کنعان قبل رفتن از خانه می‌گوید که فردا آماده باشند تا به آدانا بروند. او می‌گوید که فقط چمدان بردارند و وسیله دیگری نیاورند.
شب سیدعلی و جومالی به خانه در خلفتی می روند. سیدعلی از جومالی میخواهد که با آرامش با زمرد صبحت کند و او را تحت فشار نگذارد تا برای برگشت راضی بشود. جومالی داخل خانه می رود. او به زمرد می‌گوید که از روی عصبانیت حرف زده و از او میخواهد که برگردد. زمرد طلبکارانه می‌گوید که نبود او باعث آرامش بقیه است و نمی‌خواهد برگردد. جومالی عصبی شده و با او بحث میکند. سپس بیرون آمده و به سیدعلی می‌گوید که آمدنشان اشتباه بوده و برمیگردند. سیران و میتات به داروخانه می روند و سیران نامه ای را که در سطل زباله انداخته بود برمیدارد. نامه از طرف وکیل اردال است که بابت نشان ندادن گولجه به پدرش به او هشدار داده بود. سیران چند پاکت نامه دیگر را نیز به میتات نشان میدهد و می‌گوید که آنها را باز نکرده و اهمیت نداده است. میتات بابت این قضیه عصبی شده و سیران را مقصر میداند و میگوید که او باید گولجه را به دیدن اردال می برد و حالا قضیه به نفع اردال خواهد بود. آنها به خانه می روند و سیران با ناراحتی گریه میکند. میتات او را دلداری میدهد.
در خانه جومالی از اینکه داروهایش را پیدا نمیکند و نمی‌داند باید چه قرصی بخورد، عصبانی است. او می‌گوید که همیشه زمرد داروهای او را آماده میکرده و به او می‌داده است.
آخر شب، ادریس دم خانه آلپای می رود. آلپای از دیدن او شوکه شده و با او دعوا میکند. ادریس می‌گوید که پدرش ناگهان فوت کرده و به شهرستان رفته بود و برای همین تلفن را جواب نمی‌داد. آلپای به او می‌گوید که مجبور است به آدانا برود‌. ادریس می‌گوید که از آنجا نامه نویسی ویلدان را ادامه بدهند تا پیش کنعان لو نروند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 221 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 222 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *