خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 135

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 135 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 135

ادا از پنجره ی شرکت متوجه می شود دنیز به سمت آنجا می آید و این را به سرکان می گوید. سرکان پا به فرار می گذارد تا گیر او نیفتد. اما پیرل به ادا می گوید که دنیز در واقع برای دیدن او آمده و ادا هم فورا به طبقه بالا می رود تا پنهان بشود. دنیز وقتی از منتظر نشستن برای دیدن ادا خسته می شود، خودش در شرکت راه می افتد تا او را پیدا کند. ادا وارد اتاقی می شود که سرکان آنجا پنهان شده. کمی بعد وقتی انها خیالشان راحت می شود که خبری از دنیز نیست از اتاق بیرون می آیند که دنیز دوباره پیدایش می شود! او جلو می رود و در حالی که چشمش به اداست می گوید: «ادا جون من نمیدونستم تو انقدر معروفی که تو مجله های میلان و لندن اسمت رو اوردن. میخوام برگردی سرکارت و هتل رو تموم کنی. » ادا می گوید: «من خودمم از نصفه و نیمه گذاشتن کار بدم میاد باشه اما هتل نمیام. از دور طرح ها رو میفرستم. » دنیز هم قبول می کند.
پیرل به انگین با تماس تصویری زنگ میزند تا ببیند در چه حالی است. ناگهان متوجه می شود انگین با کت و شلوار بیرون رفته و عصبانی میشود. انگین فورا می گوید: «خواستم زن و پسرمو سورپرایز کنم و بیام دیدنتون! » و با عجله و نگرانی به سمت شرکت می رود.
اردم در مهد کودک نشسته و با عروسک و اسباب بازی ها بازی می کند که جان و کیراز با عصبانیت به او نزدیک می شوند و می گویند: «اگه بهمون هله هوله بدی باهات کاری نداریم. » اردم هم دوتا کیک توت فرنگی را به سمتشان پرت می کند و کیراز که هنوز سواد خواندن ندارد، متوجه آن نمی شود.
ملو با ناراحتی از آیفر می خواهد تا از کافه بروند و جای دیگری کار کنند و دلیلش را هم نمی گوید. آیفر وقتی ناراحتی او را می بیند فورا قبول می کند تا شاید حالش بهتر بشود.
انگین پیش سرکان می رود و می گوید: «داداش بدبخت شدم! به پیرل یه دروغی گفتم که بفهمه منو میکشه. نمیتونم بهش بگم با زهرا خانم وارد کار غذای آماده و کترینگ شدم! » سرکان که از کارهای او سر در نمی اورد می گوید: «تو یه معماری، چرا نمیای تو شرکت کار کنی؟ » انگین می گوید: «اشپز درونم گل کرده و منم نمیخوام ادامه ش بدم! »
وقتی ملو جریان بوراک و این که قرار است از کافه بروند را برای ادا تعریف می کند، ادا می گوید: «خوب کردی که خواستی ازش فاصله بگیری… اینجوری قدرتو میدونه. »
وقتی کرم همراه پینا به خانه ی سرکان می روند، آیدان از دیدن کرم عصبانی می شود. پینا به او توضیح می دهد که سرکان خودش به کرم کلید داده تا در خانه ی او بماند.
شب وقتی پیرل و انگین سر میز شام هستند، پیرل طاقت نمی آورد و بالاخره می گوید: «تو چیو از من مخفی میکنی انگین؟! » انگین برای این که از جواب دادن به این سوال در برود با دلخوری می گوید: «اینم به جای تشکر کردنته؟ کل روز خونه رو سابیدم! تو هیچ کدوم از زحمات من رو نمیبینی! »
صبح، هولیا، ادا و سرکان و همه خانواده را جمع می کند و از انها می خواهد تا برای تربیت بهتر کیراز چون همه شان با کیراز رابطه نزدیکی دارند، باید تمرین راستگویی کنند و هرچه در دل دارند را بگویند. بوراک نفر اول می گوید که دوست دارد با کیراز بیشتر وقت بگذراند، سرکان که از دست او از اول دلخور بوده می گوید: «منم یه حقیقتی رو میخوام بگم! اصلا از بوراک خوشم نمیاد! » آیفر هم فورا می گوید: «منم بعد از کاری که تو با ادا کردی نتونستم ببخشمت. » آیدان و آیفر بحثشان بالا می گیرد و سیفی فورا می گوید: «آیدان خانم و آقا کمال پنج ساله با هم دوستن! » همه از شنیدن این خبر شوکه می شوند و سرکان با عصبانیت می گوید: «مامان تو این همه مدت اینو از من پنهون کردی؟ » آیفر برای حمایت از دوست قدیمی اش آیدان می گوید: «چیه مگه؟ شما دوتا خودتون تا تونستین به ما چه دروغ ها که نگفتین! » آیدان هم حرف او را تایید می کند و بحث بالا می گیرد. همان موقع کیراز بسته کیک توت فرنگی را باز می کند و همراه جان ان را می خورد که ناگهان به خاطر آلرژی اش بیهوش روی زمین می افتد. ادا متوجه او می شود و همه با نگرانی دور کیراز جمع می شوند و او را به بیمارستان می رسانند.
حال کیراز خوب است. او وقتی چشمانش را باز می کند و مادر و پدرش را بالای سرش می بیند، دست انها را می گیرد و به سرکان می گوید: «خوب شد از فضا برگشتی و پیشم اومدی بابا… » سرکان با خوشحالی بغض می کند… همان موقع کمال هم خودش را می رساند و به آیدان می گوید: «منم بچه بودم به خاطر آلرژیم به توت فرنگی اینجوری شده بودم جای نگرانی نیست. » آیدان و سیفی از شنیدن این خبر شوکه می شوند و آیدان به یاد شبی که با کمال بوده اند می افتد….

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 135 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 136 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *