خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 137

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 137 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 137

سیفی شب با نتیجه آزمایش دی ان ای سرکان و کمال از راه می رسد و به آیدان خبر می دهد که پدر واقعی سرکان، کمال است. آیدان توی سر خودش میزند و نمی داند باید چه کند!
موقع خواب سرکان از ادا می خواهد که بتواند روی تختش بخوابد چون وقتی روی زمین می خوابد دستش درد می گیرد! ادا هم قبول می کند. سرکان برای تشکر کردن خم می شود و او را در آغوش می گیرد و گردنش را بو می کند. ادا که دستپاچه شده فورا می رود تا خودش روی زمین بخوابد. اما صبح که چشمانش را باز می کند در آغوش سرکان است و کیراز هم آنها را بغل کرده. ادا تا به خودش بیاید با عصبانیت سرکان را بیدار می کند که چرا دوباره خودش را به او چسبانده! کیراز از سر و صدای او بیدار می شود و بالش برمیدارد و با خوشحالی می گوید: «جنگ بالش داریم؟ » و آن را توی سر سرکان می کوبد. سرکان و ادا هم با خنده قاطی بازی او می شوند.
موقع صبحانه، کیراز نقاشی ای را که کشیده نشان سرکان و ادا می دهد و می گوید: «خودمون و با خونه مون کشیدم. یدونه هم خواهر یا بردار کوچولو کشیدم. » سرکان لبخند میزند و به ادا خیره می شود. چای در گلوی ادا می پرد و می گوید: «اینو از کجا درآوردی دخترم؟! » سرکان می گوید: «هرموقع تو بخوای من آماده م کیراز! فقط کافیه مامانت رو راضی کنی! » ادا به او چشم غره می رود. کمی بعد انگین و پیرل به آنجا می آیند و خبر می دهند که قصد دارند جان را در مدرسه خصوصی ثبت نام کنند. سرکان که این را می شنود می گوید: «چرا از ما پنهونش کردین؟ » پیرل می گوید: «چه ربطی داره! ذاتا شمارو انتخاب نمیکنن. دنبال زوجای خوب و جوونن! » ادا که این را می شنود می گوید: «اگه اینجوریه ما هم وارد این رقابت میشیم و نشونتون میدیم کدوم مادر و پدر بهتری هستیم! » و همان لحظه از سرکان می خواهد با آیدان که با همه خانواده های معروف ارتباط دارد تماس بگیرد که جایی برای آنها در رقابت ها باز کنند.
بوراک یاد روزی که مست کرده و ملو را بوسیده بود می افتد و شوکه و خجالت زده می شود و فورا با ملو قرار می گذارد و می گوید: «ملو من همه چیزو یادم اومد. حتما ازم متنفری الان. » ملو خوشحال از این که بوراک بالاخره می خواهد به او اعتراف کند که دوستش دارد منتظر می ماند که بوراک می گوید: «خیلی معذرت میخوام ولی من یه حیوونم که به زور تورو بوسیدم! » ملو که فهمیده بوراک حسی به او ندارد با ناراحتی و عصبانیت می رود.
وقتی سرکان و ادا پیش آیدان می روند، سرکان با دیدن کمال عصبی می شود. کمال رفتار او را که می بیند جمع را ترک می کند و آیدان از سرکان می خواهد تا حداقل یک شانس به کمال بدهد تا بهتر او را بشناسد. ادا هم فکری می کند و می گوید: «آیدان خانم اگه شما واسه ما تو اون رقابت جا باز کنین، ما هم قول میدیم تا سرکان یه بار با کمال شام بخوره! » آیدان فورا قبول می کند.
وقتی آیفر متوجه می شود که قرار است برای مدرسه کیراز تصمیم بگیرند، خودش را به خانه ی آیدان می رساند. آیدان هم مقابل مدیر می نشیند و از او می خواهد تا ادا و سرکان و کیراز را وارد رقابت بکند. مدیر قبول نمی کند و می گوید که ظرفیت هایشان پر شده. آیدان اسکناسی مقابل او می گذارد و مدیر که بهش برخورده با عصبانیت بلند می شود که برود. آیفر برای این که همه چیز را از دل او در بیاورد از شیرینی هایی که خودش پخته به زن می دهد! زن از خوردن شیرینی های او گل از گلش می شکفد و فورا می گوید که اتفاقا یکی از زوج ها از رقابت منصرف شده و برای همین هم برای زوج ادا و سرکان جای خالی دارند.
ادا و سرکان فورا به سمت محوطه مدرسه می روند. سرکان دست ادا را به زور می گیرد و می گوید: «باید نشون بدیم زوج خیلی خوبی هستیم! » ادا هم به خاطر کیراز و مسابقه قبول می کند.
پیرل از این که ممکن است ادا و سرکان که مثل زوج های جوان پر از حرارت هستند مسابقه را ببرند اما انگین می گوید: «اونا همه چیزشون دروغه و مطمئن باش داورها هم متوجه این موضوع میشن. »
هردو زوج مقابل داور ها می روند. مرحله اول باید هردو زوج سوالاتی که از انها پرسیده می شود را یکسان جواب دهند تا ببینند که شاختشان از هم چقدر است. ادا و سرکان سوالات را درست جواب می دهند و انگین و پیرل هربار برعکس یکدیگر جواب می دهند! برنده مسابقه ی اول ادا و سرکان انتخاب می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 137 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 138 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *