خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 125

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 125 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 125

پنج سال بعد، ادا جلوی مغازه ای ایستاده و منتظر کسی است و به او ادرس میدهد تا خودش را برساند. سرکان هم پشت خط منتظرآدرس است و گم شده. وقتی سرکان بالاخره به ادرس مورد نظر می رسد، از پشت سر دختری، فکر میکند که ادا باشد و برای چند لحظه محو تماشای او می شود که پیرل سر میرسد و می گوید: «سرکان کجایی؟ من که ادرسو سر راست بهت دادم! »
ادا هم با دیدن بوراک که منتظرش بود، وارد مغازه ی کادویی می شوند تا خرید کنند.
وقتی پیرل به سرکان می گوید که برای پروژه ی بزرگ نیویورک باید مدتی را در مینه سوتا بماند، سرکان قبول نمی کند و می گوید که بهتر است پروژه را کنسل کند. انها سوار ماشین می شوند که چشم سرکان به بادکنک هایی با اسم ادا می خورد و هنگ می کند! او به پیرل می گوید: «تومور باعث توهم هم میشه؟! » پیرل می گوید: «چرت و پرت نگو سرکان. تو مدت هاست خوب شدی و هفته ی پیش هم چکاپ کردی خودتو! » و بعد می گوید: «کاش به جای این مسخره بازیا الان خونه م و پیش پسرم بودم! » سرکان می گوید: «آره برو و انگین رو بفرست پیشم! تو خونه حبسش کردی. » پیرل می گوید: «چه ربطی داره. انگین و من به این نتیجه رسیدیم که من کار کنم و انگین تو خونه بمونه و مراقب پسرمون باشه! » انها به سمت شرکت می روند و همان موقع انگین به پیرل زنگ میزند و می گوید که جان، پسرشان زخمی شده. پیرل با نگرانی اول به اردم می گوید که جلسه شیله را کنسل کند و بعد از شرکت خارج می شود. اردم که مثل همیشه دست و پا چلفتی است پیش سرکان می رود و می گوید: «من نتونستم شیله رو کنسل کنم آقا سرکان! » سرکان می گوید: «یعنی من باید به جای پیرل برم و به جلسه برسم؟ باشه! » و کلافه از دست اردم شرکت را ترک می کند.
ادا در محوطه ی هتل مشغول گلکاری است و سرکان در جاده ای به سرعت به سمت شیله می رود که دختر بچه ای حواس پرت جلوی ماشینش می رود. سرکان با عصبانیت روی ترمز می زند و می گوید: «تو اینجا چیکار میکنی؟ مامانت کجاست؟ » دختر بچه می گوید: «مامانم کار داره. تو هتله. » سرکان می پرسد: «بابات کجاست؟ ببرمت پیش اون. » دختر بچه می گوید: «بابای من فضا نورده. یه جای دوره. » سرکان کلافه می شود و از دختر بچه می خواهد سوار ماشینش بشود تا تک و تنها انجا نماند. اما دختر بچه می گوید که باید برای مادرش شاه توت جمع کند و سرکان را مدتی معطل می کند. او سوار ماشین سرکان می شود و دستش را که کثیف شده به همه جا می مالد و باعث میشود سرکان عصبی بشود. دختر بچه اسم سرکان را می پرسد و خودش را کیراز معرفی می کند.
وقتی سرکان به هتل می رسد، کیراز خودش از ماشین پیاده می شود و می گوید که مادرش هم همانجاست و دوان دوان به سمت ادا می رود و او را مادر صدا میکند. سرکان و ادا بدون این که همدیگر را ببینند سر کارهای خودشان می روند.
ادا کیراز را به ملو میسپارد و ملو او را به کافه رستورانی که مال بوراک است و آیفر آنجا سرآشپز است می برد. انها همراه هم برای سورپرایز کردن ادا کیک شاه توت درست می کنند.
سرکان که آمده تا با مدیر هتل صحبت کند، ناگهان ادا را می بیند و فکر می کند توهم زده. ادا هم به سمت او برمیگردد و به سرکان خیره می شود و آرام آرام به سمتش قدم برمیدارد. سرکان تازه می فهمد که خواب نیست و دیدن ادا یک واقعیت است. ادا در حالی که چشمانش پر از اشک شده او را در آغوش می گیرد. سرکان می گوید: «ادا اینجا چیکار میکنی؟ فکر میکردم ایتالیا باشی. » ادا می پرسد: «خودت اینجا چیکار میکنی؟ » سرکان می گوید: «ساخت و ساز هتل بر عهده شرکت ماست. البته مدیر پروژه پیرله. من فقط امروزو اومدم. » ادا می گوید: «طراحی حیاط هم با منه. همینجا هم برای یه مدت زندگی میکنم. » و طوری که انگار مضطرب است فورا از سرکان خداحافظی می کند که سرکان می گوید: «بعد از مدت ها همدیگه رو دیدیم بهتر نیست یه قهوه با هم بخوریم؟ » ادا قبول می کند و بعد از رفتن سرکان فورا دنبال کیراز می گردد و او را به ملو میسپارد و از او می خواهد چشم از کیراز برندارد.
وقتی پیرل به خانه می رود و انجا را نامرتب و شلخته می بیند با انگین دعوا می کند و بین دعوا و بحث انها، جان عروسک هایش را جمع می کند و به اتاقش برمیگردد!
آیدان از فرصت نبودن سرکان و رفتنش به نیویورک استفاده کرده و از کمال خواسته تا پیش او بماند. او برای اطمینان به سرکان زنگ میزند تا ببیند پروازش چطور پیش می رود که سرکان می گوید پروژه را کنسل کرده و نرفته. آیدان مضطرب میشود و از کمال می خواهد فورا خانه را ترک کند. کمال با ناراحتی می گوید: «سالهاست داریم این رابطه رو پنهونی ادامه میدیم. دیگه دست توئه. یا به سرکان در مورد رابطه مون میگی یا دیگه منو نمیبینی! » و می رود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 125 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 126 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *