خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 226

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 226 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 226

کرم و اکراه در خانه زینال با او در مورد زندگی اش صحبت میکنند. زینال می‌گوید که او در کودکی خواهری داشته که مرده است و دیگر کسی را ندارد.کرم می‌گوید که اکراه خواهر اوست و نمرده است. زینال شوکه می شود. او می‌گوید که اسم خواهر او عایشه بوده است.‌ اکراه کارت ملی خودش را به زینال نشان داده و می‌گوید که اسمش عایشه است و بعداً او را اکراه صدا می زدند. او عکس کودکی خودش و زینال را به او نشان میدهد. زینال که شوکه است، عکس کودکی خودش و اکراه را که همراه پدر و مادرشان است از داخل صندوقی بیرون آورده و به اکراه نشان میدهد. آنها هردو احساساتی شده و یکدیگر را بغل کرده و گریه میکنند. کرم برای آنها خوشحال می شود.
ویلدان پیش عمر رفته و با او در مرود زمرد صحبت میکند و میگوید که دفنه باعث شد که آنها دوباره دور هم جمع بشوند و زمرد نیز واقعا تغییر کرده است و بهتر است یک فرصت دیگر به او بدهند. زمرد داخل آمده و از دفنه پیش عمر تعریف می‌کند. عمر متعجب شده و به این باور می رسد که زمرد تغییر کرده است.
کنعان، آلپای و فوندا را به آدانا می برد. او آنها را به خانه جدیدشان می رساند. فوندا از کنعان میخواهد که فردا کارتون‌های وسایلش را که جمع کرده بود برای او بفرستد. بعد از اینکه کنعان از خانه بیرون می آید، به یک نفر که دم در ایستاده می سپارد که آلپای را زیر نظر داشته باشد و رفت و آمدهای او را به کنعان خبر بدهد.
صبح‌، روز عروسی زینال و اونزیله است. اونزیله با ذوق حاضر شده و به آرایشگاه می رود. کمی بعد خلیل دم خانه آمده و به ملک می‌گوید که او نیز برای فردا وقت محضر برای عقد گرفته است. ملک شوکه و هول می شود و میگوید که هنوز هیچ کار نکرده است.
اکراه حاضر شده و به خانه زینال می رود تا به عنوان خواهر او، به او در کارهای عروسی اش کمک کند‌ . زینال با خوشحالی از او تشکر کرده و او را بهترین کادوی عروسی خودش می داند.
آلپای از اینکه کنعان ماشینی در اختیار او نگذاشته است کلافه است. او به ناچار تاکسی گرفته تا به سمت شرکت برود. کنعان با افراد شرکت هماهنگ میکند تا برکه های قرارداد جعلی را به آلپای بدهند تا امضا بزند و از آنها میخواهد که پولی در اختیار آلپای قرار ندهند. او تصمیم دارد به دست خود آلپای به او ضرر بزند. ادریس کنار کنعان ایستاده و حرفهای او را می شنود.
سید علی و جومالی خبر خواهر و برادر بودن اکراه و زینال را شنیده و برای آنها خوشحال می شوند.
در خانه عمر بابت رفتار شب قبل خود از دفنه معذرت خواهی کرده و از صبر و متانت او در برابر رفتارهای زمرد تشکر میکند.
جومالی با زمرد تماس می‌گیرد و خبر میدهد که خلیل و ملک فردا عقد میکنند. زمرد از اینکه هیچ کاری انجام نداده کلافه است و سریع دست به کار می شود.
ملک و خلیل به همراه سیدعلی کوچک به خانه باغ می روند تا آنجا را آماده کنند. سیدعلی کوچک از اینکه آنها برای او اتاقی آماده نکرده اند ناراحت است و گریه میکند. ملک به او قول میدهد که امروز برای خرید اسباب بازی و لوازم اتاق به بازار می روند. هنگامی که آنها میخواهند بیرون بروند، زمرد سر می رسد تا در کارهای خانه کمک کند. سیدعلی کوچک از اینکه آنها به خرید نمی روند ناراحت می شود.
سیران در داروخانه ، نامه های سابق اردال که باز نکرده بود را باز کرده و با خواندن آنها متوجه می شود که اردال در خانه مادری اش ساکن است. او سریع موضوع را به میتات خبر میدهد و میتات می‌گوید که خودش برای آوردن گولجه به آنجا می رود. سیران نگران می شود که میتات با اردال درگیر بشود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 226 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 227 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *