خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 14

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 14 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 14

سلین همان یک تکه کاغذ از قرارداد را برمیدارد و سمت سرکان و بقیه می رود و آن را با صدای بلند می خواند: «هروقت و هرجا شکلات خواستم باید برام بخری!! این قرارداد یعنی چی سرکان؟! » سرکان نگاه بدی به ادا می اندازد و فرید که خنده اش گرفته می گوید: «این واقعا یه قرارداد فانتزیه! »

ادا بغض کرده و این حرف به او برمی خورد و جمع را ترک می کند. آیفر هم که نمیداند چه باید بگوید فقط از انجا می رود.

فرید دنبال ادا می رود تا از او معذرت خواهی بکند. ادا می گوید که مشکلی نیست اما وقتی حواس کسی به فرید نیست، فرید از قرارداد نامزدی عکس می گیرد!

سرکان هم با عصبانیت به سلین می گوید: «تو نمیتونی فرید رو بیاری شرکت! من مانع این میشم! تو برای دیوونه کردن من این کارو میکنی. »

سلین هم می گوید: «همه چیز به تو مربوط نمیشه سرکان! هرکاری هم میخوای بکن! » فرید به سمت سلین می رود و آنها هم از انجا می روند.

قرار است سرکان و اکیپ اصلی برای امضا گرفتن یک پروژه ی مهم به آنتالیا سفر بکنند. سرکان از ادا هم می خواهد که حتما همراهش باشد.

وقتی آنها به آنتالیا می رسند، پیرل و سلین سر تا پای لباس ساده ی ادا را برانداز می کنند!

وقتی سرکان متوجه می شود ادا لباس مناسب و شیکی همراه خودش نیاورده، به بهانه ی این که اسپانسر هتل برایش لباس فرستاده، لباس های زیبایی را به ادا می دهد تا در طول سفر بپوشد. وقتی هم ادا می فهمد سرکان خودش هزینه ی لباس ها را داده و به دوغ گفته از طرف اسپانسر است لبخند می زند!

سرکان همراه اکیپش جلسه می گذارد. فرید دوست ندارد که سلین تمام وقتش با سرکان باشد و این قضیه او را دلخور می کند. کمی بعد فرید به کان زنگ می زند و در مورد قرارداد نامزدی سرکان و ادا به او می گوید. کان هم از او می خواهد تا عکس را برایش بفرستد و تصمیم می گیرد آن عکس را به خبرنگارها بدهد!

فرید به سمت سلین می رود و به او با دلخوری می گوید: «سلین من آدم با درکیم. تو بهم گفتی سرکان دوستمه، شریکمه، رفیق بچگیمه قبول کردم. اما هرچیزی یه حدی داره! تو تمام وقتت رو با سرکانی! اگه اونو دوست داری لطفا با منم دیگه بازی نکن! » سلین با قطعیت می گوید که اینطور نیست و او دیگر به سرکان حسی ندارد.

کان به یکی از خبرنگارها عکس های قرارداد نامزدی را می دهد و قصد دارد تا بولات ها را از درون نابود بکند. کمی بعد او به ملو زنگ می زند و از او می خواهد تا همدیگر را ملاقات کنند. ملو با خوشحالی و بدون این که چیزی به فیفی یا آیفر بگوید آماده می شود و پیش او می رود.

ادا و انگین اصرار دارند تا به دریا بروند و تفریح بکنند اما سرکان و پیرل وقتی این همه کار روی سرشان ریخته قبول نمی کنند تا وقتشان را پای تفریح بگذارند.

وقتی سرکان با مشتری اش بیرول و زنش قرار دارد، ادا می فهمد که آنها تا یک ساعت دیگر می آیند و به سرکان اصرار می کند تا در این یک ساعت به دریا بروند.

سرکان هم قبول می کند. هردو مشغول آب بازی و خوش گذرانی می شوند.

کان سعی می کند با هر حرکتش ملو را تحت تاثیر بگذارد. کمی بعد از شرکتی که کان ملو را برای استخدام معرفی کرده بود با ملو تماس می گیرند تا بتواند شانسش را برای استخدام امتحان بکند. ملو از خوشحالی زیاد کان را در آغوش می گیرد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 13 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 15  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *