خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 133

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 133 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 133

بعد از دادگاه همه دور هم جمع شده اند و در مورد تصمیم قاضی صحبت می کنند. ادا می گوید که اصلا نمی تواند با سرکان در یک خانه بماند و هولیا به عنوان روانشناس کودک می گوید: «این خیلی واسه کیراز مهمه! تو 48 ساعت آینده باید با هم صادق و روراست باشین و نیازه که تو یه خونه کنار هم باشین. » بحث بین آیدان و آیفر سر این موضوع بالا می گیرد و ادا و سرکان از این شلوغی و سر و صدا فرار می کنند و داخل خانه می روند. ادا به سرکان می گوید: «شرط میبندم نمیتونی تو این دو روز باهام روراست باشی و همین که دروغت دستم بیاد میندازمت بیرون! » سرکان هم می گوید: «باشه منم شرطتو قبول میکنم اما اگه دروغ تورو رو کنم، به جای دو روز دو هفته میمونم! » ادا قبول می کند.
کیراز تلفنی با جان صحبت می کند و وقتی به او می گوید که قرار است اتاق سرکان بولات را بچیند، جان با تعجب می گوید که مادر و پدرها در یک اتاق می مانند! کیراز وقتی این را می شنود جا می خورد.
وقتی ادا تصمیم می گیرد برای کیراز سیب زمینی سرخ کرده درست کند، سرکان اصرار می کند که غذاهای ناسالمی است و بهتر است سیب زمینی را آب پز کنند اما ادا می گوید: «خونه من قوانین من! » و کیراز هم سیب زمینی سرخ کرده را انتخاب می کند! بوراک از دور این صحنه ی شاد خانوادگی را می بیند و غصه می خورد. او مقدار زیادی مشروب می خورد و مست می کند و کنار دریا می نشیند. ملو متوجه حال او می شود و کنارش می نشیند تا بوراک را از این حال و هوا در بیاورد. بوراک حسابی به حرف های ملو می خندد و می گوید: «تو بامزه ترین زنی هستی که تو عمرم دیدم. » ملو می گوید: «دوست داشتم مردا عاشق بامزه ها بشن ولی نمیشه خب! » بوراک دست او را می بوسد و می گوید: «یه چیزی بگم؟ هرکی عاشق تو نشه یه احمقه به تمام معناست! » و ملو را می بوسد. ملو هیجان زده سعی می کند دوباره بوراک را ببوسد که بوراک از شدت مستی بیهوش می شود!!
شب موقع خواب کیراز، او از مادرش می پرسد که سرکان را دوست دارد یا نه؟ سرکان با خوشحالی منتظر جواب ادا می ماند. ادا می گوید: «البته که دوستش دارم. چون آدم خوب و درستکاریه دوستش دارم. » بعد کیراز از ادا و سرکان می خواهد تا در یک اتاق بخوابند! ادا مخالفت می کند اما سرکان با لبخند می گوید: «بیا به حرف کیراز گوش بدیم! » ادا هم ناچار قبول می کند اما جای سرکان را روی زمین پهن می کند. سرکان به این کارش اعتراض می کند اما ادا می گوید: «بهت اعتماد ندارم! مجبوری بخوابی! درضمن چراغ ها رم روشن میذارم! » سرکان کلافه می شود… صبح ادا وقتی چشمانش را باز می کند که در اغوش سرکان است. برای لحظه ای لبخند میزند اما بعد با عصبانیت سرکان را هل می دهد و می گوید: « تو رو تخت من چیکار میکنی؟ » کیراز سر می رسد و می گوید که برایشان صبحانه اماده کرده است! ادا و سرکان هم با او همراه می شوند تا صبحانه را تکمیل کنند. بعد از صبحانه آیدان و آیفر خودشان را می رسانند! ادا و سرکان از دیدن آنها عصبانی می شوند چون قرار بود این دو روز تنها بمانند. آیفر می گوید: «تا شما میرین سرکار و برگردین ما مراقب کیرازیم. » سرکان این را فقط برای امروز قبول می کند.
ادا در هتل همراه کرم است که دنیز به انها نزدیک می شود و می گوید: «ادا چرا همه تورو میخوان؟ یه مجله خارجی بهم زنگ زد تا باهات در مورد طراحی منظره هتل مصاحبه کنه و ردش کردم! » کرم می گوید: «این انگار نمیدونه تو کی هستیا آبجی ادا! » دنیز عصبانی از لحن کرم او را اخراج می کند! ادا هم با عصبانیت و برای دفاع از کرم می گوید: «اگه اینجوریه منم استعفا میدم چون دیگه تحمل لوس بازیاتونو ندارم! » و با اعصابی خراب پیش سرکان می رود و می گوید که استعفا داده. سرکان می گوید: «اصلا تو چرا به عنوان یه معمار معروف همچین جایی کار میکردی؟ » ادا می گوید: «میخواستم کیراز زندگیش پر از آرامش باشه. » سرکان می گوید: «دیگه لازم نیست هرجایی کار کنی. من هستم. درضمن بعد از این منم دیگه تو هتل کار نمیکنم. » ادا از شنیدن این خبر خیلی خوشحال می شود چون این نبود سرکان، دنیز را دیوانه می کند!
ملو سعی می کند با بوراک صحبت کند و برای دیدنش خیلی ذوق دارد و حسابی به خودش می رسد اما بوراک از او می خواهد زیاد سر و صدا نکند تا بخوابد!
انگین برای رفتن به جایی حسابی تیپ زده و پیرل با تردید به او نگاه می کند و می پرسد که کجا می رود؟! انگین خودش دستپاچه می شود و می گوید که به دیدن آریا خانم می رود! پیرل زیاد او را جدی نمی گیرد و سر کارش می رود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 133 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 134 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *