خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 111

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 111 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 111

وقتی آیدان به خانه ی آیفر می رسد و با سیفی روبرو می شود برایش قیافه می گیرد اما آیفر می گوید: «مسائل مهمتر از اون داریم. باید مواظب عشق سرکان و ادا باشیم. » سیفی فکری می کند و با لبخند می گوید که نقشه ای در سرش دارد.
ادا برای پرو لباس عروسی اش به اتاق طبقه بالا می رود و اتفاقی سرکان هم وارد ادا می شود و با دیدن او در آن لباس سفید زیبا، مات و مبهوتش می ماند و ادا می گوید: «سرکان بولات به زودی خیلی ناراحت میشی. » سرکان می گوید: «برای این که با تو ازدواج نکردم؟ » ادا می گوید: «چون به یاد نیاوردی! » سرکان از او می خواهد اجازه بدهد تا به کارهایش برسد و ادا هم از سرکان می خواهد زیپ لباسش را باز کند تا بتواند آن را دربیاورد و برود. سرکان هم به آرامی مشغول باز کردن آن می شود. ادا به سمتش برمی گردد و برای چند ثانیه خیره به هم می مانند. بعد ادا پوزخند میزند و می گوید: «عذاب بکش! » سرکان اتاق را ترک می کند و دست روی قلبش می گذارد.
سیفی آیدان و آیفر را به یک عطاری معروف می برد. آیدان ناگهان حس می کند شخص آشنایی را می بیند اما زیاد به آن فکر نمی کند. هرسه وارد عطاری می شوند و سیفی اسم چند گیاه را می آورد تا با ان بتوانند چای دم کنند. انها به خانه می روند و سیفی توضیح می دهد که این گیاه خیلی برای ادا و سرکان خوب است. برای همین آیفر و آیدان مشغول درست کردن کیک می شوند تا از ان گیاه داخلش بریزند. اما وسط های کار، کیک عادی با کیکی که داخل ان پر از گیاه است عوض می شود و سیفی هم برای این که کارشان را تضمین کند از آن گیاه مخصوص داخل چایی ها هم می ریزد!
پیرل در مورد پیام کسی که از خیانت انگین صحبت کرده به انگین می گوید و حسابی از دست او شاکی است. انگین بعد از خواندن پیام حسابی عصبانی می شود و بعد با دلخوری می گوید: «معلومه که به این دوست چند ساله و شوهرت اعتماد نمیکنی و به کسی که یه پیام فرستاده واست اعتماد میکنی. من فقط متاسفم واسه این که نتونستی منو بشناسی. » و پشت به او می کند که پیرل جلو می رود و از انگین معذرت می خواهد و انگین وقتی ناراحتی او را می بیند دلش طاقت نمی آورد و در آغوشش می گیرد.
وقتی ادا می خواهد از بالای کتابخانه چیزی بردارد و دستش نمی رسد، سرکان از پشت برای این که کمکش کند نزدیکش می شود که به طور اتفاقی موهای ادا به دکمه ی پیراهن او گیر می کند و وقتی انها سعی می کنند گره را باز کنند، سلین وارد اتاق می شود و با دیدن آنها فکرهای دیگری می کند و با عصبانیت جلو می رود و برای این که آنها را از هم جدا کند موی ادا و دکمه ی سرکان را می گیرد تا گره را باز کند. از سر و صدای انها، همه به اتاق می ریزند و سلین به عمد گره را طوری باز می کند که موی سر ادا درد بگیرد. ادا با عصبانیت می گوید: «عمدا موهامو کشیدی؟ حسادت هم حدی داره! » بعد سرکان سراغ ادا می رود تا از او به خاطر رفتار سلین معذرت بخواهد اما ادا برایش قیافه می گیرد.
طبق نقشه ی آیدان و آیفر و سیفی، آیدان دوباره وانمود می کند از ناراحتی زیاد خودش را در خانه حبس کرده و برای همین سیفی به سرکان زنگ می زند تا خودش را برساند. وقتی سرکان وارد خانه می شود، آیدان در اتاق پنهان می شود و داد و هوار راه می اندازد که غمگین است و دیگر زندگی برایش معنایی ندارد. سرکان تمام تلاشش را می کند تا مادرش را بیرون بکشد اما نمی شود.
بعد آیدان به آیفر زنگ می زند و از او و ادا کمک می خواهد. آیفر هم که از قبل با او هماهنگ شده از ادا می خواهد به خانه ی آیدان بروند تا ادا مثل همیشه کمکش کند. وقتی آنها به خانه ی آیدان می رسند و ادا با سرکان روبرو می شود، سرکان کلافه می شود. اما ادا به سمت اتاق آیدان می رود و با مهربانی از او می خواهد از اتاق بیرون بیاید. آیدان بدون درنگ از اتاق بیرون می آید که باعث می شود سرکان حرصش بگیرد!
بعد همه دور هم می نشینند و سیفی کیک و چای مخصوص را می آورد. سرکان دوست ندارد از ان کیک بچشد و برای همین آیدان زیر گریه میزند و می گوید: «من با همین دستام برات کیک پختم اما تو به اونم بی توجهی! » و به خاطر همین سرکان یک تکه بزرگ از کیک را می خورد!

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 111 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 112 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *