خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 50

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 50 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 50

ادا با خبر خوش برگشتنش به دانشگاه به شرکت برمی گردد. همه از شنیدن این خبر خوشحال می شوند.

سرکان به ادا نزدیک می شود و می گوید: «تبریک میگم دوباره به دانشگاه برمی گردی. به نظر من تصمیم خوبی گرفتی لایق بهترین ها هستی… » ادا لبخند معناداری می زند و می رود.

کمی بعد سیفی در حالی که وسایل ادا را به خواست سرکان جمع کرده به شرکت می آورد.

ادا با عصبانیت تمام وسایل را داخل سطل زباله می اندازد و سرکان شاهد این صحنه است.

بعد آیدان از سیفی می خواهد تا از افه که ادا الان با او همکاری می کند، برایش فیلم بگیرد. سیفی هم در حالی که با آیدان تماس تصویری برقرار کرده، دوربین را نزدیک افه می برد که ناگهان افه برمی گردد و با آیدان در گوشی روبرو می شود با خوشرویی سلام می دهد.. سرکان این صحنه را می بیند و از دست مادرش حرص می خورد.

انگین پیرل را داخل اتاقش صدا می زند و می گوید: «میخواستم باهات تنها بمونم. »

پیرل جا میخورد و می گوید: «نمیشه انگین! همه دارن مارو نگاه میکنن! » انگین فکری به سرش می زند و از پیرل می خواهد وانمود کند گریه می کند و بعد محکم او را مقابل چشم همه در آغوش می گیرد.

قرار است هردو تیم امروز طرحشان را ارائه بدهند. افه دم در منتظر ادا است تا با هم به محل قرار بروند که سرکان جلو می رود و می گوید که کاری برای ادا پیش امده به خاطر همین خودش او را خواهد اورد.

افه هم قبول می کند و وقتی ادا می بیند مجبور است با سرکان به آنجا برود عصبانی می شود و تصمیم می گیرد تاکسی بگیرد اما سرکان می گوید: «این وقت روز نمیتونی! درضمن اگه واسه اولین ارائه ت دیر برسی اصلا تصویر خوبی رو نشون نمیده! »

ادا هم ناچار می شود سوار ماشین او بشود. سرکان سعی می کند به ادا کمک کند تا ارائه موفقی داشته باشد اما ادا انقدر عصبانی می شود که به او می گوید: «ربطی به تو نداره! »

فیفی سراغ اردم می رود و با عصبانیت می گوید: «داری انتقام میگیری؟ چرا منو سرکار گذاشتی؟! »

اردم می گوید: «خواستم بهت نشون بدم که حتی تورو هم میشه سرکار گذاشت! یعنی کسی تا این حد مهم نیست! »

فیفی با عصبانیت می گوید: «الان نوبت اینه با هم تسویه حساب کنیم! »

موقع ارائه، ادا با تسلط کامل ارائه اش را می دهد. اما سرکان خیلی خلاصه توضیح می دهد. بعد از این که مشتری ها هردو ارائه را شنیدند، تصمیم می گیرند از هردو طرح استفاده بکنند.

انگین می فهمد که سرکان از اول نقشه چیده بوده تا قضیه اینطور پیش برود. بعد از این موفقیت، افه پیشنهاد می دهد تا همه اکیپ برای این که حال و هوایشان عوض بشود به کمپ بروند. سرکان قبول نمی کند.

صبح زود همه اکیپ به جنگل می روند. کمی بعد سرکان هم از راه می رسد. مدیر کمپ مسابقه ی رالی بینشان می گذارد.

راننده ی یکی از ماشین ها ادا است و کمک راننده اش سرکان و راننده ی ماشین دیگر افه است و کمک راننده اش سلین.

ادا با سرعت پا روی گاز می گذارد و از مسیر مسابقه خارج می شود و با عصبانیت فریاد می زند: «سرکان تو بهم یه معذرت خواهی بدهکاری! تا نگیش من ماشینو نگه نمیدارم! »

سرکان معذرت می خواهد و ادا درست لبه ی پرتگاه نگه میدارد و با ناراحتی از ماشین پیاده می شود و می گوید: «اگه مرگو حس نمیکردی هیچ وقت معذرت نمیخواستی! »

سرکان می گوید: «چه ربطی داره؟ اگه تو چیزیت میشد چی؟! » ادا با ناراحتی به او چشم می دوزد.

سلین و افه سر می رسند و آنها را با خود به کمپ برمی گردانند. موقع ظهر همه دور هم جمع شده اند که سرکان متوجه نبود ادا می شود.

همه اکیپ دنبال ادا می گردند. سرکان از جمع جدا می شود و نزدیک گودال می رود و می بیند که ادا آنجا افتاده. سرکان با نگرانی به سمت ادا که بیهوش است می رود و او را در آغوش می گیرد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 50 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 51   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. خیلی خوووووووووببببببببه❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *