خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 127

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 127 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 127

ادا در مقابل بوسه سرکان او را می بوسد و بعد از او فاصله می گیرد و می گوید: «تصمیماتی که بین ماست تو نمیگیری، من زیاده روی کردم! » و می رود.
آیدان باورش نمی شود که نوه دار شده اما سیفی می گوید: «این یه احتماله. شاید بچه ادا باشه اما معلوم نیست باباش سرکان باشه. » آیدان هم می گوید: «به مدرک های بیشتری نیاز داریم. »
انگین با شک و تردید به پیرل و بعد به کیراز چشم می دوزد. پیرل دستپاچه می گوید: «جان هم بچه بود از این بازیا میکرد. دوست داشت مامانش کس دیگه باشه! » جان می گوید: «من هیچ وقت همچین بازی ای نکردم مامان! » انگین بعد از رفتن پیرل به اردم زنگ میزند و از او برای یک کار سری و مخفی کمک می خواهد و می گوید که بهتر است خودش را به آنجا برساند.
ادا در مورد این که سرکان همیشه مشغول کار کردن است و چیزهای دیگر برایش ذره ای ارزش ندارند به او زخم زبان می زند. سرکان هم بعد از صحبت با انگین به او می گوید: «باید باور کنه که کار کردن برام اهمیت چندانی نداره تا بیشتر بهش نزدیک شم. به خاطر همین من امروز کار نمیکنم و تو به جاش کارارو بر عهده بگیر! »
از طرفی ادا هم به ملو می گوید که دوست دارد با سرکان وقت بگذراند و اگر ببیند که شرایط پدر خوب شدن را دارد شاید در مورد کیراز به او بگوید.
وقت واکسن کیراز رسیده اما کیراز به محض شنیدن این قضیه پا به فرار می گذارد! بوراک به ادا می گوید که خودش این قضیه را حل خواهد کرد و اصلا نگران نباشد.
آیدان وقتی به کیراز برمی خورد، او را وسوسه می کند که اگر به سوالش جواب بدهد، لباس های زیبایی برایش خواهد خرید و می پرسد: «مامان تو کیه؟ » کیراز لبخند میزند و سکوت می کند که ملو از راه می رسد و با داد و هوار کیراز را دخترم صدا میزند و از آیدان دور می کند.
وقتی ادا از کرم می شنود که سرکان کار نمی کند و دنبال تفریحش است و الان در استخر است جا می خورد و کمی هم به خاطر کارهای عقب مانده عصبی می شود و خودش به استخر سر میزند تا مطمئن بشود! بعد کیراز هم از او می خواهد تا در استخر آب تنی کند و ادا این را فرصت مناسبی می بیند تا رفتار سرکان با کیراز را بررسی کند. وقتی ادا پا به استخر می گذارد، سرکان نمی تواند چشم از او بردارد و داخل آب می پرد و خودش را به او می رساند. ادا لبخند میزند و می گوید: «به یکی که خیلی دوستش دارم قول آب تنی دادم! » سرکان با تردید به او خیره می شود که کیراز هم از راه می رسد و از سرکان می خواهد تا موهای سرش را ببندد که اذیت نشود! سرکان که بلد نیست کلافه موهای او را خرگوشی می بندد که کیراز را کلافه می کند. بعد وقتی کیراز با پای برهنه روی موزائیک ها راه می رود سرکان به ملو می گوید: «بهش بگو دمپاییاشو بپوشه! » ملو برای لحظه ای هیجان زده می شود و می گوید: «شوهر خواهر تو نگران بچه ت شدی؟! » و تازه می فهمد که چه سوتی ای داده و فورا می گوید: «به هر حال بچه تو هم محسوب میشه چون ما قبلا بهم نزدیک بودیم! » سرکان از حرف های او چیزی سر در نمی اورد.
آیدان از پینا می خواهد تا از داخل کیف ادا پنهانی شناسنامه او و کیراز را بردارد و از ان عکس بگیرد و برایش بفرستد. پینا راضی به این کار نیست اما آیدان می گوید: «این یه مسئله حیثیتیه پینا جون! باید به خاطر خانواده مون این کارو کنی. » پینا هم با خجالت به سمت کیف ادا می رود و از شناسنامه کیراز عکس می گیرد که کرم سر می رسد و پینا فورا در حالی که سکسکه گرفته کیف را همانجا رها می کند و وقتی کرم می پرسد قضیه چیست، پینا می گوید: «هیچی. فقط اومدم تورو ببینم. حالا که دیدم خوب شد. » و پا به فرار می گذارد. کرم این را که می شنود مات و مبهوت و خوشحال می شود!
آیدان به همراه دنیز به استخر سر می زنند و دنیز با دیدن سرکان کنار ادا کمی عصبانی می شود اما بعد همه را برای شام به افتخار سرکان دعوت می کند!
وقتی به ادا خبر می رسد که امروز قرار بود طرح هایش را برای پروژه ی ایتالیایی بفرستد، ادا سراسیمه از سرکان می خواهد با هم به استانبول بروند و با هم روی طرح ها کار کنند. او این را فرصتی میداند تا کیراز و سرکان بیشتر با هم آشنا بشوند.
وقتی پینا عکس شناسنامه را برای آیدان می فرستد، آیدان فریاد میزند و می گوید: «این چن ساله مارو گول زدن! من اینو میدونستم! » سیفی می گوید: «اما قسمت بابا خالیه. میتونه سرکان نباشه. » که آیدان به قسمت تاریخ تولد کیراز اشاره می کند و سیفی وقتی تاریخش را حساب می کند می بیند که ادا قبل از جدایی از سرکان هم حامله بوده. آیدان می گوید: «اما باید یه مدرک محکم پیدا کنیم که پدر بچه سرکانه. »
از طرفی انگین هم به اردم میسپارد تا به نحوی به کیراز نزدیک بشود و از موهای سر او بکند و برایش بیاورد تا با آزمایش دی ان ای حقیقت را بفهمند. وقتی اردم به سمت جان و کیراز می رود به کیراز می گوید: «بیا یه بازی کنیم. هرکی زودتر موی اون یکیو کشید برنده ست. » جان می گوید: «اما تو که مو نداری! » و هردو زیر خنده می زنند که اردم فورا موهای کیراز را می کشد و کیراز دردش می گیرد. جان هم برای حفاظت از کیراز با لگد به پای اردم میزند! همان موقع ادا سر میرسد و چشم غره ای برای اردم می رود و کیراز را با خودش می برد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 127 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 128 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *