خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 107

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 107 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 107

سرکان ادا را می بوسد. ادا با خوشحالی می گوید: «همه چیو به خاطر آوردی؟ » سرکان به او خیره می شود و یاد حرف های جرن می افتد که به او گفته بود ادا و دنیز به دروغ با هم قصد ازدواج دارند تا او حسادت کند بلکه چیزی به خاطر آورد… سرکان به ادا با ناامیدی می گوید: «نه. میخواستم ببینم میتونم به خاطر بیارم یا نه. » ادا عصبانی می شود و می رود. سرکان دنبالش می رود. همان موقع به هردوی انها زنگ می زنند و می گویند که آیفر و آیدان در اداره پلیس هستند.
پلیس در مورد الکس سوالاتی از آن دو می پرسد. آیدان و آیفر می گویند که الکس را خیلی وقت است که ندیده اند. پلیس کمی به آنها مشکوک است. همان موقع ادا و سرکان هم از راه می رسند و قضیه را می پرسند. پلیس بعد از کمی بازجویی از آنها رهایشان می کند. سرکان فورا موضوع دروغ بودن رابطه ی دنیز و ادا را به انگین می گوید. و بعد می گوید: «کاری میکنم خودش اعتراف کنه که همه چیز دروغ بوده. » ادا هم با ناراحتی برای ملو همه چیز را تعریف می کند و می گوید که دیگر می خواهد بیخیال سرکان بشود.
الکس با لبخند به ویدیویی که آیدان و آیفر از رستوران فرار می کنند خیره می شود و زیرلب می گوید که باید انتقامش را بگیرد.
فرید و جرن به یک کافه رفته اند. فرید از این که جرن از او خواسته تا کنارش باشد خوشحال است و از جرن می خواهد تا برای آرامش خودش به یک روانشناس خوب مراجعه کند و حتی برایش وقت می گیرد. جرن قبول می کند.
ادا با ناراحتی و عصبانیت به آیفر و ملو می گوید که دیگر نمی تواند ادامه بدهد و بیخیال سرکان می شود. ملو می گوید: «ادا درسته که فراموشت کرده اما قلبش هنوز با توئه. میدونی چقدر هیجان داشت وقتی از ما خواست که بکشونیمت رستوران تا باهات تنها باشه؟ » آیفر هم می گوید: «ادا اون دست خودش نیست ولی مطمئن باش بالاخره تورو به یاد میاره. »
انگین فکری می کند و به سرکان می گوید برای این که ادا و دنیز به این بازیشان خاتمه بدهند برنامه ای میچیند که همه زوج ها را جمع کند که آنها را به چالش بکشند.
دنیز به سلین می گوید الان تنها کاری که از دستش برمی آید این است که با سرکان هرچه زودتر ازدواج کند. و به ادا هم زنگ می زند و می گوید که سلین را دیده بود که قصد داشت برای پرو لباس عروسی اش برود. ادا این را که می شنود عصبی می شود و وارد اتاق می شود. سرکان با لبخند به او نزدیک می شود و کاغذ عشق ممنوع را که همه جا چسبانده بودند را پاره می کند و می گوید: «حق با تو بود. عشق واسه همه لازمه. باید باشه. منم آزادش میکنم! » ادا از این همه تغییر او متعجب می شود.
از مطب روانشناس به فرید زنگ می زنند و می گویند که جرن امروز نیامده. فرید پیش جرن می رود و در مورد تراپی از او می پرسد. جرن به دروغ می گوید که همه چیز خوب پیش رفته! فرید فقط با لبخند به او نگاه می کند.
آتش یکی از مشتری های سرکان به او زنگ می زند و می گوید که نتیجه پروژه ی بازسازی معلوم شد و به انها تعلق گرفت اما برای کار دیگری به شرکت خواهد آمد.
آیفر و آیدان و سیفی در خانه ی آیفر هستند و در مورد این که چه کار باید بکنند صحبت می کنند که زنگ خانه به صدا در می آید. وقتی سیفی در را باز می کند جیغ می کشد و می گوید که الکس را دیده. آیفر و آیدان هراسان به سمت در می روند اما کسی انجا نیست. انها بیشتر از قبل می ترسند. الکس با لبخند و از دور به انها خیره می شود.
انگین از ادا و دنیز می خواهد حتما برای جشن گرفتن شب را آزاد بگذارد و همراه دنیز به ادرسی که می گوید بیاید و بعد در اتاقش به سرکان می گوید:« هاندان خانم مسئول اونجا سوالای شخصی از همه میپرسه. وقتی ادا و دنیز نتونن بهش جواب بدن جلوی همه معلوم میشه که رابطه شون دروغ بوده. » سرکان خیلی از این نقشه خوشش می آید.
سرکان وقتی ادا مشغول کار است با لبخند به او خیره می شود و چشم از او برنمیدارد. ادا از این رفتار او جا می خورد و می گوید: «داری با من بازی میکنی؟ » سرکان با لحن معناداری می گوید: «عشق رو نمیشه بازی گرفت! » ادا سردرگم شده و پیش ملو و جرن میرود و می گوید: «سرکان یه حرفا و کارایی میکنه که انگار همه چیزو میدونه. » جرن نگاهش را از ادا می دزدد و ملو می گوید: «این که ممکن نیست. جز ما کسی خبر نداره. »
آیدان و آیفر و سیفی در و دیوار شهر را با عکس الکس که زیرش گمشده نوشته پر می کنند. الکس به دوستش میسپارد تا با لحن تهدیدامیزی با آیدان صحبت کند و آن مرد به آیدان می گوید: «خوب میدونم چیکار کردین! اون اعلامیه هارو بردارین وگرنه بد میبینین! » آیدان وحشت می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 107 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 108 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *