خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 113

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 113 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 113

ادا و سرکان و بقیه حاضر در مراسم به سمت دنیز برمی گردند و با خشم و تعجب به او خیره می شوند. ادا که عصبی شده می گوید: «دنیز بگو که دروغه! » دنیز شرمنده شده و می گوید: «ادا من دوستت دارم و همه چیز از کنترلم خارج شد. » سرکان که از شدت عصبانیت در حال منفجر شدن است به خاطر ادا چیزی به او نمی گوید و آیدان جلو می رود و می گوید: «مطمئنم وکیلای من خیلی سریع میتونن این مشکلو حل کنن. و دنیز هم انقدر عاقل هست که خودشو بعد از این به دردسر نندازه چون ممکنه به زندون بیفته! » دنیز که سرش را زیر انداخته فورا می گوید: «من هرکاری از دستم بربیاد میکنم تا اشتباهمو جبران کرده باشم. » وقتی خیال همه راحت می شود، ادا با خوشحالی سرکان را در آغوش می گیرد و همه با عشق و ذوق به آن دو خیره می شوند.
ملو و جرن با هیجان و حسرت به سرکان و ادا خیره می شوند و ملو از ته دل می خواهد تا عشقی به این بزرگی و زیبایی هم نصیب انها بشود.
سرکان ادا را به خانه اش می برد و ادا می گوید: «هرجا تو باشی خونه منه. » بعد هم با هم به آرامی شروع به رقص می کنند و سرکان با تمام احساسش می گوید: «قهرمان این عشق تویی. » ادا چشمانش از شادی پر از اشک شده و می گوید: «هیچ وقت از تو دست نکشیدم. » بعد هم سرکان را می بوسد و می گوید: «خیلی دلتنگت بودم… »
صبح که ادا کنار سرکان چشمانش را باز می کند با لبخند می گوید: «میخوام تا آخر عمرم با تو بیدار شم. » اما همان موقع ملو به او زنگ می زند و با استرس می گوید که امضای طلاق را از دنیز باید تا شش ساعت دیگر حتما بزنند وگرنه مجبور می شوند تا وارد پروسه طلاق که ماه ها طول می کشد بشوند. ادا مضطرب می شود و از سرکان می خواهد فورا راه بیفتند.
سلین به دنیز می گوید که نباید پا پس بکشد و حالا که انها خوشبخت نشده اند باید این خوشبختی را از ادا و سرکان هم بگیرند و برای همین از او می خواهد تا برای مدتی خودش را گم و گور بکند که پای برگه را امضا نکند. دنیز هم قبول می کند و اول به ادا زنگ می زند و می گوید که تا چند ساعت دیگر خودش را می رساند اما بعد مغازه را می بندد و موقع رفتن هم به همسایه می گوید که برای مدتی نیست.
ادا زیادی نگران است و وقتی بعد از ساعتی خبری از دنی زنمی شود همراه سرکان به سمت اتلیه او می روند تا پیدایش کنند. اما اتلیه بسته است و همسایه هم می گوید که همین صبح دنیز رفته. سرکان به ادا قول می دهد تا او را قبل از تمام شدن وقتشان پیدا خواهد کرد.
آیدان خوشحال است که بالاخره پسرش و ادا به هم می رسند اما همان موقع زنگ خانه به صدا در می اید و وقتی آیدان در را باز می کند با کمال روبرو می شود. او جا می خورد و فورا در را به روی کمال می بندد. کمال دوباره در میزند و آیدان که میداند نمی تواند فرار کند در را باز می کند و کمال می گوید:
سرکان به سلین زنگ می زند و می گوید که از او نمی خواهد شرکت را ترک کند اما به خاطر این که سعی در دزدیدن عشق او و ادا داشته باید از ادا معذرت بخواهد. سلین قبول نمی کند اما وقتی سرکان اصرار می کند، پیام معذرت خواهی کوتاهی به ادا می فرستد. ادا وقتی می فهمد سرکان از سلین خواسته تا معذرت بخواهد، عصبانی می شود و می گوید: «این چیزی نیست که با یه معذرت خواهی رد بشه بره. میتونه اینجا کار کنه اما فقط به عنوان یه کارمند ساده. من دیگه نمیتونم به اون اعتماد کنم. » سرکان از او می خواهد که انقدر عصبانی نباشد و خونسردی اش را حفظ کند.
آیدان مقابل کمال می نشیند و کمال می گوید: «آیدان من وقتی شنیدم طلاق گرفتی اومدم… گذشت سال ها از زیباییت کم نکرده… » ایدان کمی عصبی شده و فورا به آشپزخانه می رود و به آیفر زنگ می زند تا خودش را برساند. بعد از مدت طولانی آیفر می آید و آیدان می گوید که کمال عشق اولش است اما کسی بوده که او را ترک کرده. آیفر و سیفی از او می خواهند تا با کمال صحبت کند اما آیدان به کمال می گوید که بهتر است برود چون نمی خواهد سرکان از این موضوع چیزی بداند.
سرکان به اردم زنگ می زند تا از طریق آشناهایش بتواند رد دنیز را بگیرد. اردم با ژست کاراگاهی راه می افتد تا دنیز را پیدا کند. و اتفاقا ردش را هم می زند و به ماشینش ردیاب وصل می کند. دنیز که فکر نمی کند بتوانند او را پیدا کنند به سرکان زنگ می زند و با پررویی می گوید: «بگو ببینم پیدا کردن من چطور پیش میره؟ تونستی ردمو پیدا کنی؟ » سرکان حرص می خورد اما آرامشش را حفظ می کند که همان موقع اردم به او زنگ میزند و می گوید که در تعقیب دنیز است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 113 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 114 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *