خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 136

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 136 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 136

بعد از این که کیراز از بیمارستان مرخص می شود، ادا از سرکان به خاطر این که تنهایشان نگذاشته و کنارشان بوده تشکر می کند. سرکان می گوید: «مطمئن باش از این به بعد تنها نیستی. » و شروع به خیالبافی در مورد آینده ی کیراز می کند که همان موقع خدمتکارهای وسایل سرکان را داخل خانه می آورند و ادا که جا خورده می گوید: «اینجا چیه سرکان؟ این همه وسیله برای چیه؟ » سرکان می گوید: «15 روز قراره اینجا باشم و لازمه که وسایلم کنارم باشن. » ادا می گوید: «یادم میمونه انتقام اینو ازت بگیرم سرکان بولات! »
کمال هم بعد از این که سرکان از رابطه شان خبر دار شده، وسایلش را به خانه ی آیدان می آورد تا با هم زندگی کنند. اما ایدان کمی معذب است و از آنجایی که حدس میزند ممکن است پدر سرکان، کمال باشد، کمی رفتارش تغییر کرده و مضطرب است.
سرکان از سیفی خواسته تا کیراز را از در پشتی بیرون ببرد که همراه هم برای دیدن مدارس خصوصی بروند اما سیفی این را جلو ادا لو می دهد و ادا با عصبانیت می گوید: «تو نمیتونی یهو از راه برسی و واسه دخترم برنامه بچینی! چرا به من خبر ندادی؟ » سرکان می گوید: «ما چرا باید همیشه با هم دعوا کنیم ادا؟ » ادا می گوید: «چون تو هیچ وقت تغییر نمیکنی. »
پیرل هنوز به انگین مشکوک است و وقتی می بیند که انگین امروز هم برای نیامدن به شرکت بهانه می آورد، جلوی در خانه و داخل ماشینش منتظر می ماند تا ببیند انگین کجا می رود. به محض خارج شدن انگین، پیرل تعقیبش می کند و می بیند که وارد خانه ای شد. پیرل با عصبانیت در خانه را می زند و وارد می شود و به انگین می گوید: «اینجا چیکار میکنی؟ زنه کجاست؟! » انگین که از رفتار او متعجب شده سعی می کند به او همه چیز را توضیح بدهد و میز غذاهای کترینگ را که برای مشتری آماده کرده اند را نشان او می دهد و می گوید: «این کار منه پیرل. » پیرل که جا خورده می گوید: «اما انگین تو یه معماری. چطور میتونی الان تو کار کترینگ باشی؟ » انگین می گوید: «دقیقا به خاطر همین چیزی بهت نگفتم. تو قاتل آرزوهایی پیرل! رویاهای منو میگیری و داغونشون میکنی! » همان موقع مشتری انها که مدیر یکی از مدارس معروف و محبوب پیرل است از راه می رسد! پیرل با دیدن او تصمیم می گیرد تمام تلاشش را بکند تا جان را وارد ان مدرسه کند اما انگین می گوید: «ظرفیت مدرسه شون پر شده و جایی برای ما نیست. فقط یه مسابقه رقابتی دارن تا بهترین خانواده رو انتخاب کنن. » پیرل تصمیمیش را می گیرد و می گوید: «ما تو این رقابت شرکت میکنیم و پیروز میشیم! »
سرکان متوجه می شود مواد غذایی سالم در خانه ی ادا جایی ندارد. ادا هم می گوید که اگر دلش می خواهد خودش باید برود و این مواد را تهیه کند. سرکان می گوید که تا به حال در زندگی اش خودش خرید نکرده اما برای این که به ادا ثابت کند تغییر کرده خودش به فروشگاه می رود.
وقتی ادا و سرکان بعد از خرید به خانه میرسند، دنیز خانم منتظر سرکان نشسته! ادا از دیدن او عصبانی می شود اما دنیز می گوید که به خاطر کار امده تا با سرکان صحبت کند. سرکان هم برای این که ادا ناراحت نشود دنیز در خانه ی او است، با او در کافه قرار می گذارد.
ملو عکس سرکان را در اینستاگرام دنیز در حالی که دست در دست هم دارند می بیند و به ادا هم نشان می دهد. ادا که عصبانی شده و حسادت کرده می گوید: «بهش گفته بودم حق نداری تا وقتی ملک هست زنی تو زندگیت باشه! » و با دیدن سرکان شروع به سرزنشش می کند. سرکان با نشان دادن عکسی به او ثابت می کند که این یک قرار کاری بوده و حتی کس دیگری نیز بینشان بوده و دنیز عکس را طوری گرفته که نشان بدهد با هم تنها هستند. ادا با دیدن عکس خیالش راحت می شود!
کرم بعد از انجام دادن طراحی هایی که سرکان به او سپرده بود، ناامید از خودش انها را مچاله می کند. پینا به او روحیه می دهد که طرح هایش بد نیست و از او می خواهد انها را به سرکان نشان بدهد. کرم هم همین کار را می کند. سرکان با دیدن طراحی های او مدت زیادی سکوت می کند و ادا که این حالت او را می شناسد دور از چشم کرم می گوید: «نباید کارشو با خاک یکسان کنی سرکان! اون پسر حساسیه. فقط نقاط قوت کارشو بگو. اگه نگی نمیذارم شب تو اتاقم بخوابی! » سرکان هم به خاطر او مراعات حال کرم را می کند!

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 136 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 137 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *