خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 77

همراهان عزیز با سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 77 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 77

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 77

بالجا رو به اکیپ می کند و از همه می خواهد تا اگر شکایتی در مورد شرکت دارند بنویسند و داخل جعبه ای بیندازند. و اضافه می کند که خیلی از شرکت ها برای بهبود وضعیتشان از این روش استفاده می کنند. همان موقع سرکان از راه می رسد و بالجا از او می خواهد تا برای شب سال نو اگر برنامه ای ندارد همراه هم پارتی بگیرند. سرکان می گوید: «اینو باید ادا بگه. » ادا لبخند می زند و جلو می رود و می گوید: «سرکان دوست نداره روزای خاصش رو با هرکسی بگذرونه. فقط با عزیزترین هاش! » سرکان کمی بعد به ادا می گوید: «ِیعنی شب سال نو با همیم؟ » ادا اخم می کند و می گوید: «نه! ما همچین برنامه ای نچیدیم! »
سمیحا به در خانه ی آیفر می رود. آیفر وقتی در را باز می کند و با او روبرو می شود فورا در را می بندد. سمیحا از او می خواهد تا در را باز کند. آیفر با ناراحتی و عصبانیت به او می گوید: «مامان تو نمیتونی پاتو تو این خونه بذاری! » سمیحا می گوید: «اومدم اشتباهات گذشته مو جبران کنم. » آیفر می گوید: «بعد از بیست سال؟ یکم دیر نکردی؟ » سمیحا می گوید: «اینارو میتونیم داخل هم صحبت کنیم. اینجوری سرپا نمیشه. » آیفر مجبور می شود فقط برای خوردن یک فنجان چای او را دعوت بکند. سمیحا به آیفر می گوید: «اگه ادا جز رابطه ی کاری، رابطه ای با سرکان بولات نداره، من میرم. آیفر می گوید که خیلی وقت است با بولات ها کاری ندارند که همان موقع آیدان و سیفی وارد خانه می شوند! آیفر دستپاچه می شود و آیدان را آیسون صدا می زند و توضیح می دهد که سمیحا مادرش است! آیدان که تازه قضیه را فهمیده جا می خورد و کمی می ترسد.
بالجا برای خرید هدیه ی سال نو، اسم همه را داخل تنگی نوشته تا مشخص بشود هرکسی برای چه کسی باید هدیه بخرد. اما تنگ را اول از همه به دست سرکان می دهد. سرکان وقتی کاغذی بیرون می کشد اسم بالجا در می آید و ادا می فهمد که بالجا به عمد روی تمام کاغذها اسم خودش را نوشته اما حوصله سر و کله زدن با او را ندارد.
فرید که دوباره می خواهد با جرن شروعی دوباره داشته باشد فکری می کند و از جرن می خواهد پرونده هایش را دستش بگیرد و بعد پشت به هم می کنند و با شماره سه به سمت هم برمی گردند و با هم برخورد می کنند که پرونده های جرن روی زمین می افتد و فرید خم می شود و پرونده ها را به دست جرن می دهد و خودش را معرفی می کند. جرن خنده اش می گیرد اما از این بازی خوشش می آید و ادامه می دهد.
سمیحا در جلسه ای دیگر، اشکالاتی که کارمندها در شرکت از ان ناراضی هستند و داخل جعبه ی بالجا انداخته اند را داخل کاغذی می نویسد و مقابل سرکان می گذارد. سرکان با لبخند و حفظ آرامش به سمیحا می گوید: «سمیحا خانم حق دارن. منم طبق برنامه ی ایشون پیش میرم. امیدوارم همه راضی باشن. » اما ادا رفتارهای سمیحا را تحمل نمی کند و سراغش می رود و می گوید: «تو باید سهامت رو به سرکان بدی و از اینجا بری. » سمیحا می گوید: «تو تصمیم می گیری من کی برم ادا! حتی تا وقتی اینجام رفتارم با آدم ها هم به تو بستگی داره. اگه بفهمم با سرکان بولات رابطه ای داری، این شرکت رو رو سرشون خراب میکنم ادا! » ادا تهدید او را جدی می گیرد و کمی نگران می شود.
وقتی ادا به خانه می رود و می بیند که سمیحا انهاست با عصبانیت به او می گوید: «من نمیتونم این زنو تو این خونه تحمل کنم! میرم! » و پیش سرکان می رود و سرکان وقتی می فهمد ادا جایی برای ماندن ندارد با خوشحالی از او می خواهد که انجا بماند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 77 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 78 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *