خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 57

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 57 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 57

ادا با اطمینان به سرکان می گوید: «میدونم یه چیزی این وسط هست و اشتباه شده و اون اشتباه از تو نیست. من اینو بهت ثابت میکنم. »

سیفی مشغول جمع کردن وسایل خانه ی سرکان است که آیدان از راه می رسد و با دیدن ان صحنه گریه اش می گیرد اما تصمیم می گیرد تا خودش وسایل را جمع کند.

آلپ تکین به دیدن سرکان می رود و از او می خواهد تا آرام باشد. سرکان با عصبانیت به او می گوید: «من نمیتونم مثل تو از مشکلاتم فرار کنم و اونو تقصیر کسای دیگه ای بندازم! بین ما هیچی جز اسم فامیلیمون نیست! » آلپ تکین با دلی شکسته شرکت را ترک می کند.

افه دوباره به امره زنگ می زند و از او می خواهد قبل از شکایت کمی به آنها فرصت بدهد.

از طرفی ادا با بررسی طرح ها می فهمد که عددی آنجا دستکاری شده و ان را به سرکان نشان می دهد و می گوید: «برات پاپوش دوختن سرکان. معلوم شده این کار تقصیر تو نبوده. » سرکان با دیدن مدارک حرف او را تایید می کند و حدس میزند این، کار افه باشد.

اما ادا می گوید: «کار سلینه. اون بود که بدون خبر دادن به تو سهامش رو به افه فروخت اما افه خودش مشتریارو برای شرکت آورد هیچ وقت این کارو نمیکنه! »

ایدیل کسی که سرکان او را به گلفروشی آیفر معرفی کرده بود برای تشکر به گلفروشی می رود که فیفی با او روبرو می شود و وقتی میفهمد ایدیل از طریق سرکان با انها اشنا شده بوده سعی می کند این موضوع را از آیفر پنهان کند اما آیفر که خیلی تیز است او را انقدر سوال پیچ می کند که فیفی این قضیه را به او می گوید. آیفر عصبی شده و تصمیم می گیرد برود و شخصا با سرکان صحبت کند.

وقتی ادا از اردم می شنود که جز او لیلا هنگام کپی طرح ها، سلین هم حضور داشته، ادا بیشتر به او مشکوک می شود و از انگین و پیرل در مورد این که سلین تحصیلات معماری دارد یا نه می پرسد که پیرل به او جواب نه می دهد.

اما سلین که فهمیده ادا در مورد او تحقیق می کند عصبانی شده و می فهمد که ادا به او مشکوک است.

سرکان جلوی چشم های افه به امره زنگ می زند و به او می گوید که اشتباه از او نبوده و کسی برایش پاپوش دوخته و قول می دهد تا در عرض دو روز تعمیرات سقف را با هزینه ی خودش متقبل بشود و به خاطر همین هم از ادا می خواهد سخت کار کند تا طرح منظره را فورا به دست او برساند.

سلین سراغ ادا می رود و با عصبانیت به او می گوید: «داری پاتو فراتر از حدت میذاری ادا! »

ادا خیلی مطمئن می گوید: «تو بودی که سهامت رو به افه فروختی! »همان موقع سرکان به سمت آنها می رود و وقتی سلین در مورد این که ادا او را مقصر این کار میداند می گوید، سرکان به ادا می گوید که سلین هرگز این کار را نمی کند و حتی با عصبانیت و میان جمع از ادا می خواهد این بحث را تمام کند!

فرید هم جلو می رود و به ادا می گوید که سلین همچین آدمی نیست! ادا با عصبانیت و در حالی که به خاطر رفتار سرکان هم بغض کرده می گوید: «چرا همتون دارین از سلین دفاع میکنین؟ این همون زنی نیست که به خاطر پخش نشدن خبر به خبرنگار رشوه داد؟! »

سرکان پیش ادا می رود تا با او حرف بزند. اما ادا با عصبانیت می گوید: «جلوی همه جلوی سلین متوجه هستی چجوری منو تحت فشار گذاشتی؟ »

سرکان می گوید: «تو داشتی ناحقی میکردی مشکل سلین نیست. » ادا می گوید: «مشکل تویی. با وجود این که میتونی بقیه رو تو زندگیت داشته باشی منو مثل یه وسیله بیرون میندازی! »

سرکان می گوید: «ارزشی که واسه تو دارم رو تو زندگیم واسه هیشکی نداشتم. » ادا می گوید: «این چجور ارزشیه؟ تو حتی به خاطر کارت منو کنار گذاشتی! » و با ناراحتی از او فاصله می گیرد.

وقتی ادا به ملو می گوید که امروز به دانشگاه و بعد کتابخانه می رود تا کمی درس بخواند سرکان این را می شنود.

همه دور هم جمع می شوند تا دوربین های مدار بسته را چک کنند. سلین و اردم و لیلا به ترتیب می ایند و کپی می گیرند.

در آخر افه هم می آید اما خودش ویدیو را جلو می زند و وانمود می کند که او هم از طرح ها کپی میگرفته و کسی به او شک نمی کند.

حتی مابین ویدیوها انگین و پیرل یکدیگر را می بوسند که باعث خنده ی همه و عصبانیت انگین می شود.

آیفر سراغ سرکان می رود و می گوید که میداند او سفارش گلفروشی آنها را به ایدیل کرده. سرکان می گوید فقط به خاطر این که کارش خوب است این کار را کرده.

آیفر تشکر می کند اما می گوید که اگر ادا این را بفهمد خیلی عصبانی می شود و باز دوباره از سرکان قول می گیرد تا کاری نکند که ادا ناراحت بشود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 57 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 58   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *