خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 121

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 121 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 121

ملو که از دستورهای اردم خسته شده با او شروع به بگو مگو می کند. اردم هم خیلی جدی به او می گوید که اخراج است. ملو پوزخند میزند و می گوید که او همچین حقی ندارد. اردم هم تصمیم می گیرد این موضوع را با سرکان در میان بگذارد.
وقتی سرکان و ادا برای بار دوم به سمت خانه ی جانان می روند در انجا با کمال و آیدان روبرو می شوند. سرکان از دیدن مادرش کنار کمال جا می خورد و حتی عصبی می شود اما جلوی جانان وانمود می کند که آیدان از مشتری های قدیمی شرکت بیمه آنها است. آیدان هم که از کار انها سر در نیاورده موقع رفتن از ادا می خواهد تا فورا به او زنگ بزند و همه چیز را تعریف کند.
اردم در شرکت قدم می زند و به کار همه دخالت می کند. انگین انقدر عصبانی می شود که با دو دستش در حالی که حرص می خورد صورت اردم را می چلاند! اردم از رو نمی رود و با لیلا که خیلی از او در این ظاهر خوشش امده، لاس میزند!
ادا و سرکان بیرون خانه جانان مشغول صحبت هستند که باغبان خانه به آنها نزدیک می شود. ادا از او می ترسد اما سرکان می پرسد: «آقا نوزات چند روز قبل از مرگش چطور بود؟ » باغبان می گوید: «خیلی تو فکر بود و مدام تو دفترچه اش یه چیزایی مینوشت. » سرکان به ادا می گوید که باید هرطور شده دفترچه را پیدا کنند تا مدرکی دستشان باشد که بتوانند به پلیس بدهند. از طرفی فرید همراه ملو پیش زن اوگه من می روند و می فهمند که اسم او جانسو است. ملو در مورد رابطه ی جانسو با شوهرش می پرسد. جانسو می گوید: «خیلی قهر و آشتی داریم. اوگه من با کارش ازدواج کرده. از وقتی هم که نوزات مرده اصلا خونه نیومده و مدام با کارای جانان سرش گرمه! چند روز دیگه هم قراره بره لندن!» ملو فورا این اخبار را به سرکان می رساند.
آیدان وقتی به آیفر و سیفی هم می گوید که ادا و سرکان به عنوان مامور بیمه در خانه ی جانان بودند، انها را هم نگران می کند و همگی با هم همراه کمال تصمیم می گیرند به خانه جانان بروند تا خبری از بچه ها بگیرند. از طرف دیگر بچه های شرکت هم وقتی می بینند این وقت شب هنوز خبری از سرکان و ادا نشده نگران می شوند و تصمیم می گیرند سراغشان بروند.
ادا و سرکان شبانه وارد خانه ی جانان می شوند تا دفترچه را پیدا کنند. ادا در کشوی یکی از اتاق ها اسلحه ای پیدا می کند و با ترس و لرز به سرکان خبر می دهد اما وقتی دوباره برمی گردند و کشو را بررسی می کنند خبری از اسلحه نیست. همان موقع هم جانان وارد خانه می شود و در حالی که از پشت گوشی با کسی صحبت می کند می گوید: «عشقم من اماده شدم تا باهم بریم لندن. زود بیا. » سرکان که دیگر به رابطه ی جانان با وکیل مطمئن شده، همراه ادا به طبقه پایین می روند و منتظر می مانند تا اوگه من خودش را نشان بدهد و از او عکس بگیرند. همان موقع ملو و انگین و پیرل و فرید و حتی اردم سر میرسند. سرکان و ادا از دیدن آنها جا می خورند اما طولی نمی کشد که آیدان و آیفر و کمال و سیفی هم از راه می رسند و تعجب آن دو بیشتر می شود. طولی نمی کشد که راننده ی جانان از راه می رسد و جانان او را با عشق در آغوش می گیرد! سرکان و ادا از این که تمام مدت دوست پسر جانان در اصل راننده اش بوده جا می خورند. سرکان به اردم می گوید تا جلو برود و از انها عکس بگیرد. اردم هم همین کار را می کند اما فلش گوشی اش روشن است و همین باعث می شود راننده و جانان متوجه آنها بشوند و راننده فورا به سمت آنها اسلحه می گیرد. آنها با وحشت مقابل راننده می نشینند و راننده می گوید: «از اونجایی که از همه چیز خبر دارین، دیگه نباید زنده بمونین! » ناگهان نوزات از پشت سر اسلحه به دست وارد می شود و اسلحه را به سمت جانان و راننده می گیرد و می گوید: «هم راننده م هم زنم بهم خیانت کردن! جانان به ایشون هم گفتی که قراره با عشق دیگه ت اوگه من به لندن بری یا خبر نداره؟ » راننده با تعجب به جانان خیره می شود و نوزات اسلحه را به سمت سرکان و بقیه می گیرد و می گوید: «من قرار بود کارای بیمه رو حل کنم تا پولشو بگیرم اما شماها دخالت کردین. حالا که همه چیزو میدونین باید از اول از شما شروع کنم. » و اسلحه را به سمت تک تک آنها می گیرد و صدای جیغ و وحشت انها به گوش میرسد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 121 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 122 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *