خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 223

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 223 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 223

شب در خانه جومالی روی ایوان نشسته و از ناراحتی و غم دوری زمرد، آواز می‌خواند. دفنه صدای او را شنیده و ناراحت می شود. زمرد نیز در خانه خلفتی نشسته و ناراحت است.
صبح اکراه در حیاط مشغول غذا دادن به پرنده هاست. کرم او را میبیند و از سیدعلی میخواهد که برای پرنده ها در حیاط لانه درست کند تا اکراه با خیال راحت با آنها مشغول باشد.
جومالی بیدار شده و از اینکه لباس‌هایش مرتب و آماده روی تخت نیستند، عصبانی است و داد و فریاد میکند. او می‌گوید که در تمام این سالها زمرد کارهای او را انجام میداده و حالا در نبود او تازه متوجه شده است که چقدر حضور زمرد مهم و پر رنگ بوده است. دفنه پیش عمر آمده و با ناراحتی می‌گوید که جومالی از نبود زمرد ناراحت است. عمر او را درک میکند، اما می‌گوید که حاضر نیست دنبال زمرد برود، زیرا او اشتباه کرده و اگر دفنه نیز چنین کاری می‌کرد، عمر طرف زمرد را می‌گرفت.
سیدعلی و نفیسه به خانه میتات می روند تا به سیران سر بزنند و خبر گولجه را بگیرند. میتات توضیح میدهد که سیران این مدت نامه های اردال را نادیده می‌گرفته و حتما اردال از زندان فرار کرده تا دخترش را ببیند.
فوندا در خانه مشغول جمع کردن وسایل است. او دکوری های خانه را نیز جمع میکند و به آلپای می‌گوید که بابت آن وسایل پول زیادی داده و نمیتواند آنها را رها کند.
ملک به خانه جومالی برای دیدن دفنه می رود. او ناراحتی دفنه را میبیند و او را دلداری میدهد و از اینکه او در این مدت بابت اذیت‌های زمرد سکوت کرده بود، او را سرزنش میکند و میگوید که اجازه نمی‌دهد کسی به خاطر آلپای دفنه را اذیت کند.
در بازارچه، سیدعلی به جومالی می‌گوید که آلپای برای ملک و خلیل ویدیو فرستاده و از آنها معذرت خواهی کرده و گفته که از آنجا می رود. آنها هر دو متعجب هستند و مطمئن هستند که کنعان او را مجبور به این کار کرده است.
کنعان به مغازه زینال می رود و به او می‌گوید که بابت ازدواج او با سیدعلی و جومالی صحبت میکند تا زودتر کارهای ازدواج را انجام دهند. سپس می‌گوید که یکی از خانه هایش را برای زندگی به او میدهد و وسایل خانه را نیز می خرد. زینال خوشحال شده و از او تشکر میکند.
کنعان پیش سیدعلی و جومالی می رود و می‌گوید که تصمیم دارد برای زینال عروسی بگیرد. آنها از این کار او حمایت کرده و می‌گویند به خاطر اتفاقات اخیر وقت رسیدگی به زینال را نداشته اند. کنعان پیش زینال برگشته و خبر میدهد که آنها رضایت داده اند و از او میخواهد دنبال کارهای ازدواج برود. زینال با خوشحالی از او تشکر میکند.
احسان پیش میتات و سیران آمده و خبر میدهد که اردال از زندان فرار نکرده، بلکه آزاد شده است و نادیده گرفتن نامه های او برای سیران باعث دردسر است. سیران ناراحت و نگران است.
آلپای با ملک تماس گرفته و قرار می‌گذارد. او سند خانه را به ملک نشان داده و می‌گوید که آن را به نام بچه ها کرده است و قرار است به آدانا برود. سپس در مورد دیدن سیدعلی کوچک با او صحبت میکند. ملک می‌گوید که او از این به بعد برای دیدن سیدعلی با بچه ها هماهنگ کند‌ و حاضر نیست سیدعلی را به آدانا بفرستد و از آلپای میخواهد هر بار برای دیدن او به آنجا بیاید. سپس می رود.
زمرد با پینار تماس می‌گیرد تا اخبار خانه را از او بگیرد. پینار می‌گوید که بعد از رفتن او نظم خانه به هم ریخته و همه ناراحت هستند. زمرد وقتی میفهمد که بعد از رفتن او، عمر و دفنه به خانه آمده اند عصبی شده و تماس را قطع میکند.
دفنه تصمیم میگیرد که غذای محلی را که زمرد به او یاد داده بود درست کند‌.‌او از پینار کمک می‌گیرد.
زینال با خوشحالی به خانه سیدعلی رفته و به اونزیله می‌گوید که قرار است ازدواج کنند و با او بیرون می رود تا دنبال کارهای عقد بروند. آنها برای مجوز ازدواج به آتلیه می روند تا عکس بگیرند و سپس از شهرداری نوبت میگیرند.
ملک به خلفتی پیش زمرد می رود و با او به عنوان یک مادر صحبت میکند و میگوید که دفنه به خاطر بدی های پدرش تقصیری ندارد و او نمیخواهد که بچه هایش اذیت بشوند. زمرد قیافه گرفته و حرفی نمی زند. خلیل نیز با خرید برای خانه به آنجا رفته و با زمرد صحبت میکند، اما زمرد حرفهای خود را تکرار کرده و می‌گوید که در نبود او همه راحت هستند و به خانه برنمی‌گردد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 222 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 223 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *